Kan inderdaad een innestelingsdip zijn, of gewoon een schommeling natuurlijk. Maar bij 6DPO is je eventuele cellenklompje al wel aangeland in je baarmoederquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:02 schreef Labelloo het volgende:
Ah ok! Nou ik ben benieuwd! Volgens Fertilitiy Friend ben ik nu 6 DPO, en mijn temp was vanmorgen weer iets hoger dan gisteren.
Oh ik kan ook flink balen als het weer een ronde niet gelukt is, zeker als ik weet dat het wel rond de juiste periode was. Maar die instelling komt ook omdat de eerste keer dat wij begonnen voor een kindje ik er zo mee bezig was en het zo ons leven beheersde dat ik iedere maand de eerste week als ik ongesteld was geworden depressief op de bank lag en het zette en behoorlijke druk op onze relatie, want er moest en zou. Onder aan de streep werkte het niet.. Ik boos op lief als we geen sex hadden, of als het niet gelukt was. En ja die instelling die we nu hebben vind ik niet altijd even makkelijk, maar haalt wel die druk vam de ketel (misschien handig om te vermelden we zijn nog steeds bezig met de 1e maar heb tussendoor om medische redenen de pil moet slikken)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
KKM, ik kan me in principe héél goed vinden in wat je man-van-nicht-van-man zegt () maar toch hoor, na de zoveelste mislukte ronde baal ik er echt vreselijk van als we de goede dagen niet benut hebben
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na best een tijdje rammelen, is het moment gekomen dat we ervoor gaan! Superspannend ook wel
.
Als je [ b] en [ /b] (zonder de spaties) om je tekst heen zet wordt het vet.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:32 schreef KleinKloonMeisje het volgende:
Cali en labelloo spannend..
Hier brak het gister netjes op tijd door, kon er de klok op gelijk zetten..
Modje mag mijn NOD naar 23 JULI (weet niet hoe je op de iPad dik gedrukt kan doen)
Frummeltje maakt het ook nog spannend..
Meiden ik duim voor jullie
Nog geen eisprongquote:Op maandag 27 juni 2011 19:29 schreef KleinKloonMeisje het volgende:
happy toch nog spannend dus, wat geeft FF aan?? Jij temperatuurde toch ook he??
Gevoelsmatig is deze cyclus korter en was mijn eisprong eerder dan vorige maand. Ik denk dat ik dus al eerder positief zou kunnen testen als ik zwanger ben...quote:
ja, ik bungel nog zo zielig onderaan de lijstquote:Op maandag 27 juni 2011 19:46 schreef bitterend het volgende:
Dames het wordt tijd dat Z&G weer vol loopt!!! dus huphup!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:53 schreef Frummeltje86 het volgende:
Bij mij zijn de duivels inmiddels gearriveerd. 32 dagen dit keer, dus dat is alweer beter dan de 37 van vorige keer. Ik ben alleen wel een beetje sip...
Mja, ik twijfel of we deze nog proberen of dat we vanaf nu even een half jaartje on hold gaan i.v.m. ons trouwen volgend jaar. Ik weet het even niet zo goed... Ons kindje zou bijna vier maanden oud zijn als ik in aankomende ronde zwanger zou raken. Toch maar nog een keer proberen?quote:
Oeh... Ja dat kan lastig zijn. Maar eventueel zwanger trouwens is ook leuk. Alleen niet als je echt op springen staat. En als je kindje er niet bij kan zijn omdat het nog te jong is.. Dat is natuurlijk ook niet echt leuk. Dat is even afwegen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:25 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel of we deze nog proberen of dat we vanaf nu even een half jaartje on hold gaan i.v.m. ons trouwen volgend jaar. Ik weet het even niet zo goed... Ons kindje zou bijna vier maanden oud zijn als ik in aankomende ronde zwanger zou raken. Toch maar nog een keer proberen?
Ja, die afweging moeten we nu inderdaad gaan maken. Ik wil met trouwen maximaal 6 maanden zwanger zijn; vandaar dat we dus even een pauze moeten inlassen. Ik wil echt niet op knappen staan op mijn mooiste dag! Ik moet natuurlijk wel flink mee kunnen feesten 's avondsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oeh... Ja dat kan lastig zijn. Maar eventueel zwanger trouwens is ook leuk. Alleen niet als je echt op springen staat. En als je kindje er niet bij kan zijn omdat het nog te jong is.. Dat is natuurlijk ook niet echt leuk. Dat is even afwegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |