enquote:Op maandag 6 juni 2011 08:47 schreef klavertje-4 het volgende:
Spannend CM! ik duim voor je!
Calilov, eenvoor de heimwee, kop op meis
LB'tje een dikkeik hoop dat een bezoekje aan de huisarts niet nodig blijkt te zijn en je deze ronde hartstikke zwanger bent!
Lijnloos succes met wachten, wat duren 2 weken dan lang he?!
Frummeltje ik zou gewoon lekker die hele week aanhouden, dan kun je niet missen toch?
Ik heb zelf deze ronde een beetje afstand genomen van het forum, we gingen ook 2 weken op vakantie waardoor ik ook niet heb getemperatuurd. Ik hoopte dat door dat beide los te laten, ik er ook niet zo mee bezig zou zijn. Dat was ik ook niet, tot ik allerlei signaaltjes begon te krijgen van mijn lichaam dat ik toch even een testje moest gaan doen. Dat deed ik zaterdag (dag 25, 2 dagen voor NOD) en ik ben zwanger! Een heel licht streepje, maar toch een streep!
Vandaag nog een test gedaan en daar was het streepje donkerder op, ik mag het echt echt echt gaan geloven!![]()
Hierbij de foto van afgelopen zaterdag, bijna niet te zien in het echt issie iets duidelijker:
[ afbeelding ]
En ik vind dat 3x scheepsrecht is, dus dat deze zwangerschap gewoon 9 maanden gaat duren!
Gefeliciteerd damesquote:Op maandag 6 juni 2011 13:05 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik vanmorgen nieuwe testen gehaald en kon net niet wachten:
[ afbeelding ]
Ik deed eerst de kruidvat en daar kwam direct zo'n dikke streep! Gelijk erna de Clearblue gedaan en ook zo'n dikke plus!
Jij?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:15 schreef Asyniur het volgende:
klavertje4, van harte gefeliciteerd met je streepjes!
CrazyMoon, jij ook proficiat met je streepjes!
Leuk leuk! Wie volgt!
Gaarne ook mensen uit het andere topic
Dat zeker!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
eerst moet nog mijsje en pze en nog die anderen uit dat topic...
Tuurlijk mag je vragenquote:Phaidra, hoe zit het eigenlijk bij jou, als ik vragen mag? Al op een tweede streepje aan het wachten of alleen nog aan het rammelen?
jullie klussen per PM?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:02 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn eerste nuttige grafiek van FF laat toch positief nieuws zien:
[ afbeelding ]
Toch goed geklust geloof ik... nu dus inderdaad weer afwachten. Spannend!!!
quote:
En dat kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:16 schreef Lijnloos het volgende:
Zover ik begrijp is die stippel-kruising de vermoedelijke ovulatie geweest... maar pin me er niet op vast... LB?
Haha klussen is zeker fijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:17 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm Zoe, wat jammer dat je nou ongesteld bent.En inderdaad het is wel een heel proces (bij de meesten denk ik, maar sommigen hebben geluk en daar is het snel raak).
Maar weer positief naar de volgende ronde kijken... klussen is als het goed is in elk geval fijn!
Whaha, dat had ik ook bedacht een tijdje terug, maar uiteindelijk ga ik dat niet meer redden voor aanstaande zondagquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef Lijnloos het volgende:
Tja, het lange wachten is weer aangebroken ja... Ik hoop gewoon dat ik mijn man op onze trouwdag een mooi kadootje in een doosje kan geven.
Dat zou idd een mooi cadeautje zijn! *duimduimduim*quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef Lijnloos het volgende:
Tja, het lange wachten is weer aangebroken ja... Ik hoop gewoon dat ik mijn man op onze trouwdag een mooi kadootje in een doosje kan geven.
dat van dat doosje is me net iets teveel in detail maar verder vind ik 't een goed plan, lijnloos!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef Lijnloos het volgende:
Vorig jaar was februari ook een drukke maandquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:13 schreef CrazyMoon het volgende:
Hahaha trui
Ik duim ook keihard mee!
Februari 2012 moet lekker druk worden in Z&G
Als ik deze ronde zwanger zou zijn, zou ik ook rond 29 februari uitgerekend zijn. Lijkt me best leuk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:19 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb gisteren effe zitten kijken en als deze ronde raak is (*duim, *duim) dan zou ik nog net in februari vallen. En volgend jaar is schrikkeljaar, dus zelfs 29 feb is een optie
Het begint vaak met de LLL, maar na een paar maanden wordt die drang groter en ga vaak meer op de tijd letten en misschien zelfs ovulatie testen kopenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef flipsen het volgende:
Alleen maar dames hier? Vraag me een beetje af, als je nou besluit om ´een gezinnetje te gaan stichten´, houden jullie dan direct rekening met vruchtbare periodes, eisprongen, FF etc? Of is het gewoon stoppen met pil/onveilig vrijen en maar zien wat er gebeurt? En iedere maand een test halen??
Vrouwlief en ik zijn begonnen met Lang Leve de Lol Neuken (nieuwe afkorting!) en maar zien of het een keertje raak is. Maar ik ken haar, dus inderdaad gisteren alvast een test gekocht want ze had eergisteren ongesteld moeten wordenTest was negatief, maar ik voorzie een flinke run op de drogist de komende maanden hier. Voor mijzelf is het veel relaxter, nog helemaal geen zin om ´volgende week dinsdag om 14:15´ op afroep het bed in te duiken
Clauwheee......quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef clauwheee het volgende:
Wat lief allemaal!
Hoe het nu gaat... Veel bloed en troep verloren en voel me leeg en verdrietig. We waren zo blij, en dan dit. Ben wat slap en moe, dus doe rustig aan. Moet woensdag weer voor controle om te kijken of alles schoon is... Gelukkig hebben we een lang weekend voor de boeg en ben gisteren en vandaag thuis geweest. Had best veel pijn. En als alles voorbij is rustig aan opnieuw beginnen..!
Wij hebben eigenlijk altijd "gegymed" en we zien wel wat er gebeurd. Maar ik had wel een hele stapel zwangerschapstesten in voorraad, dat dan weer welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef flipsen het volgende:
Alleen maar dames hier? Vraag me een beetje af, als je nou besluit om ´een gezinnetje te gaan stichten´, houden jullie dan direct rekening met vruchtbare periodes, eisprongen, FF etc? Of is het gewoon stoppen met pil/onveilig vrijen en maar zien wat er gebeurt? En iedere maand een test halen??
Vrouwlief en ik zijn begonnen met Lang Leve de Lol Neuken (nieuwe afkorting!) en maar zien of het een keertje raak is. Maar ik ken haar, dus inderdaad gisteren alvast een test gekocht want ze had eergisteren ongesteld moeten wordenTest was negatief, maar ik voorzie een flinke run op de drogist de komende maanden hier. Voor mijzelf is het veel relaxter, nog helemaal geen zin om ´volgende week dinsdag om 14:15´ op afroep het bed in te duiken
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef clauwheee het volgende:
Wat lief allemaal!
Hoe het nu gaat... Veel bloed en troep verloren en voel me leeg en verdrietig. We waren zo blij, en dan dit. Ben wat slap en moe, dus doe rustig aan. Moet woensdag weer voor controle om te kijken of alles schoon is... Gelukkig hebben we een lang weekend voor de boeg en ben gisteren en vandaag thuis geweest. Had best veel pijn. En als alles voorbij is rustig aan opnieuw beginnen..!
Als je ook online zou kunnen testenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:45 schreef TimeJumper het volgende:
Je kan ze beter online kopen, net zo betrouwbaar en stukken goedkoper.
Ik kocht ze altijd hier http://www.l10.nl/
Prima webshop, betalen via Ideal en snelle verzending
Mn lief is alleen het weekend thuis, en 2x p.m werk ik 't weekend ook (en ivm zwaar werk dan niet altijd zin om te klussen), dus zwanger worden kan wat langer duren, daarom doe ik sinds vorige maand rond de tijd dat ik mn ovu verwacht een ovu test; dan komt mn lief extra thuis, hij wil 't ook graag en das wel spannend gericht klussen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef Labelloo het volgende:
Ik denk dat (bijna) iedereen begint met stoppen met de anticonceptie, en dan maar eens kijken hoe het gaat. Als het wat langer begint te duren, zal er vast wat meer aan te pas komen, ovulatietesten, tempen, etc.
Jep. Vooral afgelopen maand. Níet te genieten. Al lag dat meer aan ongesteld moeten worden.. niet zozeer aan ovu.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:06 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Mn lief is alleen het weekend thuis, en 2x p.m werk ik 't weekend ook (en ivm zwaar werk dan niet altijd zin om te klussen), dus zwanger worden kan wat langer duren, daarom doe ik sinds vorige maand rond de tijd dat ik mn ovu verwacht een ovu test; dan komt mn lief extra thuis, hij wil 't ook graag en das wel spannend gericht klussen.
Maakt de kans net iets groterwij kunnen helaas niet, bijv., om de dag klussen (of LLL'en
)
(zou wel leuk zijn haha)
Een algemene vraag; na stoppen met de pil oid,
merken jullie dan ook hormoon veranderingen? En hebben jullie ook last van emo-buien oid rond ovulatie?
ongi is vorig week geweest maar ben nogsteeds niet te genieten hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep. Vooral afgelopen maand. Níet te genieten. Al lag dat meer aan ongesteld moeten worden.. niet zozeer aan ovu.
Schaam... sorry, ik heb een beetje onder een steen geleefd vorige week.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik lees net in het andere topic dat LB ronde 13 in is gegaan
Hopelijk kan je snel door naar de arts en krijg je meer duidelijkheid.
Frummeltje, ik heb vorige week maandag positief getest.
30 juni mag ik naar de vk voor een echo en eerste gesprek.
Ik ben op 28 mei ongesteld geweest. Wel eerst drie dagen heel licht trouwens. Normaalgesproken heb ik een cyclus van rond de 29 dagen, de laatste keer 32 dagen. Vanmorgen was de ovulatietest weer negatief. Je zou toch zeggen dat mijn eisprong er nu echt aan zou moeten komen (of al geweest is zelfs!). Raar!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:24 schreef KleinKloonMeisje het volgende:
labelloo wanneer ben je ongesteld geweest en hoe lang duurt je cyclus?? Voor je piek gaat je test namelijk al uitslaan, dus hebje op bij dag 12 je eisprong dan begint je test meestal al rond dag 9 positief uit te slaan, hoe dichter je bij de eisprong komt hoe donkerder je test uitslaat, zodra je positief test kun je ook al beginnen met sexen, of eerder, ik weet niet of het kan dat je test ook pas positief uitslaat op moment van eisprong zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |