ik heb heel wat pagina's gemist, heb geprobeerd bij te lezen, even kijken wat is blijven hangen..
Als eerste Clauwheee:*, zo dubbel om je hier te zien. Ik hoop dat je weer snel door mag naar Z&G En dat je er dit keer er niet onbevangen instaat kan ik me wel wat bijvoorstellen, het vertrouwen in je lijf moet weer terugkomen en dat heeft zijn tijd nodig..
Theeleuter welkom, ontpillen kan helaas idd wat de rest al zei lang duren..
Labelloo je kan idd later in de maand je eisprong hebben, alleen is je luteale fase is dan korter (als ik me niet vergis) en de testen van sensitest zijn volgens mij gevoeliger.. Ik heb gewoon de dipsticks..
Frummeltje heb je inmiddels een positieve ovu test gehad??
Kuukske hier klopt het schema van sensitest ook, best handig als je er voor kiest om geen testen te gebruiken.
Zoë wat lief van je lief zo meedenkt en terugkomt

LB

wat je schrijft is herkenbaar, mijn man zorgt vaak dat ik met beide benen op de grond blijf staan, maar idd soms zou het fijn zijn als je samen het verdriet kunt delen omdat het weer niet gelukt is. Mijn man is best een binnenvetter, maar van de week kwam het er eindelijk toch uit dat hij er best mee zit dat het nog steeds niet gelukt is, maar hij wil me daar niet mee lastig vallen

lief natuurlijk, maar soms wil je idd samen in de put zitten..
Marjolijntje welkom
Lijnloos
Calilov
C_A hoe voel je?? Nog maar 4 dgn tot NOD
Moensie welkom en succes, je maakt het wel meteen spannend...
Deze maand gaat hem niet worden, super mooie positieve ovu testen, maar geen gebruik van gemaakt, die week niet in orde geweest en bijna elke dag vroeg in bed waardoor ik al sliep als manlief naar bed kwam, volgende ronde beter, ergens baal ik wel, maar tegelijkertijd is dit wel een afspraak die we hebben, als een van ons geen zin heeft of moe of wat voor reden dan ook doen we het niet. Manlief voelde zich ook wel schuldig omdat hij ook intens moe was, hij had vakantie waarin hij flink moest bijtanken.. We voelde ons beide schuldig
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Voor alle meiden even een dikke knuf