gezelligquote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Hoi ik ben vandaag ook voor Rafa als enige.
Iets wat hij dit seizoen nog niet heeft gehaald.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:28 schreef Salamando het volgende:
Goed niveau van Fed hoor. Nadal moet echt voluit gaan wil hij een kans maken als Federer zo blijft spelen.
Helaas wel....quote:Op zondag 5 juni 2011 15:29 schreef Piperidine het volgende:
Iedereen weet wel hoe Roger in 2006 begon hè?.
ik niet. vertel eens?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:29 schreef Piperidine het volgende:
Iedereen weet wel hoe Roger in 2006 begon hè?.
Ik hoop voor je dat je dat voor de wedstrijd hebt gedaan, nu levert het een stuk minder op.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:28 schreef danusz1986 het volgende:
Ik heb 50 eurotje op Federer ingezet! Hij verdient de toernooiwinst!
Armani is wel een turkenmerk manquote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Nadal maar hij wordt wel gesponsord door Armani
Ik bleek nog 3 euro op Betsson te hebben staan, en die staan op Federerquote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat voor de wedstrijd hebt gedaan, nu levert het een stuk minder op.
Dieseltjequote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Armani is wel een turkenmerk man
Goede reclame's heeft Armani altijdquote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Nadal maar hij wordt wel gesponsord door Armani
Meestal breekt hij z'n tegenstander in de eerste game kan ik me herinnerenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
FH-fout van Nadal wer en 15-15. Ik hoop dat Nadal er niet in gelooft.
Ik zoek er een van Marshmallow, maar die heb ik nog niet gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Inderdaad ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |