gecorrigeerdquote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef alors het volgende:
[..]
je bedoelt schoenenfetisch? een fobie is awat anders...
quote:
Gok dat 100% beschikbaar duurder is vanwege mankracht en vanwege het feit dat afdrukken ongeveer even betrouwbaar zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ja dat. Blijf het raar vinden. Als je dat ding installeert, waarom dan niet gewoon gebruiken?
Denk dat Federer deze set al meer games pakt dan toenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef franklop het volgende:
mag wel hopen dat Federer meer games wint dan in die 6-1, 6-3 6-0 finale
Betere troll dan die opmerking van Tong80 zonetquote:
Hebben ze alleen voor Franse tv hoorde ik laatst op Eurosport.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Redelijk domme vraag. Maar nee, hebben ze niet.
Dat is ook niet echt een compliment.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Betere troll dan die opmerking van Tong80 zonet
Oke.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hebben ze alleen voor Franse tv hoorde ik laatst op Eurosport.
Sporters kunnen er dus geen gebruik van maken, maar Franse tv kan het wel nakijken
Was ook niet zo bedoeld.quote:
Dat kan wel eens een hele treurige statistiek worden vanmiddag.quote:
Dat was tegen Djokovic ook, maar toch won hijquote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef Niox het volgende:
[..]
Dat kan wel eens een hele treurige statistiek worden vanmiddag.
Ja daarom hou k m ook op bijquote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef Niox het volgende:
[..]
Dat kan wel eens een hele treurige statistiek worden vanmiddag.
eerste wedstrijd volgens mijquote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft Nadal dit toernooi al eens een time-warning gekregen ?
quote:
Ja. Nooit een point-penalty.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft Nadal dit toernooi al eens een time-warning gekregen ?
Ja, maar ik denk dat hij tegen Nadal meer moeite gaat hebben om zijn eigen service te houden.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat was tegen Djokovic ook, maar toch won hij
Laat mij nou anders gaat het wel heel hard met het aantal posts in dit topicquote:
Daar leek het in 2008 de eerste 10 minuten ook opquote:
Jij wil met de eer strijkenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:25 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Laat mij nou anders gaat het wel heel hard met het aantal posts in dit topic
Of allebei niet. Lijkt me nog veel beter.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:25 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Laat mij nou anders gaat het wel heel hard met het aantal posts in dit topic
Huh? Ik was toch eerder of niet? Anders mag jij het doen hoor!quote:
ook als enige?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Hoi ik ben vandaag ook voor Rafa als enige.
Ik denk Federerquote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef Piperidine het volgende:
Iemand enig idee op wie zijn hand het publiek is?
Federer, duidelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef Piperidine het volgende:
Federer geloof ikquote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef Piperidine het volgende:
Normaal gesproken Federer.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef Piperidine het volgende:
Op NOS zeiden ze dat men in Frankrijk altijd wel pro-Federer is. Zal wel te maken hebben met dat hij Frans spreekt.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef Piperidine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |