abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98239957
Zoe, wat lief dat ie zo meedenkt en ook tussendoor naar huis komt! Hopelijk werpt het (letterlijk) zijn vruchten af!

Hier nog niks te bekennen, hoge temp nog... Ik ga weer hoop krijgen...
pi_98242028
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Lijnloos het volgende:
Zoe, wat lief dat ie zo meedenkt en ook tussendoor naar huis komt! Hopelijk werpt het (letterlijk) zijn vruchten af!

Hier nog niks te bekennen, hoge temp nog... Ik ga weer hoop krijgen...
Ja ben er ook blij mee! Hij zit 5dgn van de week zo ver van me vandaan dus dan is zwanger worden iets lastiger.

Spannend! Hoop dat 't 2 streepjes wordt!! :D
pi_98246634
Fijn Zoe, dat je lief er zo in meegaat! Succes! ;)

Oh Lijnloos ik ben zoo benieuwd naar je test!! Ik blijf duimen voor je!
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:37:48 #154
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98262319
Lijnloos, wat spannend!!!!!! Wil je nog steeds wachten tot zondag? oO<

Zoe, wat een gouden kerel dat ie zo meedenkt en zo heen en weer rijdt ^O^

Mijn vriend is ook nog steeds de liefste van allemaal hoor, maar ik heb wel heel sterk het gevoel dat het vooral een verdriet van mij is dat het nog niet wil lukken. Hij is heel lief voor mij en kan me goed met beide benen op de grond houden, maar ik voel me soms wel een beetje alleen in mijn verdriet. En da's best naar... soms wil je gewoon met zn tweeën in de put zitten ofzo :')
pi_98262791
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
Lijnloos, wat spannend!!!!!! Wil je nog steeds wachten tot zondag? oO<

Zoe, wat een gouden kerel dat ie zo meedenkt en zo heen en weer rijdt ^O^

Mijn vriend is ook nog steeds de liefste van allemaal hoor, maar ik heb wel heel sterk het gevoel dat het vooral een verdriet van mij is dat het nog niet wil lukken. Hij is heel lief voor mij en kan me goed met beide benen op de grond houden, maar ik voel me soms wel een beetje alleen in mijn verdriet. En da's best naar... soms wil je gewoon met zn tweeën in de put zitten ofzo :')
Willen niet... maar ben een beetje bang voor een teleurstelling. Maar toch, of toch niet, of... nou ja, je snapt me vast wel ;)
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:51:15 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98263006
Ja maar ja, op hoeveel DPO zit je inmiddels al? 15? 16?

Op Fertility Friend staan massa's positieve testen van 9 DPO :D En als je nu negatief test en je temperatuur is nog steeds hoog, dan test je toch morgen weer? :s)

Nee sorry, je moet testen als je er klaar voor bent. Maar ik vind het heel hoopgevend dat je nu nog een hoge temperatuur hebt! ^O^
pi_98263147
Teleurstelling it is... :N

Maar goed, we zien wel... even het weekend afwachten wat er gebeurd.
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:58:14 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98263323
He wat?? Je hebt getest en het was negatief?????

Oh sorry meid.... :{ :@ maar inderdaad, het kan nog :Y nog eventjes hoop houden hoor!
pi_98263423
Ja, kon me niet meer inhouden, maar duidelijk "niet zwanger".... ik ga weer op naar de volgende ronde dus denk ik. Maar goed, eerst afwachten hoe het gaat komende dagen. Ben ook wel benieuwd naar temp-verloop...
pi_98263429
Lijnloos :* ! Misschien was je te vroeg, zoals LB zegt, het kan nog steeds!
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:01:58 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98263491
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, kon me niet meer inhouden, maar duidelijk "niet zwanger".... ik ga weer op naar de volgende ronde dus denk ik. Maar goed, eerst afwachten hoe het gaat komende dagen. Ben ook wel benieuwd naar temp-verloop...
Je hebt zo'n digitale gedaan? En ook midden op de dag natuurlijk...

Probeer het gewoon later weer eens, met ochtendurine, wie weet wat je dan ziet! :*
pi_98263526
Lijnloos, heb je geen ovulatietestje over? Die gaf bij mij al eerder positief resultaat.
pi_98263568
Heb geen testen verder meer in huis. Dit was zo'n clear-blue digital inderdaad...
Wie weet is het er stiekum toch, maar ik ga mezelf even op de bank slingeren met een zak chippies en mijn favo-xbox-spel... komt goed! :* jullie is lief!

Zit vandaag op dag 26 dus wellicht inderdaad veels te vroeg. En idd in de avond, dus ook niet al te handig, maar dan ga ik mezelf weer hoop inspreken. Ik wacht nu gewoon tot minstens zondag. Is er dan nog niks, dan zien we wel verder...
pi_98263598
Good for you! :*
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:07:01 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98263696
Nou, ik duim nog ff voor je door, en ga je nu dan inderdaad maar lekker op de bank installeren :Y
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:10:58 #166
57497 happyme28
I'm so happy
pi_98263855
Lijnloos -O- :* Hoop echt dat je gewoon te vroeg bent :Y
pi_98282080
-O- De test had gelijk... vanochtend ongesteld geworden, met bijhorend humeur en buikpijn... Op naar de volgende ronde!
pi_98282085
Hè Lijn -O-. :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 17 juni 2011 @ 09:02:11 #169
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_98282959
He dat is een teleurstelling Lijnloos.... :* Laat je maar lekker verwennen!

Ik vergeet steeds om met mijn ochtendurine de ovulatietest te doen! :@ Nu moet ik weer wachten tot ik opnieuw moet plassen. Ik klus nu sowieso om de dag met O+ , dus dat zou geen probleem moeten zijn. :P
pi_98283022
Ovulatietesten kun je beter niet met ochtendurine doen hè? Volgens de beschrijving.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 09:13:07 #171
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_98283139
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Ovulatietesten kun je beter niet met ochtendurine doen hè? Volgens de beschrijving.
Ja, weet ik. Die van Sensitest moet je in de middag doen volgens mij. Bij die van Clearblue die ik nu gebruik (tijdelijk hoor, veel te duur!) maakt het niet uit stond er in de beschrijving. Gevoelsmatig klopt dat niet, dus dat zal wel de reden zijn dat ik het 's morgens ook vergeet :P
pi_98283185
Ow hehe. Oké. Typisch.
pi_98291522
Stiekem ben ik nu ook nieuw hier en wil ik mee gaan lezen/schrijven!
Mijn vriend is ook klaar voor een kindje, en we zijn ermee bezig :) Momenteel 'pas' in de tweede ronde, en ergens de komende week zou mijn eisprong moeten zijn, spannendspannend!
Heb net ovulatietesten en een thermometer besteld, om ook bij te kunnen houden. Het is niks voor mij eigenlijk, dit oncontroleerbare.
*kriebelskriebels*

Succes allemaal! Ik hoop dat iedereen snel het felbegeerde tweede streepje te zien krijgt :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_98291583
Welkom!
pi_98291821
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
Dat dacht ik ook. Tot ik hem hoorde praten met zijn moeder. Hij probeerde zich groot te houden voor mij. Mij te steunen. Er voor mij te zijn. Terwijl hij net zo veel verdriet had als ik.
Hij vond het moeilijk om te tonen omdat hij bang was dat ik nog verdrietiger zou worden toen het niet lukte.. En ook toen ik een "halve" miskraam kreeg. Half omdat ik zwanger was van 2 kindjes..
Van de week deed ik hem alvast zijn vaderdagcadeau (met zijn vrienden mee naar Italie op de motor, onderweg daarheen is het vorig jaar mis gegaan en verloren we een kindje). Hij zei me dat hij onwijs blij was met het cadeau maar de stop in Duitsland wel moeilijk vond omdat ik daar ons kindje ben verloren en omdat we daar een week moesten blijven in het ziekenhuis.

Dus misschien heeft hij net zo veel verdriet maar wil hij zich voor jou sterk houden.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')