Ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:37 schreef Falco het volgende:
Iemand al gemeld hoe goed de backhand van Federer loopt?
De backhand van God bedoel je?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:37 schreef Falco het volgende:
Iemand al gemeld hoe goed de backhand van Federer loopt?
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:38 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gogo Federer, wie heeft eigenlijk hij de vrouwen gewonnen?
Na Li heeft de Battle of the Sexes gewonnen. Was heel apart, ze moest tegen een mannelijke speler uit Italië.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:38 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gogo Federer, wie heeft eigenlijk hij de vrouwen gewonnen?
Ik hoop echt dat hij het vasthoudt.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:39 schreef TheGeneral het volgende:
Alleen heeft Federer al vaker 4-1 / 5-1 voorsprongen gehad op gravel tegen Nadal en die ook weer ingeleverd.
Dat gaat nu niet gebeuren, daar speelt Federer te goed voorquote:Op zondag 5 juni 2011 15:39 schreef TheGeneral het volgende:
Alleen heeft Federer al vaker 4-1 / 5-1 voorsprongen gehad op gravel tegen Nadal en die ook weer ingeleverd.
Gisteren ook al. Stond hier ergens een column over, met de vraag waarom hij niet met een dame was.quote:
Dat vond ik op die momenten ook...quote:Op zondag 5 juni 2011 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat nu niet gebeuren, daar speelt Federer te goed voor
Precies, het is volgens mij bijna puur mentaal dat dat dan gebeurt.quote:
Just askin'.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Dat wel, maar nu is hij mentaal niet bezig om voor de eerste keer RG te winnen, belangrijk verschil.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Precies, het is volgens mij bijna puur mentaal dat dat dan gebeurt.
Ja, dat vind ik ook. Ik hoop dat dat hem 'redt'.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wel, maar nu is hij mentaal niet bezig om voor de eerste keer RG te winnen, belangrijk verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |