Ja ben er ook blij mee! Hij zit 5dgn van de week zo ver van me vandaan dus dan is zwanger worden iets lastiger.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Lijnloos het volgende:
Zoe, wat lief dat ie zo meedenkt en ook tussendoor naar huis komt! Hopelijk werpt het (letterlijk) zijn vruchten af!
Hier nog niks te bekennen, hoge temp nog... Ik ga weer hoop krijgen...
Willen niet... maar ben een beetje bang voor een teleurstelling. Maar toch, of toch niet, of... nou ja, je snapt me vast welquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
Lijnloos, wat spannend!!!!!! Wil je nog steeds wachten tot zondag?
Zoe, wat een gouden kerel dat ie zo meedenkt en zo heen en weer rijdt
Mijn vriend is ook nog steeds de liefste van allemaal hoor, maar ik heb wel heel sterk het gevoel dat het vooral een verdriet van mij is dat het nog niet wil lukken. Hij is heel lief voor mij en kan me goed met beide benen op de grond houden, maar ik voel me soms wel een beetje alleen in mijn verdriet. En da's best naar... soms wil je gewoon met zn tweeën in de put zitten ofzo
Je hebt zo'n digitale gedaan? En ook midden op de dag natuurlijk...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, kon me niet meer inhouden, maar duidelijk "niet zwanger".... ik ga weer op naar de volgende ronde dus denk ik. Maar goed, eerst afwachten hoe het gaat komende dagen. Ben ook wel benieuwd naar temp-verloop...
Ja, weet ik. Die van Sensitest moet je in de middag doen volgens mij. Bij die van Clearblue die ik nu gebruik (tijdelijk hoor, veel te duur!) maakt het niet uit stond er in de beschrijving. Gevoelsmatig klopt dat niet, dus dat zal wel de reden zijn dat ik het 's morgens ook vergeetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Ovulatietesten kun je beter niet met ochtendurine doen hè? Volgens de beschrijving.
Dat dacht ik ook. Tot ik hem hoorde praten met zijn moeder. Hij probeerde zich groot te houden voor mij. Mij te steunen. Er voor mij te zijn. Terwijl hij net zo veel verdriet had als ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend is ook nog steeds de liefste van allemaal hoor, maar ik heb wel heel sterk het gevoel dat het vooral een verdriet van mij is dat het nog niet wil lukken. Hij is heel lief voor mij en kan me goed met beide benen op de grond houden, maar ik voel me soms wel een beetje alleen in mijn verdriet. En da's best naar... soms wil je gewoon met zn tweeën in de put zitten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |