quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Want jouw mening was zo inhoudelijk en goed beargumenteerd? Sorry maar als ik moet uitleggen waarom dat gelul was moet je echt terug naar school. Maar lama danquote:Op zondag 5 juni 2011 14:49 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Als je nu zelf met een inhoudelijke mening komt kunnen we er wat van maken, maar goed laat maar.
Om 6 uur staat het NOS journaal gewoon geplandquote:Op zondag 5 juni 2011 14:51 schreef BobW het volgende:
Zal de NOS nu wel alles uitzenden? Ook als het tot 's avonds doorgaat? Normaal stoppen ze altijd rond 17:15
Dan is het ook allang afgelopen helaas.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:52 schreef Salamando het volgende:
[..]
Om 6 uur staat het NOS journaal gewoon gepland.
Ja, leg het maar uit en anders niet, het maakt mij niet uit maar jou kennelijk wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:52 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Want jouw mening was zo inhoudelijk en goed beargumenteerd? Sorry maar als ik moet uitleggen waarom dat gelul was moet je echt terug naar school. Maar lama dan
OK, één vraag: waar haal je deze wijsheid vandaan?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:54 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Lesbo's zijn vaak "pittige" wijven en dus mentaal sterk. Flikkers zijn fysiek vaak slappelingen. Puur trainen om er goed uit te zien maar niet omdat het sportliefhebbers zijn.
Uit de boeken, staan boeken vol over geschreven. Wat denk je zelf nou?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:56 schreef theSummoner het volgende:
[..]
OK, één vraag: waar haal je deze wijsheid vandaan?
Ja leuk, dan zien we posts met 15-0, 30-0 30-15.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zullen we het over drie minuten gewoon over tennis gaan hebben?
Moet je verplicht hier posten ofzo? hoeft niet hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 14:58 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja leuk, dan zien we posts met 15-0, 30-0 30-15.
Dat zie ik liever dan jouw theorieën over lesbische vrouwen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:58 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Kwaliteitspost. Er valt over tennis niets meer te zeggen dan de stand.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:58 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ok dat is het enige dat ik even wilde weten. Zal m'n bibliotheekpasje maar eens uit de mottenballen halen om bij te lezen over hoe élke homo slap is en élke lesbo mentaal sterk. Heb je lieratuursuggesties???quote:Op zondag 5 juni 2011 14:57 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Uit de boeken, staan boeken vol over geschreven. Wat denk je zelf nou?
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kwaliteitspost. Er valt over tennis niets meer te zeggen dan de stand.
Geef jij de stand ook door aan degene die naast je op de bank zit?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hier ziet u de heer Federer, hij draagt vandaag een trainingsjack en rood overhemd van het merk Nike. Zijn tennisgear is van het merk Wilson. Hij spreekt frans, omdat zijn ouders uit Zwitserland komen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En, jawelquote:Op zondag 5 juni 2011 14:58 schreef PierreBetfair het volgende:
Stiekem hoop ik dat Theo - ik schetste het U zoeven al - Bakker, het commentaar gaat doen.
Kim Jong-il bellen, die kan dat.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:02 schreef theSummoner het volgende:
Rafa: "I don't have the power to control the weather"
NIET?!
Mensen die mijn analyses over de jaren heen hebben gevolgd….quote:
DOen voetballers toch ook? Heb ik ook nooit gesnaptquote:
Hij is me veel te alwetend, ik kijk lekker naar de Belg.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:05 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Vind je het geen heerlijk irritante geweldenaar
Hij heeft een tijd geprobeerd bliksemschichten terug te slaan, maar naar verluidt is dat niet gelukt.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:02 schreef theSummoner het volgende:
Rafa: "I don't have the power to control the weather"
NIET?!
Ja maar wel een bizar goede slag waar je buiten gravel gewoon intimi druk legt doordat die val heel ver doorschoof en niet opstuiterdequote:Op zondag 5 juni 2011 14:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat had Graf eigenlijk een bizarre slice-only backhand
Inderaad, alleen Martin Verkerk lukt datquote:Op zondag 5 juni 2011 15:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij heeft een tijd geprobeerd bliksemschichten terug te slaan, maar naar verluidt is dat niet gelukt.
Ja, want een gebrek aan energie gaat hem opbreken.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:07 schreef Eenskijken het volgende:
nadal zit al heen en weer te vliegenenergieverspilling
Is afgelopen nacht flink doorgezaktquote:
Ik gok ook af en toe.quote:
Mag hopen dat je die inzet veilig hebt gesteld?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik gok ook af en toe.
Maar mijn maat is Federer fan en ik heb voor hem 2 weken 14 euro ingezet op Federer.
19 maal je inzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef tong80 het volgende:
Ik vind deze finale niet hoogstaand. Hoop dat het snel beter wordt anders zap ik weg.
Graag.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef tong80 het volgende:
Ik vind deze finale niet hoogstaand. Hoop dat het snel beter wordt anders zap ik weg.
Nee hebben ze niet. Ze kijken naar de afdruk.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Chule het volgende:
Hebben ze eigenlijk hawk eye op RG. Of is dat een heel domme vraag.
Hebben ze, maar ze gebruiken het niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Chule het volgende:
Redelijk domme vraagquote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Chule het volgende:
geen domme vraag, maar ze hebben het niet, afdruk is goed te zien altijdquote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Chule het volgende:
Het is zijn geld en ik heb hem vrijdag nog geadviseerd, maar hij wou alles of niets.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mag hopen dat je die inzet veilig hebt gesteld?
Niet beschikbaar voor spelers. Misschien dat ze het wel gebruiken voor statistieken.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Chule het volgende:
je bedoelt schoenenfetisch? een fobie is awat anders...quote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft de regisseur een schoenenfobie? Eerst de schoenen van Pascal Maria, dan die van Federer en net van Nadal
Nee, met die afdrukken is het veel te makkelijk te bewijzen dat dat ding er af en toe naast zit.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Chule het volgende:
Zal wel een vrouw zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft de regisseur een schoenenfobie? Eerst de schoenen van Pascal Maria, dan die van Federer en net van Nadal
Ja maar nu heb je af en toe discussie welke afdruk het was.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
geen domme vraag, maar ze hebben het niet, afdruk is goed te zien altijd
Ja dat. Blijf het raar vinden. Als je dat ding installeert, waarom dan niet gewoon gebruiken?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Niet beschikbaar voor spelers. Misschien dat ze het wel gebruiken voor statistieken.
gecorrigeerdquote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef alors het volgende:
[..]
je bedoelt schoenenfetisch? een fobie is awat anders...
quote:
Gok dat 100% beschikbaar duurder is vanwege mankracht en vanwege het feit dat afdrukken ongeveer even betrouwbaar zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ja dat. Blijf het raar vinden. Als je dat ding installeert, waarom dan niet gewoon gebruiken?
Denk dat Federer deze set al meer games pakt dan toenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef franklop het volgende:
mag wel hopen dat Federer meer games wint dan in die 6-1, 6-3 6-0 finale
Betere troll dan die opmerking van Tong80 zonetquote:
Hebben ze alleen voor Franse tv hoorde ik laatst op Eurosport.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Redelijk domme vraag. Maar nee, hebben ze niet.
Dat is ook niet echt een compliment.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Betere troll dan die opmerking van Tong80 zonet
Oke.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hebben ze alleen voor Franse tv hoorde ik laatst op Eurosport.
Sporters kunnen er dus geen gebruik van maken, maar Franse tv kan het wel nakijken
Was ook niet zo bedoeld.quote:
Dat kan wel eens een hele treurige statistiek worden vanmiddag.quote:
Dat was tegen Djokovic ook, maar toch won hijquote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef Niox het volgende:
[..]
Dat kan wel eens een hele treurige statistiek worden vanmiddag.
Ja daarom hou k m ook op bijquote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef Niox het volgende:
[..]
Dat kan wel eens een hele treurige statistiek worden vanmiddag.
eerste wedstrijd volgens mijquote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft Nadal dit toernooi al eens een time-warning gekregen ?
quote:
Ja. Nooit een point-penalty.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft Nadal dit toernooi al eens een time-warning gekregen ?
Ja, maar ik denk dat hij tegen Nadal meer moeite gaat hebben om zijn eigen service te houden.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat was tegen Djokovic ook, maar toch won hij
Laat mij nou anders gaat het wel heel hard met het aantal posts in dit topicquote:
Daar leek het in 2008 de eerste 10 minuten ook opquote:
Jij wil met de eer strijkenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:25 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Laat mij nou anders gaat het wel heel hard met het aantal posts in dit topic
Of allebei niet. Lijkt me nog veel beter.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:25 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Laat mij nou anders gaat het wel heel hard met het aantal posts in dit topic
Huh? Ik was toch eerder of niet? Anders mag jij het doen hoor!quote:
ook als enige?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Hoi ik ben vandaag ook voor Rafa als enige.
Ik denk Federerquote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef Piperidine het volgende:
Iemand enig idee op wie zijn hand het publiek is?
Federer, duidelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef Piperidine het volgende:
Federer geloof ikquote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef Piperidine het volgende:
Normaal gesproken Federer.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef Piperidine het volgende:
Op NOS zeiden ze dat men in Frankrijk altijd wel pro-Federer is. Zal wel te maken hebben met dat hij Frans spreekt.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef Piperidine het volgende:
gezelligquote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Hoi ik ben vandaag ook voor Rafa als enige.
Iets wat hij dit seizoen nog niet heeft gehaald.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:28 schreef Salamando het volgende:
Goed niveau van Fed hoor. Nadal moet echt voluit gaan wil hij een kans maken als Federer zo blijft spelen.
Helaas wel....quote:Op zondag 5 juni 2011 15:29 schreef Piperidine het volgende:
Iedereen weet wel hoe Roger in 2006 begon hè?.
ik niet. vertel eens?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:29 schreef Piperidine het volgende:
Iedereen weet wel hoe Roger in 2006 begon hè?.
Ik hoop voor je dat je dat voor de wedstrijd hebt gedaan, nu levert het een stuk minder op.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:28 schreef danusz1986 het volgende:
Ik heb 50 eurotje op Federer ingezet! Hij verdient de toernooiwinst!
Armani is wel een turkenmerk manquote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Nadal maar hij wordt wel gesponsord door Armani
Ik bleek nog 3 euro op Betsson te hebben staan, en die staan op Federerquote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat voor de wedstrijd hebt gedaan, nu levert het een stuk minder op.
Dieseltjequote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Armani is wel een turkenmerk man
Goede reclame's heeft Armani altijdquote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Nadal maar hij wordt wel gesponsord door Armani
Meestal breekt hij z'n tegenstander in de eerste game kan ik me herinnerenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
FH-fout van Nadal wer en 15-15. Ik hoop dat Nadal er niet in gelooft.
Ik zoek er een van Marshmallow, maar die heb ik nog niet gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Inderdaad ja.quote:
Ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:37 schreef Falco het volgende:
Iemand al gemeld hoe goed de backhand van Federer loopt?
De backhand van God bedoel je?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:37 schreef Falco het volgende:
Iemand al gemeld hoe goed de backhand van Federer loopt?
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:38 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gogo Federer, wie heeft eigenlijk hij de vrouwen gewonnen?
Na Li heeft de Battle of the Sexes gewonnen. Was heel apart, ze moest tegen een mannelijke speler uit Italië.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:38 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gogo Federer, wie heeft eigenlijk hij de vrouwen gewonnen?
Ik hoop echt dat hij het vasthoudt.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:39 schreef TheGeneral het volgende:
Alleen heeft Federer al vaker 4-1 / 5-1 voorsprongen gehad op gravel tegen Nadal en die ook weer ingeleverd.
Dat gaat nu niet gebeuren, daar speelt Federer te goed voorquote:Op zondag 5 juni 2011 15:39 schreef TheGeneral het volgende:
Alleen heeft Federer al vaker 4-1 / 5-1 voorsprongen gehad op gravel tegen Nadal en die ook weer ingeleverd.
Gisteren ook al. Stond hier ergens een column over, met de vraag waarom hij niet met een dame was.quote:
Dat vond ik op die momenten ook...quote:Op zondag 5 juni 2011 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat nu niet gebeuren, daar speelt Federer te goed voor
Precies, het is volgens mij bijna puur mentaal dat dat dan gebeurt.quote:
Just askin'.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Dat wel, maar nu is hij mentaal niet bezig om voor de eerste keer RG te winnen, belangrijk verschil.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Precies, het is volgens mij bijna puur mentaal dat dat dan gebeurt.
Ja, dat vind ik ook. Ik hoop dat dat hem 'redt'.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wel, maar nu is hij mentaal niet bezig om voor de eerste keer RG te winnen, belangrijk verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |