Neuquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een beetje haat jegens Apple?
ldquote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geen windows fanboy, maar er wel mee opgegroeid. Ik weet niet beter. En mobiel is Android minstens net zo goed.
[ afbeelding ]
Ik haal dees maar weer eens uit de kast.
Ik mis de I-turtquote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geen windows fanboy, maar er wel mee opgegroeid. Ik weet niet beter. En mobiel is Android minstens net zo goed.
[ afbeelding ]
Ik haal dees maar weer eens uit de kast.
Koffie en een koekjequote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi koffieleuters.
Ik zit lekker aan de koffie
Mijn iPhone kan ook allesquote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb geen iPod dingiesMobiel die alles kan ftw
Ik sla de 4GS of 5 over. Ik ga niet elk jaar een nieuwe halenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja he
September een nieuwe, 5 of 4g ofzo
Ipod laten vallen: niks,quote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef Yuki het volgende:
iPhone: 1 keer laten vallen, scherm stuk
Laten repareren bij een niet-apple boer, sindsdien nooit echt problemen meer gehad.
Ik mag in September nieuw abo, en rond die tijd komt ie tochquote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sla de 4GS of 5 over. Ik ga niet elk jaar een nieuwe halen
Over een jaar mag ik een nieuwequote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sla de 4GS of 5 over. Ik ga niet elk jaar een nieuwe halen
Ik koop ze los. Nog nooit een met een contract gekochtquote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik mag in September nieuw abo, en rond die tijd komt ie toch
De tijd zal het lerenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Over een jaar mag ik een nieuwe
Zou er dan de iPhone 6 komen? Of de 5GS ofzo?
Ik heb geen geldboomquote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik koop ze los. Nog nooit een met een contract gekocht
Daar heb ik het geld niet voorquote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik koop ze los. Nog nooit een met een contract gekocht
Dat zal niet te lang duren. Er zit ook al een iPad 3 in de pijplijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Over een jaar mag ik een nieuwe
Zou er dan de iPhone 6 komen? Of de 5GS ofzo?
Jij betaald met je contract ook een hele boel geld alleen is het dan verdeeldquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij betaald met je contract ook een hele boel geld alleen is het dan verdeeld
Dat verdeelde scheelt heel veelquote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij betaald met je contract ook een hele boel geld alleen is het dan verdeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |