Nog geen eisprongquote:Op maandag 27 juni 2011 19:29 schreef KleinKloonMeisje het volgende:
happy toch nog spannend dus, wat geeft FF aan?? Jij temperatuurde toch ook he??
Gevoelsmatig is deze cyclus korter en was mijn eisprong eerder dan vorige maand. Ik denk dat ik dus al eerder positief zou kunnen testen als ik zwanger ben...quote:
ja, ik bungel nog zo zielig onderaan de lijstquote:Op maandag 27 juni 2011 19:46 schreef bitterend het volgende:
Dames het wordt tijd dat Z&G weer vol loopt!!! dus huphup!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:53 schreef Frummeltje86 het volgende:
Bij mij zijn de duivels inmiddels gearriveerd. 32 dagen dit keer, dus dat is alweer beter dan de 37 van vorige keer. Ik ben alleen wel een beetje sip...
Mja, ik twijfel of we deze nog proberen of dat we vanaf nu even een half jaartje on hold gaan i.v.m. ons trouwen volgend jaar. Ik weet het even niet zo goed... Ons kindje zou bijna vier maanden oud zijn als ik in aankomende ronde zwanger zou raken. Toch maar nog een keer proberen?quote:
Oeh... Ja dat kan lastig zijn. Maar eventueel zwanger trouwens is ook leuk. Alleen niet als je echt op springen staat. En als je kindje er niet bij kan zijn omdat het nog te jong is.. Dat is natuurlijk ook niet echt leuk. Dat is even afwegen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:25 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel of we deze nog proberen of dat we vanaf nu even een half jaartje on hold gaan i.v.m. ons trouwen volgend jaar. Ik weet het even niet zo goed... Ons kindje zou bijna vier maanden oud zijn als ik in aankomende ronde zwanger zou raken. Toch maar nog een keer proberen?
Ja, die afweging moeten we nu inderdaad gaan maken. Ik wil met trouwen maximaal 6 maanden zwanger zijn; vandaar dat we dus even een pauze moeten inlassen. Ik wil echt niet op knappen staan op mijn mooiste dag! Ik moet natuurlijk wel flink mee kunnen feesten 's avondsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oeh... Ja dat kan lastig zijn. Maar eventueel zwanger trouwens is ook leuk. Alleen niet als je echt op springen staat. En als je kindje er niet bij kan zijn omdat het nog te jong is.. Dat is natuurlijk ook niet echt leuk. Dat is even afwegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |