nee was het maar waarquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh? Betekent dat wat ik hoop dat het betekent???
Maar het kan wel? Bij mij was het na een mk gelijk de ronde erop raak met maar 1 keertje beetje vies doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef calilov3 het volgende:
LL, wat goed! Nu maar hopen dat je een paar mooie ovutesten krijgt zodat je kan gaan klussen...
Hier was de NOD gisteren volgens mij... Maar ik verwacht niks ivm vorige maand
Je durft niet te testen...? Kan ik me ook wel wat bij voorstellen, gezien je nare ervaring...quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef calilov3 het volgende:
LL, wat goed! Nu maar hopen dat je een paar mooie ovutesten krijgt zodat je kan gaan klussen...
Hier was de NOD gisteren volgens mij... Maar ik verwacht niks ivm vorige maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had begin november een mk, en begin januari was ik weer zwanger. Het kan dus wel, Cali.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef calilov3 het volgende:
nja inderdaad... ik wacht netjes af... en we zien wel... Rockswe hebben inderdaad een paar keer vies gedaan sinds ik hier ben...maar vind het nogal raar om te denken dat je na een MK misschien weer zo snel zwanger kunt zijn...
quote:
Ook nog een dag te vroeg ongesteld, precies een cyclus van 28 dagenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef Lijnloos het volgende:
Och C_A....Ik weet effe niet wat te zeggen, had zo voor jullie gehoopt dat het natuurlijk zou zijn gelukt. Maar hopelijk gaat het balletje in het zkh pas echt goed rollen en hebben jullie alsnog jullie ienieminie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |