Inderaad, alleen Martin Verkerk lukt datquote:Op zondag 5 juni 2011 15:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij heeft een tijd geprobeerd bliksemschichten terug te slaan, maar naar verluidt is dat niet gelukt.
Ja, want een gebrek aan energie gaat hem opbreken.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:07 schreef Eenskijken het volgende:
nadal zit al heen en weer te vliegenenergieverspilling
Is afgelopen nacht flink doorgezaktquote:
Ik gok ook af en toe.quote:
Mag hopen dat je die inzet veilig hebt gesteld?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik gok ook af en toe.
Maar mijn maat is Federer fan en ik heb voor hem 2 weken 14 euro ingezet op Federer.
19 maal je inzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef tong80 het volgende:
Ik vind deze finale niet hoogstaand. Hoop dat het snel beter wordt anders zap ik weg.
Graag.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef tong80 het volgende:
Ik vind deze finale niet hoogstaand. Hoop dat het snel beter wordt anders zap ik weg.
Nee hebben ze niet. Ze kijken naar de afdruk.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Chule het volgende:
Hebben ze eigenlijk hawk eye op RG. Of is dat een heel domme vraag.
Hebben ze, maar ze gebruiken het niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Chule het volgende:
Redelijk domme vraagquote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Chule het volgende:
geen domme vraag, maar ze hebben het niet, afdruk is goed te zien altijdquote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Chule het volgende:
Het is zijn geld en ik heb hem vrijdag nog geadviseerd, maar hij wou alles of niets.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mag hopen dat je die inzet veilig hebt gesteld?
Niet beschikbaar voor spelers. Misschien dat ze het wel gebruiken voor statistieken.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Chule het volgende:
je bedoelt schoenenfetisch? een fobie is awat anders...quote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft de regisseur een schoenenfobie? Eerst de schoenen van Pascal Maria, dan die van Federer en net van Nadal
Nee, met die afdrukken is het veel te makkelijk te bewijzen dat dat ding er af en toe naast zit.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Chule het volgende:
Zal wel een vrouw zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft de regisseur een schoenenfobie? Eerst de schoenen van Pascal Maria, dan die van Federer en net van Nadal
Ja maar nu heb je af en toe discussie welke afdruk het was.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
geen domme vraag, maar ze hebben het niet, afdruk is goed te zien altijd
Ja dat. Blijf het raar vinden. Als je dat ding installeert, waarom dan niet gewoon gebruiken?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Niet beschikbaar voor spelers. Misschien dat ze het wel gebruiken voor statistieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |