abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98152249
Oh ja, je hebt inderdaad nog wel wat tijd geloof ik. Maar omdat het zo weinig is, dacht ik dan is het wel aan de late kant, dus weinig kans meer. Maar altijd meer dan 1 dag voor NOD ;)

Ik zit wel iets verder voor mijn (eigen berekende) NOD hoor Happy... Ik ga uit van 28 dagen en zondag is dag 29. Maar omdat het zo'n mooie datum is voor ons, ga ik dan pas (proberen) te testen. Minke is verwekt op de dag van ons ondertrouw, deze dan positieve test op ons 2e jubileum?! O+ Misschien is er al wel iets te zien op een test, maar ik probeer echt ECHT even af te wachten... :P
pi_98152636
Spannend Lijnloos. Ik hoop met je mee!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_98161535
Lijnloos, spannend!! Goed dat je kan wachten, grafiekje ziet er goed uit!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_98166561
Lieve dames, sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen...heb hier al heel lang niet gepost, zat in het "andere" topic. Na twee en een half jaar ben ik dan toch zwanger geraakt met ICSI. Vandaag ben ik ruim 7 weken en hebben we het hartje zien kloppen. O+

Dus lief Modje, mag ik uit de OP? :*

Ik ken het merendeel van jullie niet, maar ik hoop dat ik jullie gauw in Z&G mag verwelkomen. Ik wens iedereen dat felbegeerde tweede streepje! :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 18:57:36 #105
57497 happyme28
I'm so happy
pi_98166837
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:32 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zit wel iets verder voor mijn (eigen berekende) NOD hoor Happy... Ik ga uit van 28 dagen en zondag is dag 29. Maar omdat het zo'n mooie datum is voor ons, ga ik dan pas (proberen) te testen. Minke is verwekt op de dag van ons ondertrouw, deze dan positieve test op ons 2e jubileum?! O+ Misschien is er al wel iets te zien op een test, maar ik probeer echt ECHT even af te wachten... :P
Normaal is de periode na de eisprong altijd zo tussen de 12-14 dagen. De periode voor de eisprong kan variëren maar na de eisprong is het altijd wel ongeveer gelijk. Anyway, da's wat mijn gyn me verteld heeft :)

Maar als je zondag nog niet ongesteld bent, heb je een hele goede kans als je het mij vraagt!

Isla, ik had je in het 'andere topic' al gefeliciteerd, maar het blijft prachtig nieuws. Én een kloppend hartje is natuurlijk onbetaalbaar mooi O+
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:02:50 #106
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98167073
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:50 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve dames, sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen...heb hier al heel lang niet gepost, zat in het "andere" topic. Na twee en een half jaar ben ik dan toch zwanger geraakt met ICSI. Vandaag ben ik ruim 7 weken en hebben we het hartje zien kloppen. O+

Dus lief Modje, mag ik uit de OP? :*

Ik ken het merendeel van jullie niet, maar ik hoop dat ik jullie gauw in Z&G mag verwelkomen. Ik wens iedereen dat felbegeerde tweede streepje! :*
Toch een heel mooi bericht om te lezen O+ fijn dat je een hartje hebt zien kloppen! Geniet ervan!!

Lijnloos, ik sluit me bij Happy aan, bij 14 DPO zou je moeten kunnen testen, maar ik vind het knap dat je nog even wacht tot echt je NOD :Y Maar t ziet er goed uit, ik duim voor je!

Hier is de menstruatie zaterdag toch echt doorgebroken, dus ik zit nu in ronde 13. Het is niet anders (zei zij stoer, terwijl er heus wel wat traantjes om zijn gelaten hoor :') zeker toen mijn vriendin gisteren haar eerste echofoto en een beginnend buikje liet zien :o. Zodra ik op mijn werk zicht heb op mijn rooster ga ik een afspraak maken bij de huisarts. En dan maar zien wat voor beerput we opentrekken :?

-edit- Happy, ik zou ook zeggen dat je op dag 17 je eisprong hebt gehad als de temperatuur vandaag zo'n stuk hoger was! Spannend! Zou goed nieuws zijn als je direct weer een eisprong hebt toch? ^O^
pi_98168531
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:57 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Normaal is de periode na de eisprong altijd zo tussen de 12-14 dagen. De periode voor de eisprong kan variëren maar na de eisprong is het altijd wel ongeveer gelijk. Anyway, da's wat mijn gyn me verteld heeft :)

Maar als je zondag nog niet ongesteld bent, heb je een hele goede kans als je het mij vraagt!

Isla, ik had je in het 'andere topic' al gefeliciteerd, maar het blijft prachtig nieuws. Én een kloppend hartje is natuurlijk onbetaalbaar mooi O+
Uhm, ja ALS je het zo zegt zou het idd wel kunnen ja... Damn! *mompelt iets over testen in de la....

Isla, van Harte meid! *O* fijn dat het nu toch gelukt is!

LB, jeetje... Vindt het echt rot voor jou/jullie. Ik hoop dat jullie in elk geval iets van een oorzaak kunnen vinden waar je ook iets mee kan.

[ Bericht 28% gewijzigd door Lijnloos op 14-06-2011 19:32:04 (Ruzie met foon) ]
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:33:49 #108
57497 happyme28
I'm so happy
pi_98168742
Maar als je nu zwanger bent, ben je het als alles goed is zondag ook nog steeds en dat is een mooiere dag om te testen natuurlijk ;)

Pfff... ik ben net halverwege mijn eerste cyclus en vind het nu al weer spannend haha 8)7
pi_98175955
Het wordt je inderdaad lastig gemaakt he, Lijnloos!! Ik ben ook erg benieuwd hoor, maar wachten tot zondag is ook wel erg speciaal!

Isla, ik had je nog niet gefeliciteerd, bij deze!! Wat een geweldig nieuws!
pi_98175972
quote:
Vandaag ben ik ruim 7 weken en hebben we het hartje zien kloppen. O+
Een O+ kloppend O+ hartje. O+
Geniet ervan. :*

Alle dames hier veel succes! ^O^
pi_98176263
Thanks lieve dames! :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:05:54 #112
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_98178132
Een heel mooie dag om te testen, Lijnloos! Ik ga aan de slag met mijn duimen!

Happy, ook voor jou hoop ik dat deze ronde raak is!

Isla, geweldig om te horen dat je een kloppend hartje hebt gezien. Ik lurk af en toe in het andere topic. Op naar een heel mooi kindje!

Hier nog negatieve ovutest vandaag. Ik vermoed dat ie donderdag of vrijdag positief zal zijn, uitgaande van 37 dagen. Eerder mag natuurlijk ook!

LB, ik vind het echt rot voor je dat het nog niet gelukt is. Wat moedig dat je naar de huisarts gaat!
pi_98181091
Inmiddels neemt mijn vertrouwen in deze ronde weer af... Last van mijn buik wat nog wel eens narigheid kan voorspellen en (mede door die gedachte) volgens mij weinig gezellig voor mijn vent... Ben benieuwd naar mijn temp morgen, maar ik hou maar vast rekening met een dip kpmende dagen...
pi_98181821
Frummeltje, hopelijk heb je snel een positieve ovulatietest!

En Lijnloos, balen dat je je zo voelt! Misschien is de buikpijn toch ergens anders van..!? Ik blijf toch voor je duimen! :*
pi_98191059
En is je temp nog hoog lijnloos??
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_98191070
Nou hij is iets gezakt, maar niet veel... nog wel aan de hoge kant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 65% gewijzigd door Lijnloos op 15-06-2011 09:27:58 ]
  woensdag 15 juni 2011 @ 09:44:17 #117
57497 happyme28
I'm so happy
pi_98191576
Ik ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig voor je :D Ziet er nog steeds goed uit :Y Last van je buik kan ook goed nieuws zijn hè, dat weet je!

Hier vanmorgen weer 36.8 dus ben benieuwd of er morgen een rood kruis komt :)
pi_98194496
Spannend hoor Lijnloos! Ik ga toch lekker hard voor je duimen!

Ik kom weer bij jullie dames...heb dus een mk gehad ;( Vanavond heb ik nog een controlecho om te kijken of alles 'schoon' is. Maar even kijken hoe en wat daarna...
pi_98194529
een dikke kus voor jou clauw!!!! :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98194552
Clauwhee, ik vind het zo knap hoe "nuchter" of rustig jij lijkt te zijn. Respect hoor! Ik hoop voor jou snel op een plakkend streepje! *O* :*
pi_98194615
Ik zie dat mijn nod nog niet is aangepast?

Wil een mod mijn nod op 25-06-2011 zetten :P
pi_98194643
quote:
O+ O+ O+
pi_98194881
Thanks dames.

Mja..ik heb m'n ogen al wel uit m'n kop gejankt dit weekend en nu ga ik inderdaad richting de nuchtere modus...Moet eerlijk zeggen dat ik wel gelijk een stukje vertrouwen kwijt ben, we gaan er een volgende keer hoe dan ook niet zo onbevangen is als deze eerste keer. En de hormonen zijn er echt nog... :'( Maar aan de andere kant weet ik ook goed (vanuit mijn omgeving) dat het helaas vaker voorkomt dan dat we altijd horen. Zie ook hier op het forum...Dus ik ga positief zijn en onze kans komt een andere keer. Sprak zij stoer.
pi_98194901
Wat fijn Isla! Gefeliciteerd en genietse :*
pi_98196987
Dag dames,

ik lees al een tijdje mee, maar merk dat ik behoefte heb om mee te praten.
Voor degene met het 2e streepje, gefeliciteerd. Voor de anderen sterkte, helemaal als er een 2e streepje was.

Ook wij hebben een tijdje terug besloten serieus aan de slag te gaan. Ik kan echter geen pijl meer trekken op mijn lichaam en wens nu dat we in ieder geval een maand hadden gekeken wat nu mijn cyclus is, want ik ben het spoor enigszins bijster.

Vroeger had ik een cyclus van ongeveer 5 weken, meestal tussen de 4,5 en 5. Ik was netjes regelmatig.
9 mei ongesteld geweest door stoppen met de pil. En tja, nu nog niets. Als ik goed kan rekenen zit ik nu dus iets over de 5 weken en voel me niet anders dan anders. Test(en) zijn negatief.

En nu begrijp ik pas goed hoe jullie je steeds voelen. Vreselijk irritant als een test het een zegt en mijn lichaam zich van de domme houdt :(
pi_98197163
Theeleuter, leuk dat je hier mee doet, maar ik hoop wel dat je snel door kunt naar Z&G. Misschien niet deze ronde, maar niet veel later! En inderdaad... wachten op iets, niet wetend wat is zooooo irritant! :( Maar zeker nadat je met de pil bent gestopt, kan het even duren voro je lichaam weer geacclimatiseerd is hoor. Ik ben nu 4 maanden zonder implanon (geeft ook hormonen af, vergelijkbaar met pil) en heb nu pas het idee dat mijn cyclus normaal begint te worden. Succes!
pi_98197300
Frummeltje, hoe was je ovulatietest vanmorgen?

Ik kan mij goed voorstellen Clauwheee, dat je er een volgende keer anders instaat! Ik hoop gewoon dat de volgende keer goed gaat! :*

Theeleuter, welkom!! En wat vervelend dat je cyclus nog zo op de kop ligt!

Vanmorgen had ik weer een negatieve ovulatietest! Ik zie nu op dag 19! Ik begin bijna te denken dat ik helemaal geen eisprong heb! :{
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:54:00 #128
57497 happyme28
I'm so happy
pi_98197424
Theeleuter, welkom en succes!! En verder wat Lijnloos zegt, helaas kan het 'ontpillen' wel enkele maanden duren. Sommige meiden worden maanden niet ongesteld, maar hopenlijk is dat bij jou niet het geval en ben je gewoon al zwanger :)

Labelloo, ik had ook regelmatig een eisprong op dag 20/21 hoor! Hoe lang is je cyclus normaal gesproken?
pi_98197510
Happy, normaal is mijn cyclus rond de 29 dagen. De laatste was echter wel 32 dagen.
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:00:23 #130
57497 happyme28
I'm so happy
pi_98197630
Ok, da's verder netjes, maar met een eisprong op dag 21 kan een cyclus van 32 dagen prima hoor. Overigens werden de ovutestjes bij mij nooit echt helemaal positief, maar had wel degelijk een eisprong als ik ernaast temperatuurde. Ik neem aan dat je wel soms 2 streepjes ziet toch? Of zie je ook steeds maar 1 streepje of een heel licht 2e streepje?
pi_98197930
Ah ok! Das fijn om te horen! :)
Ik zie eigenlijk elke dag wel een heeeeeeeel licht 2e streepje! Ik ben daarnaast ook maar begonnen met temperaturen, maar daar kan ik nog niet veel uithalen op dit moment.
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:07:42 #132
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_98197975
Mijn vriendin heeft vorige week een test gedaan en twee dikke strepen. *O*

20ste de eerste echo. Spannend wel.

Ik wou het even kwijt. :@
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_98197989
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef Labelloo het volgende:
Ah ok! Das fijn om te horen! :)
Ik zie eigenlijk elke dag wel een heeeeeeeel licht 2e streepje! Ik ben daarnaast ook maar begonnen met temperaturen, maar daar kan ik nog niet veel uithalen op dit moment.
Ik heb dat ook. Volgens een schema'tje wat ik van Sensitest erbij kreeg kan dat trouwens hoor..
OVerigens heb ik de indruk dat het donkerder aan het worden is gaandeweg de dagen vorderen :7. * Kuukske heeft goeie hoop!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_98198122
Gefeliciteerd HugoBaas!!

Kuukse, ik heb nu nog de digitale testen van Clearblue. Eigenlijk te duur, maar ik wilde nog een pakje kopen.. Als ik het staafje eruit haal, zie ik een hele lichte streep, maar de test geeft negatief aan. Wellicht koop ik de volgende keer andere testen, maar ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is! :P
pi_98202822
HugoBaas, Gefeliciteerd :D

Vervelendste is wel dat het even leek alsof het gelukt was.
licht bloedverlies rond de 22e, enorm duizelig, etc. Kan natuurlijk ook uberhaupt door de hormonen zijn gekomen. Nu is alles weer soort van normaal.
Maar goed, zal eens na volgende weekend polsen.

Lijnloos, op zich wel fijn dat je nu in ieder geval weer (richting) een normale cyclus gaat.
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:20:45 #136
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_98212359
Hier ook nog steeds negatieve ovulatietesten... maar ik vermoed morgen of vrijdag ergens een positieve. Zou ook passen bij cyclusduur.
pi_98216381
Ben bij de vlos geweest en was zo goed als schoon (dat moest ook haast wel :X ). Test meegekregen om ergens komende week te checken of alle hormonen weg zijn. Wel het advies om een ronde af te wachten. Ja en dat vind ik nu al moeilijk hè...
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:50:19 #138
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_98216519
zei ze ook waarom clauwhee? Na mijn miskraam zei de vlos juist dat we meteen weer konden proberen
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:51:03 #139
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_98216553
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Ben bij de vlos geweest en was zo goed als schoon (dat moest ook haast wel :X ). Test meegekregen om ergens komende week te checken of alle hormonen weg zijn. Wel het advies om een ronde af te wachten. Ja en dat vind ik nu al moeilijk hè...
Fijn dat je zo goed als schoon bent, Clauwheee. Maar ik kan me goed voorstellen dat het lastig is om een maand over te slaan. Zeker als je er al even aan hebt mogen proeven.... :*
pi_98216646
Fijn dat t schoon was Clauwheee!
Wat was haar motivatie om je een ronde af te laten wachten, weet je dat? Ik kan natuurlijk niet in jouw situatie kijken en jouw eigen VK wel, maar sec vanwege een miskraam is er geen reden om te moeten wachten, de kans op een miskraam is ook niet verhoogd als je direct weer zwanger zou worden. De enige reden dat dit 'v'roeger' geadviseerd werd, is omdat anders niet uitgerekend kon worden hoe lang iemand zwanger was. Officieel mag je tegenwoordig al niet eens meer rekening met je menstruatiedatum en moet sowieso van de termijnechodatum uitgegaan worden...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:57:17 #141
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98216835
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef Poppedein het volgende:
Fijn dat t schoon was Clauwheee!
Wat was haar motivatie om je een ronde af te laten wachten, weet je dat? Ik kan natuurlijk niet in jouw situatie kijken en jouw eigen VK wel, maar sec vanwege een miskraam is er geen reden om te moeten wachten, de kans op een miskraam is ook niet verhoogd als je direct weer zwanger zou worden. De enige reden dat dit 'v'roeger' geadviseerd werd, is omdat anders niet uitgerekend kon worden hoe lang iemand zwanger was. Officieel mag je tegenwoordig al niet eens meer rekening met je menstruatiedatum en moet sowieso van de termijnechodatum uitgegaan worden...
Ben ik eigenlijk ook benieuwd naar.... Met name omdat er tegen mij in januari niets van dat is gezegd (mk bij 5 wkn, dus wel wat korter dan Clauwheee), niets geen ronde afgewacht en gewoon daarna gelijk zwanger! en was er die maand ook helemaal niet mee bezig eigenlijk....Ik heb mij laten vertellen dat dan je hormonen hoog zijn enzo en de kans wellicht groter is om zwanger te raken. Ik wil je hiermee niet gelijk hoop enzo geven dat het direct daarna raak kan zijn, maar you'll never know! :* in ieder geval nog even voor jou en iedereen die hier nog wacht op het tweede streepje!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98217150
Ik werd door de gyn ook geadviseerd om een ronde af te wachten, en ik kreeg het 'dan weten we niet hoelang je zwanger bent, als je het weer snel zou worden'-excuus.

Uiteindelijk luister ik naar m'n gevoel. Ik was er ook helemaaaaal niet klaar voor na de miskraam.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:20:35 #143
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98218132
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik werd door de gyn ook geadviseerd om een ronde af te wachten, en ik kreeg het 'dan weten we niet hoelang je zwanger bent, als je het weer snel zou worden'-excuus.

Uiteindelijk luister ik naar m'n gevoel. Ik was er ook helemaaaaal niet klaar voor na de miskraam.
Ik noem het een mk, maar voor mij voelde het niet helemaal zo... weet ook niet waarom hoor, misschien omdat ik nog niets gezien had enzo? Ik weet wel dat ik de periode erna er ook helemaal niet mee bezig was, eigenlijk in afwachting van de duivels... totdat de meiden hier riepen dat ik maar es een test moest gaan doen. Stond ook echt heeeeel raar te kijken toen die streep er in ene stond!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98218183
Fijn dat alles schoon is Clauwheee! En van dat wachten, ik kan mij heel goed voorstellen dat dat erg moeilijk is! Ik ben ook wel benieuwd naar de reden daarachter!
pi_98219267
Om het lichaam wat rust te geven...Ben erg vermoeid, maar m'n ijzer en bloeddruk waren wel goed. Ik ben het type stoer doen en doorgaan, alleen krijg ik daar nu denk ik de rekening van gepresenteerd. Het komt allemaal even bij elkaar (drie familieleden verloren het afgelopen jaar, dat helpt ook niet mee) en misschien daarom...Ze gaf wel aan dat het niet verboden is, en je na een mk vaak vruchtbaarder bent...daarom vind ik het ook zo lastig. Mijn verstand zegt ook even rustig aan, maar m'n gevoel heel wat anders.

Lekkere handige post hè zo...
pi_98219503
Tja clauwhee, ik kan je geen advies geven, het lijkt me echt lastig als je gevoel en verstand zo tegen elkaar indruisen.... Maar neem vooral de tijd voor jezelf en elkaar! Geniet van mekaar en dan komt het vanzelf weer wat de 'juiste' stap is. :*
pi_98220527
dan is dát een hele goeie reden clauwheee! Anders bekijk je toch gewoon lekker per keer of gedurende je cyclus hoe je je erbij voelt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Poppedein op 15-06-2011 22:36:19 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:22:07 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98221848
Ik sluit me helemaal bij Lijnloos en Poppedein aan :Y En ik hoop dat je je gauw wat beter voelt clauwhee :*
pi_98223572
Jullie O+

Ik ga er inderdaad maar even rustig een paar nachtjes over slapen in mijn veilige en fijne bedje ;).
pi_98238812
Jeetje clauwheee :* Hoop dat je je snel weer beter voelt!

Hier dinsdag een licht streepje op ovu test,
merk aan mn lichaam ook dat t op komst is. Sensitest heeft nog geen nieuwe
testen geleverd, komen vandaag dus kan ik weer verder testen. Dan mn lief
smsen en dan komt ie thuis (2uren rijden..) wel lief van hem. Is ook zijn
idee om ovu testen te kopen. Het idee dat je 't samen doet, doet me wel goed *;

Gister babyboom gekeken O+ mmmm..

Beide zussen hebben 't wat lastig qua cyclus en zwanger worden.
Door o.a. babyboom en 't forum (jullie) kan ik 't allemaal beter begrijpen.
Ben nu zelf 4mnd bezig, maar mocht ik in dezelfde positie komen als mijn zussen
dan hoop ik dat ze er zelf ook over kunnen praten. Lastig allemaal!

Begrijp sinds dit forum pas écht wat een wonder een kindje eigenlijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')