quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Laatst zei iemand dat de kans juist kleiner wordt dat het dan gebeurt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:58 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dat soort statistieken altijd een beetje eng.
Hoe langer het niet is gebeurd hoe dichterbij de keer dat het wel gaat gebeuren.
Iemand dit dit kan bevestigen?quote:Thiemodebakker Thiemo de Bakker
Heeft theo bakker wat tegen federer? En vooral tegen dropshots!?
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Geeft niet hoorquote:
Heeft Djokovic dan geschoket?quote:
mja loopt al een half uur te zeiken over DP op 2-4, waarbij hij een dropshot speeldequote:
Dat is het iddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent helemaal in extase vanwege Nadal's aankomende RG overwinning.
Theo Bakker zei dat hij een verklaard tegenstander is van dropshots, omdat ze zo heel erg goed moeten zijn om goed genoeg te zijn. Maar hij is juist vol lof over Federer, al was hij net even kritisch over hem.quote:
Zou best kunnen. Het wordt nog tot 21 juni elke dag langer licht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
We kunnen denk ik wel tot 21.45 door Boogert.
Wimbledon 2005 tegen Garcia-Lopez.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:58 schreef Szura het volgende:
Nole 1x een 0-2 in sets omgebogen tot winst.
Eens denken wanneer.
Hopelijk is het dan al lang bedtijd voor dat domme wicht, en zet ES er een echte commentator neer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
We kunnen denk ik wel tot 21.45 door Boogert.
Federer, maar ik vind Djokovic ook wel prima. Maar Federer kwam echt als underdog, dus dan vind ik dat altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar voor wie ben je nu dan? Mij maakt het namelijk niet uit wie de tegenstander zal zijn.
Ik kijk naar Eurosport, omdat ik Theo Bakker niet kan uitstaan, al is het dus eigenlijk wel bij gebrek aan beter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef Niox het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan al lang bedtijd voor dat domme wicht, en zet ES er een echte commentator neer.
Dit was wel noncha ja. En dan een DF'je erachteraan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:04 schreef DeMessias het volgende:
tegen zo'n dropshots heb ik ook wel wat ja
Sowieso spannende finale verwacht ik, beste tennissers van de wereld maar ik verwacht ook dat Nadal wint van Federer en wellicht niet van Djokovic.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Federer, maar ik vind Djokovic ook wel prima. Maar Federer kwam echt als underdog, dus dan vind ik dat altijd wel leuk.
France2 is er ook nog met de verslaggeefster Golovin af en toe in beeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk naar Eurosport, omdat ik Theo Bakker niet kan uitstaan, al is het dus eigenlijk wel bij gebrek aan beter.
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Sowieso spannende finale verwacht ik, beste tennissers van de wereld maar ik verwacht ook dat Nadal wint van Federer en wellicht niet van Djokovic.
Hoj n00berquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Sowieso spannende finale verwacht ik, beste tennissers van de wereld maar ik verwacht ook dat Nadal wint van Federer en wellicht niet van Djokovic.
Jup. Ik ben voor Federer, maar ik zou het om die reden geen probleem vinden als Djokovic wint.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Federer houdt dat niet zo lang vol, dus het is maar goed dat hij de eerste 2 sets won en morgen de 5de set speelt (kan die even uitrusten).quote:
Subtiel gezegd dat je anti-Nadal bent?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef BobW het volgende:
Ik ben in de finale voor de winnaar van deze partij
idd ik gun het die bagger paella spanjaard nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef BobW het volgende:
Ik ben in de finale voor de winnaar van deze partij
Lijkt wel een flew over dit tennistopic, vrijwel allemaal tegen Nadal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Subtiel gezegd dat je anti-Nadal bent?
Ja, zeg dat wel.quote:
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Subtiel gezegd dat je anti-Nadal bent?
Het kan erg spannend worden denk ik. Federer heeft dan wel erg vaak verloren van Nadal op gravel, maar zo goed als nu heb ik 'm eigen nog nooit zien spelen op RG. En Nadal is ver van zijn beste vorm verwijderd momenteel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van ES commentaar hier achter mijn computer met een tvkaart is het Engels commentaar terwijl het beneden Nederlands isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk naar Eurosport, omdat ik Theo Bakker niet kan uitstaan, al is het dus eigenlijk wel bij gebrek aan beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |