Ja, precies, het enige wat daar voor te zeggen is, is dat hoe meer ze nu kunnen spelen hoe minder ze morgen hoeven te spelen en hoe minder moe ze dus worden voor zondag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Als die stokbroden slim zijn doen ze dat en niet zoals bij Ferrer-Monfils dan nog twee games laten spelen in de 5e...
Ik kan me voorstellen dat het even schrikken is.quote:
Het ging meer om de titel...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:34 schreef Szura het volgende:
Black Eyed Peas
Kut muziek, zingen kunnen ze niet eens.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang de vierde set zou duren, als die rond 21.10 klaar is, zullen ze er nog wel aan beginnen denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:36 schreef Nober het volgende:
5de set (als die er tenminste komt) Federer-Djokovic dus voor de vrouwenfinale?
Ik vermoed van wel ja. Anders zou het extra vervelend voor ze zijn, want dan moeten ze zich op zaterdagmiddag laat mentaal opladen en dan de dag erna weer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:36 schreef Nober het volgende:
5de set (als die er tenminste komt) Federer-Djokovic dus voor de vrouwenfinale?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:34 schreef Szura het volgende:
Black Eyed Peas
Kut muziek, zingen kunnen ze niet eens.
Maar wel lekkere muziek maken, dat is ook wat waard:quote:
Ik luister CYNE's Time Being.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:40 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Maar wel lekkere muziek maken, dat is ook wat waard:
Good for youquote:
Nice, Multitasken!quote:
Mee eens, ze hadden om 1300 moeten beginnen.. Misschien wel nog eerder..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:44 schreef rooneyelst het volgende:
zo onnozel dat ze pas om 1400 zijn begonnen met nadal-murray..
Federer wint de 4de, dan was om 1400 beginnen niet zo verkeerd achteraf gezien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:44 schreef rooneyelst het volgende:
zo onnozel dat ze pas om 1400 zijn begonnen met nadal-murray..
Wat een neukers zijn het ook bij elkaar. Samen al goed voor 8 kids.quote:
Ben jij dit op twitter Fed-fan of is iemand met je identiteit aan de haal!quote:---NAAM------
Wat is Federer op een absurd hoog niveau aan het tennissen! Dit is waarom ik Federer-fan ben. #FedDjo #RolandGarros
Gaat heen en vermenigvuldigt u, zij luisteren trouw naar Godquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat een neukers zijn het ook bij elkaar. Samen al goed voor 8 kids.
Nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ben jij dit op twitter Fed-fan of is iemand met je identiteit aan de haal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |