enquote:Op maandag 6 juni 2011 08:47 schreef klavertje-4 het volgende:
Spannend CM! ik duim voor je!
Calilov, eenvoor de heimwee, kop op meis
LB'tje een dikkeik hoop dat een bezoekje aan de huisarts niet nodig blijkt te zijn en je deze ronde hartstikke zwanger bent!
Lijnloos succes met wachten, wat duren 2 weken dan lang he?!
Frummeltje ik zou gewoon lekker die hele week aanhouden, dan kun je niet missen toch?
Ik heb zelf deze ronde een beetje afstand genomen van het forum, we gingen ook 2 weken op vakantie waardoor ik ook niet heb getemperatuurd. Ik hoopte dat door dat beide los te laten, ik er ook niet zo mee bezig zou zijn. Dat was ik ook niet, tot ik allerlei signaaltjes begon te krijgen van mijn lichaam dat ik toch even een testje moest gaan doen. Dat deed ik zaterdag (dag 25, 2 dagen voor NOD) en ik ben zwanger! Een heel licht streepje, maar toch een streep!
Vandaag nog een test gedaan en daar was het streepje donkerder op, ik mag het echt echt echt gaan geloven!![]()
Hierbij de foto van afgelopen zaterdag, bijna niet te zien in het echt issie iets duidelijker:
[ afbeelding ]
En ik vind dat 3x scheepsrecht is, dus dat deze zwangerschap gewoon 9 maanden gaat duren!
Gefeliciteerd damesquote:Op maandag 6 juni 2011 13:05 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik vanmorgen nieuwe testen gehaald en kon net niet wachten:
[ afbeelding ]
Ik deed eerst de kruidvat en daar kwam direct zo'n dikke streep! Gelijk erna de Clearblue gedaan en ook zo'n dikke plus!
Jij?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:15 schreef Asyniur het volgende:
klavertje4, van harte gefeliciteerd met je streepjes!
CrazyMoon, jij ook proficiat met je streepjes!
Leuk leuk! Wie volgt!
Gaarne ook mensen uit het andere topic
Dat zeker!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
eerst moet nog mijsje en pze en nog die anderen uit dat topic...
Tuurlijk mag je vragenquote:Phaidra, hoe zit het eigenlijk bij jou, als ik vragen mag? Al op een tweede streepje aan het wachten of alleen nog aan het rammelen?
jullie klussen per PM?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:02 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn eerste nuttige grafiek van FF laat toch positief nieuws zien:
[ afbeelding ]
Toch goed geklust geloof ik... nu dus inderdaad weer afwachten. Spannend!!!
quote:
En dat kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:16 schreef Lijnloos het volgende:
Zover ik begrijp is die stippel-kruising de vermoedelijke ovulatie geweest... maar pin me er niet op vast... LB?
Haha klussen is zeker fijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:17 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm Zoe, wat jammer dat je nou ongesteld bent.En inderdaad het is wel een heel proces (bij de meesten denk ik, maar sommigen hebben geluk en daar is het snel raak).
Maar weer positief naar de volgende ronde kijken... klussen is als het goed is in elk geval fijn!
Whaha, dat had ik ook bedacht een tijdje terug, maar uiteindelijk ga ik dat niet meer redden voor aanstaande zondagquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef Lijnloos het volgende:
Tja, het lange wachten is weer aangebroken ja... Ik hoop gewoon dat ik mijn man op onze trouwdag een mooi kadootje in een doosje kan geven.
Dat zou idd een mooi cadeautje zijn! *duimduimduim*quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef Lijnloos het volgende:
Tja, het lange wachten is weer aangebroken ja... Ik hoop gewoon dat ik mijn man op onze trouwdag een mooi kadootje in een doosje kan geven.
dat van dat doosje is me net iets teveel in detail maar verder vind ik 't een goed plan, lijnloos!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef Lijnloos het volgende:
Vorig jaar was februari ook een drukke maandquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:13 schreef CrazyMoon het volgende:
Hahaha trui
Ik duim ook keihard mee!
Februari 2012 moet lekker druk worden in Z&G
Als ik deze ronde zwanger zou zijn, zou ik ook rond 29 februari uitgerekend zijn. Lijkt me best leuk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:19 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb gisteren effe zitten kijken en als deze ronde raak is (*duim, *duim) dan zou ik nog net in februari vallen. En volgend jaar is schrikkeljaar, dus zelfs 29 feb is een optie
Het begint vaak met de LLL, maar na een paar maanden wordt die drang groter en ga vaak meer op de tijd letten en misschien zelfs ovulatie testen kopenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef flipsen het volgende:
Alleen maar dames hier? Vraag me een beetje af, als je nou besluit om ´een gezinnetje te gaan stichten´, houden jullie dan direct rekening met vruchtbare periodes, eisprongen, FF etc? Of is het gewoon stoppen met pil/onveilig vrijen en maar zien wat er gebeurt? En iedere maand een test halen??
Vrouwlief en ik zijn begonnen met Lang Leve de Lol Neuken (nieuwe afkorting!) en maar zien of het een keertje raak is. Maar ik ken haar, dus inderdaad gisteren alvast een test gekocht want ze had eergisteren ongesteld moeten wordenTest was negatief, maar ik voorzie een flinke run op de drogist de komende maanden hier. Voor mijzelf is het veel relaxter, nog helemaal geen zin om ´volgende week dinsdag om 14:15´ op afroep het bed in te duiken
Clauwheee......quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef clauwheee het volgende:
Wat lief allemaal!
Hoe het nu gaat... Veel bloed en troep verloren en voel me leeg en verdrietig. We waren zo blij, en dan dit. Ben wat slap en moe, dus doe rustig aan. Moet woensdag weer voor controle om te kijken of alles schoon is... Gelukkig hebben we een lang weekend voor de boeg en ben gisteren en vandaag thuis geweest. Had best veel pijn. En als alles voorbij is rustig aan opnieuw beginnen..!
Wij hebben eigenlijk altijd "gegymed" en we zien wel wat er gebeurd. Maar ik had wel een hele stapel zwangerschapstesten in voorraad, dat dan weer welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef flipsen het volgende:
Alleen maar dames hier? Vraag me een beetje af, als je nou besluit om ´een gezinnetje te gaan stichten´, houden jullie dan direct rekening met vruchtbare periodes, eisprongen, FF etc? Of is het gewoon stoppen met pil/onveilig vrijen en maar zien wat er gebeurt? En iedere maand een test halen??
Vrouwlief en ik zijn begonnen met Lang Leve de Lol Neuken (nieuwe afkorting!) en maar zien of het een keertje raak is. Maar ik ken haar, dus inderdaad gisteren alvast een test gekocht want ze had eergisteren ongesteld moeten wordenTest was negatief, maar ik voorzie een flinke run op de drogist de komende maanden hier. Voor mijzelf is het veel relaxter, nog helemaal geen zin om ´volgende week dinsdag om 14:15´ op afroep het bed in te duiken
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef clauwheee het volgende:
Wat lief allemaal!
Hoe het nu gaat... Veel bloed en troep verloren en voel me leeg en verdrietig. We waren zo blij, en dan dit. Ben wat slap en moe, dus doe rustig aan. Moet woensdag weer voor controle om te kijken of alles schoon is... Gelukkig hebben we een lang weekend voor de boeg en ben gisteren en vandaag thuis geweest. Had best veel pijn. En als alles voorbij is rustig aan opnieuw beginnen..!
Als je ook online zou kunnen testenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:45 schreef TimeJumper het volgende:
Je kan ze beter online kopen, net zo betrouwbaar en stukken goedkoper.
Ik kocht ze altijd hier http://www.l10.nl/
Prima webshop, betalen via Ideal en snelle verzending
Mn lief is alleen het weekend thuis, en 2x p.m werk ik 't weekend ook (en ivm zwaar werk dan niet altijd zin om te klussen), dus zwanger worden kan wat langer duren, daarom doe ik sinds vorige maand rond de tijd dat ik mn ovu verwacht een ovu test; dan komt mn lief extra thuis, hij wil 't ook graag en das wel spannend gericht klussen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef Labelloo het volgende:
Ik denk dat (bijna) iedereen begint met stoppen met de anticonceptie, en dan maar eens kijken hoe het gaat. Als het wat langer begint te duren, zal er vast wat meer aan te pas komen, ovulatietesten, tempen, etc.
Jep. Vooral afgelopen maand. Níet te genieten. Al lag dat meer aan ongesteld moeten worden.. niet zozeer aan ovu.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:06 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Mn lief is alleen het weekend thuis, en 2x p.m werk ik 't weekend ook (en ivm zwaar werk dan niet altijd zin om te klussen), dus zwanger worden kan wat langer duren, daarom doe ik sinds vorige maand rond de tijd dat ik mn ovu verwacht een ovu test; dan komt mn lief extra thuis, hij wil 't ook graag en das wel spannend gericht klussen.
Maakt de kans net iets groterwij kunnen helaas niet, bijv., om de dag klussen (of LLL'en
)
(zou wel leuk zijn haha)
Een algemene vraag; na stoppen met de pil oid,
merken jullie dan ook hormoon veranderingen? En hebben jullie ook last van emo-buien oid rond ovulatie?
ongi is vorig week geweest maar ben nogsteeds niet te genieten hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep. Vooral afgelopen maand. Níet te genieten. Al lag dat meer aan ongesteld moeten worden.. niet zozeer aan ovu.
Schaam... sorry, ik heb een beetje onder een steen geleefd vorige week.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik lees net in het andere topic dat LB ronde 13 in is gegaan
Hopelijk kan je snel door naar de arts en krijg je meer duidelijkheid.
Frummeltje, ik heb vorige week maandag positief getest.
30 juni mag ik naar de vk voor een echo en eerste gesprek.
Ik ben op 28 mei ongesteld geweest. Wel eerst drie dagen heel licht trouwens. Normaalgesproken heb ik een cyclus van rond de 29 dagen, de laatste keer 32 dagen. Vanmorgen was de ovulatietest weer negatief. Je zou toch zeggen dat mijn eisprong er nu echt aan zou moeten komen (of al geweest is zelfs!). Raar!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:24 schreef KleinKloonMeisje het volgende:
labelloo wanneer ben je ongesteld geweest en hoe lang duurt je cyclus?? Voor je piek gaat je test namelijk al uitslaan, dus hebje op bij dag 12 je eisprong dan begint je test meestal al rond dag 9 positief uit te slaan, hoe dichter je bij de eisprong komt hoe donkerder je test uitslaat, zodra je positief test kun je ook al beginnen met sexen, of eerder, ik weet niet of het kan dat je test ook pas positief uitslaat op moment van eisprong zelf
Normaal is de periode na de eisprong altijd zo tussen de 12-14 dagen. De periode voor de eisprong kan variëren maar na de eisprong is het altijd wel ongeveer gelijk. Anyway, da's wat mijn gyn me verteld heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:32 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zit wel iets verder voor mijn (eigen berekende) NOD hoor Happy... Ik ga uit van 28 dagen en zondag is dag 29. Maar omdat het zo'n mooie datum is voor ons, ga ik dan pas (proberen) te testen. Minke is verwekt op de dag van ons ondertrouw, deze dan positieve test op ons 2e jubileum?!Misschien is er al wel iets te zien op een test, maar ik probeer echt ECHT even af te wachten...
Toch een heel mooi bericht om te lezenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:50 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve dames, sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen...heb hier al heel lang niet gepost, zat in het "andere" topic. Na twee en een half jaar ben ik dan toch zwanger geraakt met ICSI. Vandaag ben ik ruim 7 weken en hebben we het hartje zien kloppen.![]()
Dus lief Modje, mag ik uit de OP?![]()
Ik ken het merendeel van jullie niet, maar ik hoop dat ik jullie gauw in Z&G mag verwelkomen. Ik wens iedereen dat felbegeerde tweede streepje!
Uhm, ja ALS je het zo zegt zou het idd wel kunnen ja... Damn! *mompelt iets over testen in de la....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Normaal is de periode na de eisprong altijd zo tussen de 12-14 dagen. De periode voor de eisprong kan variëren maar na de eisprong is het altijd wel ongeveer gelijk. Anyway, da's wat mijn gyn me verteld heeft
Maar als je zondag nog niet ongesteld bent, heb je een hele goede kans als je het mij vraagt!
Isla, ik had je in het 'andere topic' al gefeliciteerd, maar het blijft prachtig nieuws. Én een kloppend hartje is natuurlijk onbetaalbaar mooi
Eenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:50 schreef IslaBonita het volgende:
Vandaag ben ik ruim 7 weken en hebben we het hartje zien kloppen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door Lijnloos op 15-06-2011 09:27:58 ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:50 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve dames, sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen...heb hier al heel lang niet gepost, zat in het "andere" topic. Na twee en een half jaar ben ik dan toch zwanger geraakt met ICSI. Vandaag ben ik ruim 7 weken en hebben we het hartje zien kloppen.![]()
Ik heb dat ook. Volgens een schema'tje wat ik van Sensitest erbij kreeg kan dat trouwens hoor..quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef Labelloo het volgende:
Ah ok! Das fijn om te horen!
Ik zie eigenlijk elke dag wel een heeeeeeeel licht 2e streepje! Ik ben daarnaast ook maar begonnen met temperaturen, maar daar kan ik nog niet veel uithalen op dit moment.
Fijn dat je zo goed als schoon bent, Clauwheee. Maar ik kan me goed voorstellen dat het lastig is om een maand over te slaan. Zeker als je er al even aan hebt mogen proeven....quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Ben bij de vlos geweest en was zo goed als schoon (dat moest ook haast wel). Test meegekregen om ergens komende week te checken of alle hormonen weg zijn. Wel het advies om een ronde af te wachten. Ja en dat vind ik nu al moeilijk hè...
Ben ik eigenlijk ook benieuwd naar.... Met name omdat er tegen mij in januari niets van dat is gezegd (mk bij 5 wkn, dus wel wat korter dan Clauwheee), niets geen ronde afgewacht en gewoon daarna gelijk zwanger! en was er die maand ook helemaal niet mee bezig eigenlijk....Ik heb mij laten vertellen dat dan je hormonen hoog zijn enzo en de kans wellicht groter is om zwanger te raken. Ik wil je hiermee niet gelijk hoop enzo geven dat het direct daarna raak kan zijn, maar you'll never know!quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef Poppedein het volgende:
Fijn dat t schoon was Clauwheee!
Wat was haar motivatie om je een ronde af te laten wachten, weet je dat? Ik kan natuurlijk niet in jouw situatie kijken en jouw eigen VK wel, maar sec vanwege een miskraam is er geen reden om te moeten wachten, de kans op een miskraam is ook niet verhoogd als je direct weer zwanger zou worden. De enige reden dat dit 'v'roeger' geadviseerd werd, is omdat anders niet uitgerekend kon worden hoe lang iemand zwanger was. Officieel mag je tegenwoordig al niet eens meer rekening met je menstruatiedatum en moet sowieso van de termijnechodatum uitgegaan worden...
Ik noem het een mk, maar voor mij voelde het niet helemaal zo... weet ook niet waarom hoor, misschien omdat ik nog niets gezien had enzo? Ik weet wel dat ik de periode erna er ook helemaal niet mee bezig was, eigenlijk in afwachting van de duivels... totdat de meiden hier riepen dat ik maar es een test moest gaan doen. Stond ook echt heeeeel raar te kijken toen die streep er in ene stond!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik werd door de gyn ook geadviseerd om een ronde af te wachten, en ik kreeg het 'dan weten we niet hoelang je zwanger bent, als je het weer snel zou worden'-excuus.
Uiteindelijk luister ik naar m'n gevoel. Ik was er ook helemaaaaal niet klaar voor na de miskraam.
Ja ben er ook blij mee! Hij zit 5dgn van de week zo ver van me vandaan dus dan is zwanger worden iets lastiger.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Lijnloos het volgende:
Zoe, wat lief dat ie zo meedenkt en ook tussendoor naar huis komt! Hopelijk werpt het (letterlijk) zijn vruchten af!
Hier nog niks te bekennen, hoge temp nog... Ik ga weer hoop krijgen...
Willen niet... maar ben een beetje bang voor een teleurstelling. Maar toch, of toch niet, of... nou ja, je snapt me vast welquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
Lijnloos, wat spannend!!!!!! Wil je nog steeds wachten tot zondag?
Zoe, wat een gouden kerel dat ie zo meedenkt en zo heen en weer rijdt
Mijn vriend is ook nog steeds de liefste van allemaal hoor, maar ik heb wel heel sterk het gevoel dat het vooral een verdriet van mij is dat het nog niet wil lukken. Hij is heel lief voor mij en kan me goed met beide benen op de grond houden, maar ik voel me soms wel een beetje alleen in mijn verdriet. En da's best naar... soms wil je gewoon met zn tweeën in de put zitten ofzo
Je hebt zo'n digitale gedaan? En ook midden op de dag natuurlijk...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, kon me niet meer inhouden, maar duidelijk "niet zwanger".... ik ga weer op naar de volgende ronde dus denk ik. Maar goed, eerst afwachten hoe het gaat komende dagen. Ben ook wel benieuwd naar temp-verloop...
Ja, weet ik. Die van Sensitest moet je in de middag doen volgens mij. Bij die van Clearblue die ik nu gebruik (tijdelijk hoor, veel te duur!) maakt het niet uit stond er in de beschrijving. Gevoelsmatig klopt dat niet, dus dat zal wel de reden zijn dat ik het 's morgens ook vergeetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Ovulatietesten kun je beter niet met ochtendurine doen hè? Volgens de beschrijving.
Dat dacht ik ook. Tot ik hem hoorde praten met zijn moeder. Hij probeerde zich groot te houden voor mij. Mij te steunen. Er voor mij te zijn. Terwijl hij net zo veel verdriet had als ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend is ook nog steeds de liefste van allemaal hoor, maar ik heb wel heel sterk het gevoel dat het vooral een verdriet van mij is dat het nog niet wil lukken. Hij is heel lief voor mij en kan me goed met beide benen op de grond houden, maar ik voel me soms wel een beetje alleen in mijn verdriet. En da's best naar... soms wil je gewoon met zn tweeën in de put zitten ofzo
Ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef IslaBonita het volgende:
Tally ik word er helemaal een beetje emo van..![]()
Thanks voor de tips, maar het is al niet meer nodig...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef IslaBonita het volgende:
Tally ik word er helemaal een beetje emo van..![]()
Lijnloos ik bemoei me er ook maar even mee:
Bij de meeste testen verschilt het bij welke hcg waarde je positief test.
Ik weet dat Sensitest bij een waarde van 20 hcg positief test en ClearBlue digital pas bij 50. Dus die is ook pas veel later positief (meestal)
Dit is trouwens een hele handige website als je loopt te klooien met testen:
http://www.peeonastick.com/hptfaq.html
Het is wel een Amerikaanse site dus er worden geen Nederlandse testen vergeleken, maar er staat veel info op.
(htp=home pregnancy test en opk=ovulation predictor kit)
Succes!
Go go!!! Man naar bed sleuren en actie!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef Labelloo het volgende:
He wat balen Lijnloos!!![]()
Op naar de volgende ronde dan maar inderdaad!
Marjolijntje, welkom! Hopelijk is het snel raak voor jullie!
Vanmorgen heb ik een postieve ovulatietest gehad!! Werk aan de winkel dus!
Ik ook.... wel een mooi geschenk zo voor hem, maar beetje verdrietig is het ook wel zeg.quote:
Staat gepland voor vanavond!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:45 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Go go!!! Man naar bed sleuren en actie!
[..]
Jeetjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Tot ik hem hoorde praten met zijn moeder. Hij probeerde zich groot te houden voor mij. Mij te steunen. Er voor mij te zijn. Terwijl hij net zo veel verdriet had als ik.
Hij vond het moeilijk om te tonen omdat hij bang was dat ik nog verdrietiger zou worden toen het niet lukte.. En ook toen ik een "halve" miskraam kreeg. Half omdat ik zwanger was van 2 kindjes..
Van de week deed ik hem alvast zijn vaderdagcadeau (met zijn vrienden mee naar Italie op de motor, onderweg daarheen is het vorig jaar mis gegaan en verloren we een kindje). Hij zei me dat hij onwijs blij was met het cadeau maar de stop in Duitsland wel moeilijk vond omdat ik daar ons kindje ben verloren en omdat we daar een week moesten blijven in het ziekenhuis.
Dus misschien heeft hij net zo veel verdriet maar wil hij zich voor jou sterk houden.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef Labelloo het volgende:
Vanmorgen heb ik een postieve ovulatietest gehad!! Werk aan de winkel dus!
LB ik vind het heel herkenbaar, maar ik denk dat het ook wel een beetje maneigen is. Als vrouw ben je er sws veel meer mee bezig: jij voelt de eisprong, jij voelt de evt. signalen, jij wacht op de ongi, jij wordt ongi... voor de man is dat toch een beetje ver van mn bed show. Voor Peace werd het pas echt echt toen hij de echo zag. Daarvoor had hij zoiets van: tja.. ze is zwanger maar ik zie er niets van. Zal wel. Maar dat wil niet zeggen dat hij het niet jammer vindt. Ze praten er ook gewoon wat minder over. Maar voor jou ook een dikkequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
Lijnloos, wat spannend!!!!!! Wil je nog steeds wachten tot zondag?
Zoe, wat een gouden kerel dat ie zo meedenkt en zo heen en weer rijdt
Tally (en ook de andere dames), dankjewelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Tot ik hem hoorde praten met zijn moeder. Hij probeerde zich groot te houden voor mij. Mij te steunen. Er voor mij te zijn. Terwijl hij net zo veel verdriet had als ik.
Hij vond het moeilijk om te tonen omdat hij bang was dat ik nog verdrietiger zou worden toen het niet lukte.. En ook toen ik een "halve" miskraam kreeg. Half omdat ik zwanger was van 2 kindjes..
Van de week deed ik hem alvast zijn vaderdagcadeau (met zijn vrienden mee naar Italie op de motor, onderweg daarheen is het vorig jaar mis gegaan en verloren we een kindje). Hij zei me dat hij onwijs blij was met het cadeau maar de stop in Duitsland wel moeilijk vond omdat ik daar ons kindje ben verloren en omdat we daar een week moesten blijven in het ziekenhuis.
Dus misschien heeft hij net zo veel verdriet maar wil hij zich voor jou sterk houden.
kan je die van mij ook aanpassen?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat er weer bij Clau.![]()
Hopelijk mag je snel weer over naar het andere topic en dan blijvend!
Of nou ja... voor een week of 36-40 dan.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie dat mijn nod nog niet is aangepast?
Wil een mod mijn nod op 25-06-2011 zetten![]()
Is ook wel zo, ik zit hier nu 3,5 week en begin m'n draai te vindenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:51 schreef Lijnloos het volgende:
Callilov, wat klink het alsof je weer een heel stuk beter in je vel zit. Fijn dat je langzaam je plekje ind e US hebt gevonden met je.
Nee, geen nieuwe test gedaan... volgende ochtend was de twijfel al weg en dequote:Op maandag 20 juni 2011 15:53 schreef calilov3 het volgende:
[..]
Is ook wel zo, ik zit hier nu 3,5 week en begin m'n draai te vinden.
Had je eigenlijk nog een test gedaan of het bij de CB gelaten?
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:59 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nee, geen nieuwe test gedaan... volgende ochtend was de twijfel al weg en degearriveerd. Dus de CB klopte als een bus.
Niet echt meerquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:24 schreef Zoë23 het volgende:
@ Charmed-Angel; Elke maand weer spannend met zulke symptomen...
nee was het maar waarquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh? Betekent dat wat ik hoop dat het betekent???
Maar het kan wel? Bij mij was het na een mk gelijk de ronde erop raak met maar 1 keertje beetje vies doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef calilov3 het volgende:
LL, wat goed! Nu maar hopen dat je een paar mooie ovutesten krijgt zodat je kan gaan klussen...
Hier was de NOD gisteren volgens mij... Maar ik verwacht niks ivm vorige maand
Je durft niet te testen...? Kan ik me ook wel wat bij voorstellen, gezien je nare ervaring...quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef calilov3 het volgende:
LL, wat goed! Nu maar hopen dat je een paar mooie ovutesten krijgt zodat je kan gaan klussen...
Hier was de NOD gisteren volgens mij... Maar ik verwacht niks ivm vorige maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had begin november een mk, en begin januari was ik weer zwanger. Het kan dus wel, Cali.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef calilov3 het volgende:
nja inderdaad... ik wacht netjes af... en we zien wel... Rockswe hebben inderdaad een paar keer vies gedaan sinds ik hier ben...maar vind het nogal raar om te denken dat je na een MK misschien weer zo snel zwanger kunt zijn...
quote:
Ook nog een dag te vroeg ongesteld, precies een cyclus van 28 dagenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef Lijnloos het volgende:
Och C_A....Ik weet effe niet wat te zeggen, had zo voor jullie gehoopt dat het natuurlijk zou zijn gelukt. Maar hopelijk gaat het balletje in het zkh pas echt goed rollen en hebben jullie alsnog jullie ienieminie!
Kan inderdaad een innestelingsdip zijn, of gewoon een schommeling natuurlijk. Maar bij 6DPO is je eventuele cellenklompje al wel aangeland in je baarmoederquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:02 schreef Labelloo het volgende:
Ah ok! Nou ik ben benieuwd! Volgens Fertilitiy Friend ben ik nu 6 DPO, en mijn temp was vanmorgen weer iets hoger dan gisteren.
Oh ik kan ook flink balen als het weer een ronde niet gelukt is, zeker als ik weet dat het wel rond de juiste periode was. Maar die instelling komt ook omdat de eerste keer dat wij begonnen voor een kindje ik er zo mee bezig was en het zo ons leven beheersde dat ik iedere maand de eerste week als ik ongesteld was geworden depressief op de bank lag en het zette en behoorlijke druk op onze relatie, want er moest en zou. Onder aan de streep werkte het niet.. Ik boos op lief als we geen sex hadden, of als het niet gelukt was. En ja die instelling die we nu hebben vind ik niet altijd even makkelijk, maar haalt wel die druk vam de ketel (misschien handig om te vermelden we zijn nog steeds bezig met de 1e maar heb tussendoor om medische redenen de pil moet slikken)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
KKM, ik kan me in principe héél goed vinden in wat je man-van-nicht-van-man zegt () maar toch hoor, na de zoveelste mislukte ronde baal ik er echt vreselijk van als we de goede dagen niet benut hebben
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na best een tijdje rammelen, is het moment gekomen dat we ervoor gaan! Superspannend ook wel
.
Als je [ b] en [ /b] (zonder de spaties) om je tekst heen zet wordt het vet.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:32 schreef KleinKloonMeisje het volgende:
Cali en labelloo spannend..
Hier brak het gister netjes op tijd door, kon er de klok op gelijk zetten..
Modje mag mijn NOD naar 23 JULI (weet niet hoe je op de iPad dik gedrukt kan doen)
Frummeltje maakt het ook nog spannend..
Meiden ik duim voor jullie
Nog geen eisprongquote:Op maandag 27 juni 2011 19:29 schreef KleinKloonMeisje het volgende:
happy toch nog spannend dus, wat geeft FF aan?? Jij temperatuurde toch ook he??
Gevoelsmatig is deze cyclus korter en was mijn eisprong eerder dan vorige maand. Ik denk dat ik dus al eerder positief zou kunnen testen als ik zwanger ben...quote:
ja, ik bungel nog zo zielig onderaan de lijstquote:Op maandag 27 juni 2011 19:46 schreef bitterend het volgende:
Dames het wordt tijd dat Z&G weer vol loopt!!! dus huphup!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:53 schreef Frummeltje86 het volgende:
Bij mij zijn de duivels inmiddels gearriveerd. 32 dagen dit keer, dus dat is alweer beter dan de 37 van vorige keer. Ik ben alleen wel een beetje sip...
Mja, ik twijfel of we deze nog proberen of dat we vanaf nu even een half jaartje on hold gaan i.v.m. ons trouwen volgend jaar. Ik weet het even niet zo goed... Ons kindje zou bijna vier maanden oud zijn als ik in aankomende ronde zwanger zou raken. Toch maar nog een keer proberen?quote:
Oeh... Ja dat kan lastig zijn. Maar eventueel zwanger trouwens is ook leuk. Alleen niet als je echt op springen staat. En als je kindje er niet bij kan zijn omdat het nog te jong is.. Dat is natuurlijk ook niet echt leuk. Dat is even afwegen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:25 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel of we deze nog proberen of dat we vanaf nu even een half jaartje on hold gaan i.v.m. ons trouwen volgend jaar. Ik weet het even niet zo goed... Ons kindje zou bijna vier maanden oud zijn als ik in aankomende ronde zwanger zou raken. Toch maar nog een keer proberen?
Ja, die afweging moeten we nu inderdaad gaan maken. Ik wil met trouwen maximaal 6 maanden zwanger zijn; vandaar dat we dus even een pauze moeten inlassen. Ik wil echt niet op knappen staan op mijn mooiste dag! Ik moet natuurlijk wel flink mee kunnen feesten 's avondsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oeh... Ja dat kan lastig zijn. Maar eventueel zwanger trouwens is ook leuk. Alleen niet als je echt op springen staat. En als je kindje er niet bij kan zijn omdat het nog te jong is.. Dat is natuurlijk ook niet echt leuk. Dat is even afwegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |