Neuquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een beetje haat jegens Apple?
ldquote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geen windows fanboy, maar er wel mee opgegroeid. Ik weet niet beter. En mobiel is Android minstens net zo goed.
[ afbeelding ]
Ik haal dees maar weer eens uit de kast.
Ik mis de I-turtquote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geen windows fanboy, maar er wel mee opgegroeid. Ik weet niet beter. En mobiel is Android minstens net zo goed.
[ afbeelding ]
Ik haal dees maar weer eens uit de kast.
Koffie en een koekjequote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi koffieleuters.
Ik zit lekker aan de koffie
Mijn iPhone kan ook allesquote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb geen iPod dingiesMobiel die alles kan ftw
Ik sla de 4GS of 5 over. Ik ga niet elk jaar een nieuwe halenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja he
September een nieuwe, 5 of 4g ofzo
Ipod laten vallen: niks,quote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef Yuki het volgende:
iPhone: 1 keer laten vallen, scherm stuk
Laten repareren bij een niet-apple boer, sindsdien nooit echt problemen meer gehad.
Ik mag in September nieuw abo, en rond die tijd komt ie tochquote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sla de 4GS of 5 over. Ik ga niet elk jaar een nieuwe halen
Over een jaar mag ik een nieuwequote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sla de 4GS of 5 over. Ik ga niet elk jaar een nieuwe halen
Ik koop ze los. Nog nooit een met een contract gekochtquote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik mag in September nieuw abo, en rond die tijd komt ie toch
De tijd zal het lerenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Over een jaar mag ik een nieuwe
Zou er dan de iPhone 6 komen? Of de 5GS ofzo?
Ik heb geen geldboomquote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik koop ze los. Nog nooit een met een contract gekocht
Daar heb ik het geld niet voorquote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal niet te lang duren. Er zit ook al een iPad 3 in de pijplijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Over een jaar mag ik een nieuwe
Zou er dan de iPhone 6 komen? Of de 5GS ofzo?
Jij betaald met je contract ook een hele boel geld alleen is het dan verdeeldquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij betaald met je contract ook een hele boel geld alleen is het dan verdeeld
Dat verdeelde scheelt heel veelquote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
40 euro per maand is ook bijna 500 per jaarquote:
Same, met contract heb ik het gevoel dat ik hem op afbetaling koopquote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja. Da's makkelijker dan in 1 keer 400-500 euro bij elkaar krijgenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Same, met contract heb ik het gevoel dat ik hem op afbetaling koop
Niet als je 50 euro per maand opzij legt en dan na een jaar een iPhone kooptquote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Da's makkelijker dan in 1 keer 400-500 euro bij elkaar krijgen
Geduld.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet als je 50 euro per maand opzij legt en dan na een jaar een iPhone koopt
Jaar wachtenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kud, dat haal ik niet met mijn zakgeldquote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik had natuurlijk al wel eens eerder wat centjes gespaard en van wachten word je sterk enzoquote:
Hoi Solquote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Solique het volgende:
Zo, ben thuis.
Nu wachten op de chicken bbq pizza
Hallo!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Solique het volgende:
Zo, ben thuis.
Nu wachten op de chicken bbq pizza
Sparen.. wat is dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik had natuurlijk al wel eens eerder wat centjes gespaard en van wachten word je sterk enzo
Tot later Trevorquote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens ontplakken en genieten van een lekkere douche![]()
![]()
Jaquote:
Ja, raar land. Hier zijn ze al heel lang zelfs op PAYG te verkrijgenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
Bovendien kon je vorig jaar in Nederland bijna niet aan een geschikt iPhone abonnement komen zonder toestel.
Uitgeven... wat is dat?quote:
Ik betaal totaal 630 euro over 2 jaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Da's makkelijker dan in 1 keer 400-500 euro bij elkaar krijgen
Jeej.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
Om 20:00 uur gaat er iemand uit de kast komen in de soap.
Oooh, daar ben ik best goed in eigenlijkquote:
Krantenwijkje erbij johquote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kud, dat haal ik niet met mijn zakgeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |