Jaar wachtenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet als je 50 euro per maand opzij legt en dan na een jaar een iPhone koopt
Kud, dat haal ik niet met mijn zakgeldquote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet als je 50 euro per maand opzij legt en dan na een jaar een iPhone koopt
Nou ja, ik had natuurlijk al wel eens eerder wat centjes gespaard en van wachten word je sterk enzoquote:
Hoi Solquote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Solique het volgende:
Zo, ben thuis.
Nu wachten op de chicken bbq pizza
Hallo!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Solique het volgende:
Zo, ben thuis.
Nu wachten op de chicken bbq pizza
Sparen.. wat is dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik had natuurlijk al wel eens eerder wat centjes gespaard en van wachten word je sterk enzo
Tot later Trevorquote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens ontplakken en genieten van een lekkere douche![]()
![]()
Jaquote:
Ja, raar land. Hier zijn ze al heel lang zelfs op PAYG te verkrijgenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
Bovendien kon je vorig jaar in Nederland bijna niet aan een geschikt iPhone abonnement komen zonder toestel.
Uitgeven... wat is dat?quote:
Ik betaal totaal 630 euro over 2 jaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Da's makkelijker dan in 1 keer 400-500 euro bij elkaar krijgen
Jeej.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
Om 20:00 uur gaat er iemand uit de kast komen in de soap.
Oooh, daar ben ik best goed in eigenlijkquote:
Krantenwijkje erbij johquote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kud, dat haal ik niet met mijn zakgeld
Dat dusquote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Yuki het volgende:
Bij sparen denk ik aan een huisje, waarvoor ik dan meubels en behang en vloer en verf nodig heb enzo.
Telefoon koop ik gewoon zo, incl. abo.
Ik hou niet van die maandelijkse 'last'quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Yuki het volgende:
Bij sparen denk ik aan een huisje, waarvoor ik dan meubels en behang en vloer en verf nodig heb enzo.
Telefoon koop ik gewoon zo, incl. abo.
Ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, daar ben ik best goed in eigenlijk
F5 helpt af en toequote:Op maandag 6 juni 2011 18:50 schreef Stuart het volgende:
Elke keer als we naar een nieuwe pagina gaan doet Fok! raar![]()
idd, werd steeds terug gegooid naar boven in de pagina.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:50 schreef Stuart het volgende:
Elke keer als we naar een nieuwe pagina gaan doet Fok! raar![]()
Succes.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik zou dit al veel eerder gaan doen maar ik ga nu dus 3 shirts strijken en daarna eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |