Normaal is de periode na de eisprong altijd zo tussen de 12-14 dagen. De periode voor de eisprong kan variëren maar na de eisprong is het altijd wel ongeveer gelijk. Anyway, da's wat mijn gyn me verteld heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:32 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zit wel iets verder voor mijn (eigen berekende) NOD hoor Happy... Ik ga uit van 28 dagen en zondag is dag 29. Maar omdat het zo'n mooie datum is voor ons, ga ik dan pas (proberen) te testen. Minke is verwekt op de dag van ons ondertrouw, deze dan positieve test op ons 2e jubileum?!Misschien is er al wel iets te zien op een test, maar ik probeer echt ECHT even af te wachten...
Toch een heel mooi bericht om te lezenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:50 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve dames, sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen...heb hier al heel lang niet gepost, zat in het "andere" topic. Na twee en een half jaar ben ik dan toch zwanger geraakt met ICSI. Vandaag ben ik ruim 7 weken en hebben we het hartje zien kloppen.![]()
Dus lief Modje, mag ik uit de OP?![]()
Ik ken het merendeel van jullie niet, maar ik hoop dat ik jullie gauw in Z&G mag verwelkomen. Ik wens iedereen dat felbegeerde tweede streepje!
Uhm, ja ALS je het zo zegt zou het idd wel kunnen ja... Damn! *mompelt iets over testen in de la....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Normaal is de periode na de eisprong altijd zo tussen de 12-14 dagen. De periode voor de eisprong kan variëren maar na de eisprong is het altijd wel ongeveer gelijk. Anyway, da's wat mijn gyn me verteld heeft
Maar als je zondag nog niet ongesteld bent, heb je een hele goede kans als je het mij vraagt!
Isla, ik had je in het 'andere topic' al gefeliciteerd, maar het blijft prachtig nieuws. Én een kloppend hartje is natuurlijk onbetaalbaar mooi
Eenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:50 schreef IslaBonita het volgende:
Vandaag ben ik ruim 7 weken en hebben we het hartje zien kloppen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door Lijnloos op 15-06-2011 09:27:58 ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:50 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve dames, sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen...heb hier al heel lang niet gepost, zat in het "andere" topic. Na twee en een half jaar ben ik dan toch zwanger geraakt met ICSI. Vandaag ben ik ruim 7 weken en hebben we het hartje zien kloppen.![]()
Ik heb dat ook. Volgens een schema'tje wat ik van Sensitest erbij kreeg kan dat trouwens hoor..quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef Labelloo het volgende:
Ah ok! Das fijn om te horen!
Ik zie eigenlijk elke dag wel een heeeeeeeel licht 2e streepje! Ik ben daarnaast ook maar begonnen met temperaturen, maar daar kan ik nog niet veel uithalen op dit moment.
Fijn dat je zo goed als schoon bent, Clauwheee. Maar ik kan me goed voorstellen dat het lastig is om een maand over te slaan. Zeker als je er al even aan hebt mogen proeven....quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Ben bij de vlos geweest en was zo goed als schoon (dat moest ook haast wel). Test meegekregen om ergens komende week te checken of alle hormonen weg zijn. Wel het advies om een ronde af te wachten. Ja en dat vind ik nu al moeilijk hè...
Ben ik eigenlijk ook benieuwd naar.... Met name omdat er tegen mij in januari niets van dat is gezegd (mk bij 5 wkn, dus wel wat korter dan Clauwheee), niets geen ronde afgewacht en gewoon daarna gelijk zwanger! en was er die maand ook helemaal niet mee bezig eigenlijk....Ik heb mij laten vertellen dat dan je hormonen hoog zijn enzo en de kans wellicht groter is om zwanger te raken. Ik wil je hiermee niet gelijk hoop enzo geven dat het direct daarna raak kan zijn, maar you'll never know!quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef Poppedein het volgende:
Fijn dat t schoon was Clauwheee!
Wat was haar motivatie om je een ronde af te laten wachten, weet je dat? Ik kan natuurlijk niet in jouw situatie kijken en jouw eigen VK wel, maar sec vanwege een miskraam is er geen reden om te moeten wachten, de kans op een miskraam is ook niet verhoogd als je direct weer zwanger zou worden. De enige reden dat dit 'v'roeger' geadviseerd werd, is omdat anders niet uitgerekend kon worden hoe lang iemand zwanger was. Officieel mag je tegenwoordig al niet eens meer rekening met je menstruatiedatum en moet sowieso van de termijnechodatum uitgegaan worden...
Ik noem het een mk, maar voor mij voelde het niet helemaal zo... weet ook niet waarom hoor, misschien omdat ik nog niets gezien had enzo? Ik weet wel dat ik de periode erna er ook helemaal niet mee bezig was, eigenlijk in afwachting van de duivels... totdat de meiden hier riepen dat ik maar es een test moest gaan doen. Stond ook echt heeeeel raar te kijken toen die streep er in ene stond!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik werd door de gyn ook geadviseerd om een ronde af te wachten, en ik kreeg het 'dan weten we niet hoelang je zwanger bent, als je het weer snel zou worden'-excuus.
Uiteindelijk luister ik naar m'n gevoel. Ik was er ook helemaaaaal niet klaar voor na de miskraam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |