Is ook zo saai, telkens dezelfde kant opkijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wisselen de lijnrechters van kant?
Vanavond eerst Mirka geven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
S.v.p. breken, uitserveren en zondag Nadal geven.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
S.v.p. breken, uitserveren en zondag Nadal geven.
Feitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het is wel armoede die NOS stream. Loopt achter en irritant commentaar, maar ja, de andere doen het niet.
Gestopt met gluten etenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef Szura het volgende:
Djokovic is dit jaar echt harder gaan slaan of heb ik dat?
Het is wel armoede bij VerdwaasdeVogel2. Geen televisie met Eurosport, maar ja, klagen kan die wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het is wel armoede die NOS stream. Loopt achter en irritant commentaar, maar ja, de andere doen het niet.
Die eerste set was volgens mij al 62 minuten bij Nadal-Murray, en ook de derde set als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:00 schreef Szura het volgende:
3 uur bezig
Ze spelen een set meer in dit tijdsbestek dan Nadal en Murray, met daarbij ook nog eens een tiebreak.
In de pan gehakt viel wel mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Zeg me alsjeblieft dat Murray in de pan is gehakt door Nadal. Nu even federer kijken.
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Zeg me alsjeblieft dat Murray in de pan is gehakt door Nadal. Nu even federer kijken.
Nadal in straight sets, 6-4, 7-5, 6-4 (uit mn hoofd)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Iets meer, denk tot 21.45 uur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |