Federer heeft al zoveel gewonnen, daarom moest ik hem juist niet, wees blij dat Nadal hem regelmatig wist te verslaan anders is het zo eentonig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welmaar ook pro-Federer vooral
Dat zou goed kunnen ja. Ik ga er steeds van uit dat de partij vanavond wordt uitgespeeld maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Federer houdt dat niet zo lang vol, dus het is maar goed dat hij de eerste 2 sets won en morgen de 5de set speelt (kan die even uitrusten).
Dat vid ik helemaal niet. Nadal speelde vandaag net zo goed als in vorige jaren op RG wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:10 schreef Niox het volgende:
[..]
Het kan erg spannend worden denk ik. Federer heeft dan wel erg vaak verloren van Nadal op gravel, maar zo goed als nu heb ik 'm eigen nog nooit zien spelen op RG. En Nadal is ver van zijn beste vorm verwijderd momenteel.
Is toch leuk om te weten?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
2-0 stand 174 wedstrijden op rij dan niet verloren.
Dat heeft de NOS toevallig net gevonden.
Hehe lezen zeker meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
2-0 stand 174 wedstrijden op rij dan niet verloren.
Dat heeft de NOS toevallig net gevonden.
Oh dat mag van mij wel ja, maar ik vind het zo'n grappig plaatjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij pleit hiermee tegen t-shirt bij mannentennis?
Ja als ze niet doet dat ze het toevallig net zelf ziet. 5 minuten nadat eurosport er mee komt.quote:
quote:andyroddick andyroddick
i will miss shaq.... he is the best quote in sports
In de was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:18 schreef alors het volgende:
Waar zijn trouwens zijn epische drakenshirts?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Half tennisleven geleden..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:17 schreef Szura het volgende:
Zie net dat op die Wimbledon 2005 Nadal verloor van fucking Giller Muller in de 2e ronde in 4 sets
In het tennisleven dat Nadal nog niet op gras kon tennissen.quote:
Ik weet het ook niet dus je bent niet de enigequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ajde.
![]()
Edit: Voor wie ben ik eigenlijk?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:21 schreef Nober het volgende:
Nog 70 minuten, 5de set dus niet meer lijkt me.
Om Rita te quoten: regels zijn regelsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:22 schreef Nober het volgende:
Misshit Djokovic en dan moet er toch nog iemand ''out'' roepen.
Toen die 20 was en zich nog niet op alle ondergronden even goed had ontwikkeld maar wel al Roland Garros had gewonnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef Szura het volgende:
[..]
In het tennisleven dat Nadal nog niet op gras kon tennissen.
Ik ben voor Federer als hij in de finale van Nadal wint.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet dus je bent niet de enige
Hoop vooral op nog wat mooi tennis
Dus je bent voor Nadal totdat Federer wint, zit je altijd goed!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben voor Federer als hij in de finale van Nadal wint.
Een hete kroket?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had me vandaag voor het eerst eens goed ingesmeerd met zonnebrandcrème op te tennisbaan. Ik leek wel een kroket die net uit het vet kwam.
Hoe bedoel je? Als ik nu zou weten dat Federer geen kans zou hebben tegen Nadal zou ik voor Djokovic zijn, want ik zit niet te wachten op een volgende slachting van Federer door Nadal op RG.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus je bent voor Nadal totdat Federer wint, zit je altijd goed!
Leg die maar op het bord van iemand anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |