Ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef IslaBonita het volgende:
Tally ik word er helemaal een beetje emo van..![]()
Thanks voor de tips, maar het is al niet meer nodig...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef IslaBonita het volgende:
Tally ik word er helemaal een beetje emo van..![]()
Lijnloos ik bemoei me er ook maar even mee:
Bij de meeste testen verschilt het bij welke hcg waarde je positief test.
Ik weet dat Sensitest bij een waarde van 20 hcg positief test en ClearBlue digital pas bij 50. Dus die is ook pas veel later positief (meestal)
Dit is trouwens een hele handige website als je loopt te klooien met testen:
http://www.peeonastick.com/hptfaq.html
Het is wel een Amerikaanse site dus er worden geen Nederlandse testen vergeleken, maar er staat veel info op.
(htp=home pregnancy test en opk=ovulation predictor kit)
Succes!
Go go!!! Man naar bed sleuren en actie!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef Labelloo het volgende:
He wat balen Lijnloos!!![]()
Op naar de volgende ronde dan maar inderdaad!
Marjolijntje, welkom! Hopelijk is het snel raak voor jullie!
Vanmorgen heb ik een postieve ovulatietest gehad!! Werk aan de winkel dus!
Ik ook.... wel een mooi geschenk zo voor hem, maar beetje verdrietig is het ook wel zeg.quote:
Op vrijdag 17 juni 2011 14:45 schreef Lijnloos het volgende:
Staat gepland voor vanavond!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:45 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Go go!!! Man naar bed sleuren en actie!
[..]
Jeetjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Tot ik hem hoorde praten met zijn moeder. Hij probeerde zich groot te houden voor mij. Mij te steunen. Er voor mij te zijn. Terwijl hij net zo veel verdriet had als ik.
Hij vond het moeilijk om te tonen omdat hij bang was dat ik nog verdrietiger zou worden toen het niet lukte.. En ook toen ik een "halve" miskraam kreeg. Half omdat ik zwanger was van 2 kindjes..
Van de week deed ik hem alvast zijn vaderdagcadeau (met zijn vrienden mee naar Italie op de motor, onderweg daarheen is het vorig jaar mis gegaan en verloren we een kindje). Hij zei me dat hij onwijs blij was met het cadeau maar de stop in Duitsland wel moeilijk vond omdat ik daar ons kindje ben verloren en omdat we daar een week moesten blijven in het ziekenhuis.
Dus misschien heeft hij net zo veel verdriet maar wil hij zich voor jou sterk houden.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef Labelloo het volgende:
Vanmorgen heb ik een postieve ovulatietest gehad!! Werk aan de winkel dus!
LB ik vind het heel herkenbaar, maar ik denk dat het ook wel een beetje maneigen is. Als vrouw ben je er sws veel meer mee bezig: jij voelt de eisprong, jij voelt de evt. signalen, jij wacht op de ongi, jij wordt ongi... voor de man is dat toch een beetje ver van mn bed show. Voor Peace werd het pas echt echt toen hij de echo zag. Daarvoor had hij zoiets van: tja.. ze is zwanger maar ik zie er niets van. Zal wel. Maar dat wil niet zeggen dat hij het niet jammer vindt. Ze praten er ook gewoon wat minder over. Maar voor jou ook een dikkequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
Lijnloos, wat spannend!!!!!! Wil je nog steeds wachten tot zondag?
Zoe, wat een gouden kerel dat ie zo meedenkt en zo heen en weer rijdt
Mijn vriend is ook nog steeds de liefste van allemaal hoor, maar ik heb wel heel sterk het gevoel dat het vooral een verdriet van mij is dat het nog niet wil lukken. Hij is heel lief voor mij en kan me goed met beide benen op de grond houden, maar ik voel me soms wel een beetje alleen in mijn verdriet. En da's best naar... soms wil je gewoon met zn tweeën in de put zitten ofzo
Tally (en ook de andere dames), dankjewelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Tot ik hem hoorde praten met zijn moeder. Hij probeerde zich groot te houden voor mij. Mij te steunen. Er voor mij te zijn. Terwijl hij net zo veel verdriet had als ik.
Hij vond het moeilijk om te tonen omdat hij bang was dat ik nog verdrietiger zou worden toen het niet lukte.. En ook toen ik een "halve" miskraam kreeg. Half omdat ik zwanger was van 2 kindjes..
Van de week deed ik hem alvast zijn vaderdagcadeau (met zijn vrienden mee naar Italie op de motor, onderweg daarheen is het vorig jaar mis gegaan en verloren we een kindje). Hij zei me dat hij onwijs blij was met het cadeau maar de stop in Duitsland wel moeilijk vond omdat ik daar ons kindje ben verloren en omdat we daar een week moesten blijven in het ziekenhuis.
Dus misschien heeft hij net zo veel verdriet maar wil hij zich voor jou sterk houden.
kan je die van mij ook aanpassen?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat er weer bij Clau.![]()
Hopelijk mag je snel weer over naar het andere topic en dan blijvend!
Of nou ja... voor een week of 36-40 dan.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie dat mijn nod nog niet is aangepast?
Wil een mod mijn nod op 25-06-2011 zetten![]()
Is ook wel zo, ik zit hier nu 3,5 week en begin m'n draai te vindenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:51 schreef Lijnloos het volgende:
Callilov, wat klink het alsof je weer een heel stuk beter in je vel zit. Fijn dat je langzaam je plekje ind e US hebt gevonden met je.
Nee, geen nieuwe test gedaan... volgende ochtend was de twijfel al weg en dequote:Op maandag 20 juni 2011 15:53 schreef calilov3 het volgende:
[..]
Is ook wel zo, ik zit hier nu 3,5 week en begin m'n draai te vinden.
Had je eigenlijk nog een test gedaan of het bij de CB gelaten?
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:59 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nee, geen nieuwe test gedaan... volgende ochtend was de twijfel al weg en degearriveerd. Dus de CB klopte als een bus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |