quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:38 schreef Snuf. het volgende:
oke maar die miesjen zei dus toen ik haar pwnde: morgenochtend ben je dit vergeten oke?
Maar toen ging ze naar de WC en ik vertelde het aan mijn matties
Wat bedoelde ze met "dit"?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:38 schreef Snuf. het volgende:
oke maar die miesjen zei dus toen ik haar pwnde: morgenochtend ben je dit vergeten oke?
Maar toen ging ze naar de WC en ik vertelde het aan mijn matties
Weet ik niet volgens mij weet zij niet dat ik het had gezegd. Maar ja wtf gaat ze proberen als ze minder lekker is dan mijn vriendin + ik had nog niet genoeg alcoholistische versnaperingen op om die verhouding om te kerenquote:
baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weet ik niet volgens mij weet zij niet dat ik het had gezegd. Maar ja wtf gaat ze proberen als ze minder lekker is dan mijn vriendin + ik had nog niet genoeg alcoholistische versnaperingen op om die verhouding om te keren
ga door baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:41 schreef Snuf. het volgende:
Je boy lag hem hard te chillen op een luchtbedje met aan zijn linkerkant die boy Afroman. Zoals echte bazen gingen ze als laatste naar bed want het bier moest op, die kun je natuurlijk niet een nacht laten staan, de volgende dag zouden we nieuwe halen.
Snuffa G zat hem die avond al lekker te chillen bij het vuur en er was een meisje dat heel de tijd naast hem wilde zitten en samen onder een dekentje. Natuurlijk wist ik wat er zou gaan komen maar ik liet het toe.
Toen ik lekker in het slaapzakje lag te chillen lag het meisje rechts naast me. Ze begon met te strelen en
MEER LEES JE STRAKS
Geniaaaaaaalquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
Ze begon me te strelen en langszaam aan ging ze de slaapzak van je boy in. Omdat ik wel best lag hield ik het niet tegen, maar toen dacht ik: dit gaat niet goed matties. Ze vroeg: vind je dit lekker? (ze was met hand in slaapzak) ik zei: nee. Ik pakte haar hand en legde hem weg.
Ze zei: Morgenochtend ben je dit vergeten oke? En enkele minuten later ging ze pissen en ik vertelde het aan mijn matties
Baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
Ze begon me te strelen en langszaam aan ging ze de slaapzak van je boy in. Omdat ik wel best lag hield ik het niet tegen, maar toen dacht ik: dit gaat niet goed matties. Ze vroeg: vind je dit lekker? (ze was met hand in slaapzak) ik zei: nee. Ik pakte haar hand en legde hem weg.
Ze zei: Morgenochtend ben je dit vergeten oke? En enkele minuten later ging ze pissen en ik vertelde het aan mijn matties
En dan ook echt zo lekker droog antwoorden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:42 schreef AchmedJan het volgende:
´Lol tell me, wat is er gebeurd in de SC?
Las het net in het feedback topic maar k zag niet precies wat er nou gebeurd is..
Eerst dacht ik, oke ik zou haar doen. Maar toen dacht ik, ik zou mijn vriendin harder doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef Keauning het volgende:
[..]
En dan ook echt zo lekker droog antwoorden?
Stiekem vond je het wel lekker.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eerst dacht ik, oke ik zou haar doen. Maar toen dacht ik, ik zou mijn vriendin harder doen.
'nee'quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
Ergens vind ik het niet zo erg, mis ik ook niks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand die kan, er komen maar 2 mensen.__!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef Snuf. het volgende:
Jongens sorry ik kan niet want ik ga om half 4 naar mijn opa die is opgenomen in het ziekenhuis en het is best ernstig, veel plezier in ieder geval. Ik ben bij jullie
Wil je daten? Ik ben al met bijna heel EXA-SC getrouwd geweest, of heb een (knipperlicht-)relatie, of ben gescheiden.quote:
Vooruit dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je daten? Ik ben al met bijna heel EXA-SC getrouwd geweest, of heb een (knipperlicht-)relatie, of ben gescheiden.En jij ontbreekt nog.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander!Ben ik weer. Even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Lat0rquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
Ewa mensen, ik zei een halfuur geleden al dat ik ging slapen![]()
DOEIIIIIIIII.
Trusten, date.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
DOEIIIIIIIII.
Ah nog 10 minuutjes joh, dan ga ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
DOEIIIIIIIII.
Like a bossquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb 18,5 uur gewerkt in 2 dagen, dat is langer dan dat ik geslapen heb ik de 3 dagen kamperen ervoor en ik ben echt gesloopt.
Maar ik blijf wakker.
Pep is goed voor elkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb 18,5 uur gewerkt in 2 dagen, dat is langer dan dat ik geslapen heb ik de 3 dagen kamperen ervoor en ik ben echt gesloopt.
Maar ik blijf wakker.
Hermelien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:58 schreef yosander het volgende:
Leuke dames trouwens, Jordy.
In mijn falende zoektocht naar een geschikte wallpaper van Noureen DeWulf heb ik dit meisje nu maar als achtergrond
[ afbeelding ]
Ik verveel me, wat jullie?
Hermelien van HJquote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:01 schreef Proletariaat het volgende:
he hallo mijn verbanning is weer opgeheven blijkt
nee een maand maar ik dacht dat ik 6 juni pas weer mocht, maar 3 juni dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Welkom terug! Had je niet een ban een week dan?
Haha lol ik heb het gezien jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:03 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, wie had vorige week die rondom 10 aflevering over gameverslaving gekeken?
Ik kwam die gozer tegen die tot 1 uur 's middgs doorspeelde en dat normaal vond![]()
![]()
Open avond HU, hij moest daar uitleg geven maar zei nou niet bijster veel
Hij stond tegen me aan te lullen, en het enige wat ik dacht was of hij het nou was of niet. Maar toen hij ging stamelen toen ik hem iets vroeg wist ik het zeker dat het hem wasquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hij stond tegen me aan te lullen, en het enige wat ik dacht was of hij het nou was of niet. Maar toen hij ging stamelen toen ik hem iets vroeg wist ik het zeker dat het hem was
ahaha epischquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hij stond tegen me aan te lullen, en het enige wat ik dacht was of hij het nou was of niet. Maar toen hij ging stamelen toen ik hem iets vroeg wist ik het zeker dat het hem was
Ik zei toch dat er bijna niemand zou komen en veel zouden afhaken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een dutje doen, slaap zequote:
Slapen is overratedquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:21 schreef Flitskikker het volgende:
Hoeveel mensen komen er nou naar de meet?
5-6 als ik even spiek in het meeting topic.quote:
Nee, jij gaat toch ook niet?quote:
Kloptquote:
Mja, ik had gewoon 's ochtends de eerste trein teruggepakt. Doe ik altijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Klopt
Iedereen die ik nu wel ongeveer ken heeft afgehaakt. Dan hoeft het voor mij niet meer hoor.
M'n ouders vonden dat kamperen ook niet echt goed.
Wat doe je dan als een feest om 1.00 afgelopen is? Dus tussen 1 en 5 a 6?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, ik had gewoon 's ochtends de eerste trein teruggepakt. Doe ik altijd.
Niet naar zo'n feest gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat doe je dan als een feest om 1.00 afgelopen is? Dus tussen 1 en 5 a 6?
Okequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet naar zo'n feest gaan. Tenminste nog nooit meegemaakt.
Langste dat ik heb moeten wachten (inclusief lopen en alles) is 2,5 uur. Dat was toch wel lang hoor, gelukkig zaten er meer lui van dat feest op 't station. Ook nog een rondje door de stad gemaakt met die vriend waar ik mee was. Wat een pleuriszooi was dat
(Koninginnedag Arnhem).
16 juli en duurt tot 23.00 uur. Maar wij gaan met de autoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke
Wanneer was Free Festival, en tot hoe laat zou dat zijn?
Dan dig jij zo die smatje ja togggquote:
Vlakbij Alphen aan den Rijn, Zuid Hollandquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:45 schreef yosander het volgende:
[..]
16 juli en duurt tot 23.00 uur. Maar wij gaan met de auto. Waar moet je vandaan komen
?
Oohquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Vlakbij Alphen aan den Rijn, Zuid Holland
Ja maar hoe kom ik dan thuisquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh. Da's helemaal vanaf de andere kant. Maar je kunt met de trein naar Almere CS gaan en vanaf daar rijden pendelbussen op en af
.
Heb je daar geen vrouwelijke parfum van?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
is je zusje stiekem een man
hollywood, playboy jwz
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:56 schreef Keauning het volgende:
[..]
Heb je daar geen vrouwelijke parfum van?
Laatste trein naar huis nemenquote:
De bussen naar mijn huis (12 km vanaf Alphen station) stoppen om 00.00quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Laatste trein naar huis nemen, die gaat om tien over twaalf voor jou.
Fietsenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:58 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
De bussen naar mijn huis (12 km vanaf Alphen station) stoppen om 00.00
quote:
quote:
Wat is er met ONZ-radio gebeurdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Kom Sander we gaan hier soliciteren
[X-Raydio] #6: Gooi je haar los!
Wilde nog wel 's bij ONZ-radio draaienquote:
JAAAAAA maandag geakquote:
doe danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Wilde nog wel 's bij ONZ-radio draaien. Lekkere boemboem muziek
.
Ja dat duurt nog wel even danquote:
Ga ik zo doenquote:
quote:
quote:lobi
1) Negerstam in West-Afrika
Heb me aangemeld, lobii terugquote:
Geen ideequote:
Slapenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:41 schreef yosander het volgende:
Ga je zo pitten Jordy (waar is Martijn?), ik wel in ieder geval
.
Sorry, heb een leven buiten FOK!quote:
Oke dan, slaapzequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog zo vroeg.quote:
Jij aan 't trollen klink.quote:
Nee dan is het goed.quote:
Hihihi you made me giggle.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij aan 't trollen klink.Je ziet er zo lief en onschuldig uit.
Ik weet wat je bedoeltquote:
supquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net een trauma opgelopen.
Ik was onderweg naar mijn werk, had een beetje haast dus ik loop een beetje snel (ik loop altijd snelmaargoed). Toen moesten we een roltrap op, maar iemand stond voor mij, dus ik wacht even. Opeens zei die man dat ik wel vooraan mocht staan ofzo, dus ik ga staan en opeens komt die naast mij staan
toen begon ie te lullen over waarom ik haast had, niet wachtte op hem (deed ik wel) en dat hij daar een verklaring voor had: het zit in mijn hoofd, ik heb het van mijn ouders geërfd en dat ik een psychiater nodig had en van soort zulks
Ik, als eckte baas, ging hele tijd ja knikken en zeggen dat het inderdaad waar was en toen ben ik snel weggelopen
Pedofiel
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net een trauma opgelopen.
Ik was onderweg naar mijn werk, had een beetje haast dus ik loop een beetje snel (ik loop altijd snelmaargoed). Toen moesten we een roltrap op, maar iemand stond voor mij, dus ik wacht even. Opeens zei die man dat ik wel vooraan mocht staan ofzo, dus ik ga staan en opeens komt die naast mij staan
toen begon ie te lullen over waarom ik haast had, niet wachtte op hem (deed ik wel) en dat hij daar een verklaring voor had: het zit in mijn hoofd, ik heb het van mijn ouders geërfd en dat ik een psychiater nodig had en van soort zulks
Ik, als eckte baas, ging hele tijd ja knikken en zeggen dat het inderdaad waar was en toen ben ik snel weggelopen
Pedofiel
Tijd te veel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik sta met twee accounts in de top 100 vd dagcijfers...
Je zou toch komen vanmiddag ik zet de drankjes vast koud. En eventueel een laptop zodat je door kan blijven posten.quote:
Ik heb een hele hippe smartphone, maar wat lief van je dat je zo om me geeft en aan me denkt!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je zou toch komen vanmiddag ik zet de drankjes vast koud. En eventueel een laptop zodat je door kan blijven posten.
Dan gaan we samen hip doen met onze smartphone's.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een hele hippe smartphone, maar wat lief van je dat je zo om me geeft en aan me denkt!!
Puik plan.!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan gaan we samen hip doen met onze smartphone's.
Nee, doe het nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan gaan we samen hip doen met onze smartphone's.
Oooh jawel.quote:
Je bent gewoon jaloers dat Klinker hier komt en wij samen wel een smartphone hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:31 schreef Flitskikker het volgende:
Als je mij een iPhone geeft, dan kan ik meedoen met hip doen
iPhonequote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:31 schreef Flitskikker het volgende:
Als je mij een iPhone geeft, dan kan ik meedoen met hip doen
Hetgeen ik van MGMT, Di-rect en The Killers heb, zijn remixesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
iPhone
Your musical compatibility with MvBMusic is VERY LOW
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Di-rect, MGMT and The Killers
Tante Lien Van de Jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
iPhone
Your musical compatibility with MvBMusic is VERY LOW
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Di-rect, MGMT and The Killers
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat Klinker hier komt en wij samen wel een smartphone hebben.
Remixes zijn stom.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hetgeen ik van MGMT, Di-rect en The Killers heb, zijn remixes
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Tante Lien Van de Jeugd van tegenwoordig.
Handen in de lucht en groeten aan je tante
Welke tante? Tante Lien
Welke Lien? Lien back, ooh
Niet eens dat ik langs kom.quote:
Ook vast wel maar durft hij niet toe te geven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Remixes zijn stom.
[..]De Jeuuugd.
[..]
Niet eens dat ik langs kom.
- Nietwaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Remixes zijn stom.
[..]De Jeuuugd.
[..]
Niet eens dat ik langs kom.
Whihih. Waar woon jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ook vast wel maar durft hij niet toe te geven.
Kan ik hier niet bekend maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whihih. Waar woon jij eigenlijk?
In before asking me; Ergens in Zuid-Hollandquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whihih. Waar woon jij eigenlijk?
Dag duurt lang he.!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef Flitskikker het volgende:
Tevens herkenbaar vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef Flitskikker het volgende:
Tevens herkenbaar vandaag:
[ afbeelding ]
Waar in Zuid-Holland?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
In before asking me; Ergens in Zuid-Holland![]()
Is het mooi in jouw woonplaats?quote:
Spannend.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Daar in een straal van 12 km omheen.
Ooit geweest.quote:
Het voelde als nieuw en goedkoop.quote:
Ben ik nu beland in een onderzoek of interview of zo ?quote:
Blijkbaar, maar het is niet voor niks. Je krijgt aan het einde een ijsje!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ben ik nu beland in een onderzoek of interview of zo ?![]()
Ik heb al een ijsje opquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar het is niet voor niks. Je krijgt aan het einde een ijsje!
Ik ben gewoon benieuwd wat je in mijn dorp daar hebt gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ben ik nu beland in een onderzoek of interview of zo ?![]()
Verkapte uithoringspost dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wat je in mijn dorp daar hebt gedaan
Nee heeft ze tegen mijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is dat nou je zusje die me uitmaakt voor idioot
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee heeft ze tegen mijze was vet boos op me
Ismaelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik kreeg een dm van 'ZangerVogelzoekergeileha'![]()
Ik denk dat ik wel weet wie dat is![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey MBquote:
Mooi weer + studeren + Moderator van FOK! gaat niet echt samen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
Top! Ik zou 'm zelf ook wel willen hebbenal was het maar omdat ik NU eigenlijk zou moeten studeren
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ismael
Diegene is nu al gebandYoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat goed met hem man. Hoop ik.Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
(hun waren de grondleggers van het HIV virus)
Verhuizen ook nog.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ben vooral bezig met het inpakken van allerlei shit en uit elkaar halen van meubels.. Verhuizen is prima SOG![]()
Ik zie het meer als een win-win situatie maar blijkbaar kijk je er anders tegenaan.quote:
De wens van iedere man.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
touché![]()
nou ja, ik was erg weinig thuis, maar zodra ik thuis ben dan kan ik alles tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Of aan mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Verhuizen ook nog.![]()
Je zou bijna je moderatie klachten klonen en aan user Joosterd geven.
Inderdaad, wanneer gaan we trouwen ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:21 schreef Joosterd het volgende:
Heey KlinkerWij vormen al het perfecte duo
Hoiiquote:
Ik neem je mee naar Las Vegas dan kunnen we wel trouwen binnen 24u maar dan is het volgens mij niet rechtsgeldig in Nederland. Maar dan doen we het gewoon 2 keer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, wanneer gaan we trouwen ?
[..]
Hoii
Ah tofff ! Puik plan!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik neem je mee naar Las Vegas dan kunnen we wel trouwen binnen 24u maar dan is het volgens mij niet rechtsgeldig in Nederland. Maar dan doen we het gewoon 2 keer.
Ja!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:29 schreef Dastan het volgende:
Denken jullie dat leeell is wie hij zegt dat hij is?
Geile shit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:30 schreef Dastan het volgende:
Ik ben toch qat terughoudend.Die exa-meet wordt trouwens gewoon een verkapte date tussen mij en hem.
Een op een meets zijn leuker dan een hele groep mensen opeens. Tenminste, dat vind ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel heel raar vind je niet? Ik wacht op een veilig afstandje nu.
Een J, weet je wel. Waar ons land zo bekend om staat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is een j?
Wat Dastan ben jij geen 18?
Oh wow ik had jou veel ouder geschatquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een J, weet je wel. Waar ons land zo bekend om staat.
Nee, ben nog geen achttien.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:39 schreef Dastan het volgende:
Geboortedatum staat ook in m'n profiel, hoor.
Ik nietquote:
Doe mij denken aan foto's van meets waar 80% met de mobiel zit te spelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:01 schreef Dastan het volgende:
Misschien heeft leeell wel internet op zijn mobiel. Kunnen we jullie op de hoogte houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |