Het kan erg spannend worden denk ik. Federer heeft dan wel erg vaak verloren van Nadal op gravel, maar zo goed als nu heb ik 'm eigen nog nooit zien spelen op RG. En Nadal is ver van zijn beste vorm verwijderd momenteel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Sowieso spannende finale verwacht ik, beste tennissers van de wereld maar ik verwacht ook dat Nadal wint van Federer en wellicht niet van Djokovic.
Ik snap geen reet van ES commentaar hier achter mijn computer met een tvkaart is het Engels commentaar terwijl het beneden Nederlands isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk naar Eurosport, omdat ik Theo Bakker niet kan uitstaan, al is het dus eigenlijk wel bij gebrek aan beter.
Federer heeft al zoveel gewonnen, daarom moest ik hem juist niet, wees blij dat Nadal hem regelmatig wist te verslaan anders is het zo eentonig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welmaar ook pro-Federer vooral
Dat zou goed kunnen ja. Ik ga er steeds van uit dat de partij vanavond wordt uitgespeeld maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Federer houdt dat niet zo lang vol, dus het is maar goed dat hij de eerste 2 sets won en morgen de 5de set speelt (kan die even uitrusten).
Dat vid ik helemaal niet. Nadal speelde vandaag net zo goed als in vorige jaren op RG wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:10 schreef Niox het volgende:
[..]
Het kan erg spannend worden denk ik. Federer heeft dan wel erg vaak verloren van Nadal op gravel, maar zo goed als nu heb ik 'm eigen nog nooit zien spelen op RG. En Nadal is ver van zijn beste vorm verwijderd momenteel.
Is toch leuk om te weten?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
2-0 stand 174 wedstrijden op rij dan niet verloren.
Dat heeft de NOS toevallig net gevonden.
Hehe lezen zeker meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
2-0 stand 174 wedstrijden op rij dan niet verloren.
Dat heeft de NOS toevallig net gevonden.
Oh dat mag van mij wel ja, maar ik vind het zo'n grappig plaatjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij pleit hiermee tegen t-shirt bij mannentennis?
Ja als ze niet doet dat ze het toevallig net zelf ziet. 5 minuten nadat eurosport er mee komt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |