quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Laatst zei iemand dat de kans juist kleiner wordt dat het dan gebeurt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:58 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dat soort statistieken altijd een beetje eng.
Hoe langer het niet is gebeurd hoe dichterbij de keer dat het wel gaat gebeuren.
Iemand dit dit kan bevestigen?quote:Thiemodebakker Thiemo de Bakker
Heeft theo bakker wat tegen federer? En vooral tegen dropshots!?
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Geeft niet hoorquote:
Heeft Djokovic dan geschoket?quote:
mja loopt al een half uur te zeiken over DP op 2-4, waarbij hij een dropshot speeldequote:
Dat is het iddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent helemaal in extase vanwege Nadal's aankomende RG overwinning.
Theo Bakker zei dat hij een verklaard tegenstander is van dropshots, omdat ze zo heel erg goed moeten zijn om goed genoeg te zijn. Maar hij is juist vol lof over Federer, al was hij net even kritisch over hem.quote:
Zou best kunnen. Het wordt nog tot 21 juni elke dag langer licht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
We kunnen denk ik wel tot 21.45 door Boogert.
Wimbledon 2005 tegen Garcia-Lopez.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:58 schreef Szura het volgende:
Nole 1x een 0-2 in sets omgebogen tot winst.
Eens denken wanneer.
Hopelijk is het dan al lang bedtijd voor dat domme wicht, en zet ES er een echte commentator neer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
We kunnen denk ik wel tot 21.45 door Boogert.
Federer, maar ik vind Djokovic ook wel prima. Maar Federer kwam echt als underdog, dus dan vind ik dat altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar voor wie ben je nu dan? Mij maakt het namelijk niet uit wie de tegenstander zal zijn.
Ik kijk naar Eurosport, omdat ik Theo Bakker niet kan uitstaan, al is het dus eigenlijk wel bij gebrek aan beter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef Niox het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan al lang bedtijd voor dat domme wicht, en zet ES er een echte commentator neer.
Dit was wel noncha ja. En dan een DF'je erachteraan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:04 schreef DeMessias het volgende:
tegen zo'n dropshots heb ik ook wel wat ja
Sowieso spannende finale verwacht ik, beste tennissers van de wereld maar ik verwacht ook dat Nadal wint van Federer en wellicht niet van Djokovic.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Federer, maar ik vind Djokovic ook wel prima. Maar Federer kwam echt als underdog, dus dan vind ik dat altijd wel leuk.
France2 is er ook nog met de verslaggeefster Golovin af en toe in beeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk naar Eurosport, omdat ik Theo Bakker niet kan uitstaan, al is het dus eigenlijk wel bij gebrek aan beter.
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Sowieso spannende finale verwacht ik, beste tennissers van de wereld maar ik verwacht ook dat Nadal wint van Federer en wellicht niet van Djokovic.
Hoj n00berquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Sowieso spannende finale verwacht ik, beste tennissers van de wereld maar ik verwacht ook dat Nadal wint van Federer en wellicht niet van Djokovic.
Jup. Ik ben voor Federer, maar ik zou het om die reden geen probleem vinden als Djokovic wint.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Federer houdt dat niet zo lang vol, dus het is maar goed dat hij de eerste 2 sets won en morgen de 5de set speelt (kan die even uitrusten).quote:
Subtiel gezegd dat je anti-Nadal bent?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef BobW het volgende:
Ik ben in de finale voor de winnaar van deze partij
idd ik gun het die bagger paella spanjaard nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef BobW het volgende:
Ik ben in de finale voor de winnaar van deze partij
Lijkt wel een flew over dit tennistopic, vrijwel allemaal tegen Nadal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Subtiel gezegd dat je anti-Nadal bent?
Ja, zeg dat wel.quote:
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Subtiel gezegd dat je anti-Nadal bent?
Het kan erg spannend worden denk ik. Federer heeft dan wel erg vaak verloren van Nadal op gravel, maar zo goed als nu heb ik 'm eigen nog nooit zien spelen op RG. En Nadal is ver van zijn beste vorm verwijderd momenteel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van ES commentaar hier achter mijn computer met een tvkaart is het Engels commentaar terwijl het beneden Nederlands isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk naar Eurosport, omdat ik Theo Bakker niet kan uitstaan, al is het dus eigenlijk wel bij gebrek aan beter.
Federer heeft al zoveel gewonnen, daarom moest ik hem juist niet, wees blij dat Nadal hem regelmatig wist te verslaan anders is het zo eentonig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welmaar ook pro-Federer vooral
Dat zou goed kunnen ja. Ik ga er steeds van uit dat de partij vanavond wordt uitgespeeld maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Federer houdt dat niet zo lang vol, dus het is maar goed dat hij de eerste 2 sets won en morgen de 5de set speelt (kan die even uitrusten).
Dat vid ik helemaal niet. Nadal speelde vandaag net zo goed als in vorige jaren op RG wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:10 schreef Niox het volgende:
[..]
Het kan erg spannend worden denk ik. Federer heeft dan wel erg vaak verloren van Nadal op gravel, maar zo goed als nu heb ik 'm eigen nog nooit zien spelen op RG. En Nadal is ver van zijn beste vorm verwijderd momenteel.
Is toch leuk om te weten?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
2-0 stand 174 wedstrijden op rij dan niet verloren.
Dat heeft de NOS toevallig net gevonden.
Hehe lezen zeker meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
2-0 stand 174 wedstrijden op rij dan niet verloren.
Dat heeft de NOS toevallig net gevonden.
Oh dat mag van mij wel ja, maar ik vind het zo'n grappig plaatjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij pleit hiermee tegen t-shirt bij mannentennis?
Ja als ze niet doet dat ze het toevallig net zelf ziet. 5 minuten nadat eurosport er mee komt.quote:
quote:andyroddick andyroddick
i will miss shaq.... he is the best quote in sports
In de was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:18 schreef alors het volgende:
Waar zijn trouwens zijn epische drakenshirts?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Half tennisleven geleden..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:17 schreef Szura het volgende:
Zie net dat op die Wimbledon 2005 Nadal verloor van fucking Giller Muller in de 2e ronde in 4 sets
In het tennisleven dat Nadal nog niet op gras kon tennissen.quote:
Ik weet het ook niet dus je bent niet de enigequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ajde.
![]()
Edit: Voor wie ben ik eigenlijk?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:21 schreef Nober het volgende:
Nog 70 minuten, 5de set dus niet meer lijkt me.
Om Rita te quoten: regels zijn regelsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:22 schreef Nober het volgende:
Misshit Djokovic en dan moet er toch nog iemand ''out'' roepen.
Toen die 20 was en zich nog niet op alle ondergronden even goed had ontwikkeld maar wel al Roland Garros had gewonnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef Szura het volgende:
[..]
In het tennisleven dat Nadal nog niet op gras kon tennissen.
Ik ben voor Federer als hij in de finale van Nadal wint.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet dus je bent niet de enige
Hoop vooral op nog wat mooi tennis
Dus je bent voor Nadal totdat Federer wint, zit je altijd goed!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben voor Federer als hij in de finale van Nadal wint.
Een hete kroket?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had me vandaag voor het eerst eens goed ingesmeerd met zonnebrandcrème op te tennisbaan. Ik leek wel een kroket die net uit het vet kwam.
Hoe bedoel je? Als ik nu zou weten dat Federer geen kans zou hebben tegen Nadal zou ik voor Djokovic zijn, want ik zit niet te wachten op een volgende slachting van Federer door Nadal op RG.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus je bent voor Nadal totdat Federer wint, zit je altijd goed!
Leg die maar op het bord van iemand anders.quote:
Mariette Pakkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leg die maar op het bord van iemand anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:29 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Mariette Pakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja beetje zoals Ferrer-Monfilsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik sluit me helemaal aan bij de mensen die hier zeiden dat ze eerder hadden moeten beginnen. Ik vind het minder leuk nu ik weet dat het heel goed kan dat de partij vandaag niet uitgespeeld wordt.
Is dat jouw inschatting of is dat ergens officieel gezegd?quote:
Als die stokbroden slim zijn doen ze dat en niet zoals bij Ferrer-Monfils dan nog twee games laten spelen in de 5e...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat jouw inschatting of is dat ergens officieel gezegd?
Jij hebt het best zwaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef franklop het volgende:
moet ik nog zappen ook naar sport1 tennis
mja je verwacht het niet hequote:
Ja, precies, het enige wat daar voor te zeggen is, is dat hoe meer ze nu kunnen spelen hoe minder ze morgen hoeven te spelen en hoe minder moe ze dus worden voor zondag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Als die stokbroden slim zijn doen ze dat en niet zoals bij Ferrer-Monfils dan nog twee games laten spelen in de 5e...
Ik kan me voorstellen dat het even schrikken is.quote:
Het ging meer om de titel...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:34 schreef Szura het volgende:
Black Eyed Peas
Kut muziek, zingen kunnen ze niet eens.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang de vierde set zou duren, als die rond 21.10 klaar is, zullen ze er nog wel aan beginnen denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:36 schreef Nober het volgende:
5de set (als die er tenminste komt) Federer-Djokovic dus voor de vrouwenfinale?
Ik vermoed van wel ja. Anders zou het extra vervelend voor ze zijn, want dan moeten ze zich op zaterdagmiddag laat mentaal opladen en dan de dag erna weer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:36 schreef Nober het volgende:
5de set (als die er tenminste komt) Federer-Djokovic dus voor de vrouwenfinale?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:34 schreef Szura het volgende:
Black Eyed Peas
Kut muziek, zingen kunnen ze niet eens.
Maar wel lekkere muziek maken, dat is ook wat waard:quote:
Ik luister CYNE's Time Being.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:40 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Maar wel lekkere muziek maken, dat is ook wat waard:
Good for youquote:
Nice, Multitasken!quote:
Mee eens, ze hadden om 1300 moeten beginnen.. Misschien wel nog eerder..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:44 schreef rooneyelst het volgende:
zo onnozel dat ze pas om 1400 zijn begonnen met nadal-murray..
Federer wint de 4de, dan was om 1400 beginnen niet zo verkeerd achteraf gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:44 schreef rooneyelst het volgende:
zo onnozel dat ze pas om 1400 zijn begonnen met nadal-murray..
Wat een neukers zijn het ook bij elkaar. Samen al goed voor 8 kids.quote:
Ben jij dit op twitter Fed-fan of is iemand met je identiteit aan de haal!quote:---NAAM------
Wat is Federer op een absurd hoog niveau aan het tennissen! Dit is waarom ik Federer-fan ben. #FedDjo #RolandGarros
Gaat heen en vermenigvuldigt u, zij luisteren trouw naar Godquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat een neukers zijn het ook bij elkaar. Samen al goed voor 8 kids.
Nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ben jij dit op twitter Fed-fan of is iemand met je identiteit aan de haal!
Heeft dat niet ook te maken met het feit dat hij een hele tijd geen coach had?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik me net bedenk, is dat Federer eigenlijk nooit vragend/wanhopig naar de kant kijkt voor iets van geruststelling. Nadal, Djokovic en Murray doen dat aan de lopende band.
Ja, d'r zat niemand op de bank dus er was ook niemand naar wie hij kon kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:50 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Heeft dat niet ook te maken met het feit dat hij een hele tijd geen coach had?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Gaat heen en vermenigvuldigt u, zij luisteren trouw naar God
Denk je dat die erbij is als hij zijn scharrels ontvangt?quote:
Hey, jij ook hier.quote:
Is ook zo saai, telkens dezelfde kant opkijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wisselen de lijnrechters van kant?
Vanavond eerst Mirka geven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
S.v.p. breken, uitserveren en zondag Nadal geven.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
S.v.p. breken, uitserveren en zondag Nadal geven.
Feitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het is wel armoede die NOS stream. Loopt achter en irritant commentaar, maar ja, de andere doen het niet.
Gestopt met gluten etenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef Szura het volgende:
Djokovic is dit jaar echt harder gaan slaan of heb ik dat?
Het is wel armoede bij VerdwaasdeVogel2. Geen televisie met Eurosport, maar ja, klagen kan die wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het is wel armoede die NOS stream. Loopt achter en irritant commentaar, maar ja, de andere doen het niet.
Die eerste set was volgens mij al 62 minuten bij Nadal-Murray, en ook de derde set als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:00 schreef Szura het volgende:
3 uur bezig
Ze spelen een set meer in dit tijdsbestek dan Nadal en Murray, met daarbij ook nog eens een tiebreak.
In de pan gehakt viel wel mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Zeg me alsjeblieft dat Murray in de pan is gehakt door Nadal. Nu even federer kijken.
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Zeg me alsjeblieft dat Murray in de pan is gehakt door Nadal. Nu even federer kijken.
Nadal in straight sets, 6-4, 7-5, 6-4 (uit mn hoofd)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Iets meer, denk tot 21.45 uur.quote:
Avec les chaussures du cement dans le Seine.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:07 schreef theSummoner het volgende:
Die lijnrechter gaat vanavond met betonnen schoenen de seine in
YEAH BABYquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Nadal in straight sets, 6-4, 7-5, 6-4 (uit mn hoofd)
La seinequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Avec les chaussures du cement dans le Seine.
quote:
Ja, die stand klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |