Geniaaaaaaalquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
Ze begon me te strelen en langszaam aan ging ze de slaapzak van je boy in. Omdat ik wel best lag hield ik het niet tegen, maar toen dacht ik: dit gaat niet goed matties. Ze vroeg: vind je dit lekker? (ze was met hand in slaapzak) ik zei: nee. Ik pakte haar hand en legde hem weg.
Ze zei: Morgenochtend ben je dit vergeten oke? En enkele minuten later ging ze pissen en ik vertelde het aan mijn matties
Baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
Ze begon me te strelen en langszaam aan ging ze de slaapzak van je boy in. Omdat ik wel best lag hield ik het niet tegen, maar toen dacht ik: dit gaat niet goed matties. Ze vroeg: vind je dit lekker? (ze was met hand in slaapzak) ik zei: nee. Ik pakte haar hand en legde hem weg.
Ze zei: Morgenochtend ben je dit vergeten oke? En enkele minuten later ging ze pissen en ik vertelde het aan mijn matties
En dan ook echt zo lekker droog antwoorden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:42 schreef AchmedJan het volgende:
´Lol tell me, wat is er gebeurd in de SC?
Las het net in het feedback topic maar k zag niet precies wat er nou gebeurd is..
Eerst dacht ik, oke ik zou haar doen. Maar toen dacht ik, ik zou mijn vriendin harder doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef Keauning het volgende:
[..]
En dan ook echt zo lekker droog antwoorden?
Stiekem vond je het wel lekker.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eerst dacht ik, oke ik zou haar doen. Maar toen dacht ik, ik zou mijn vriendin harder doen.
'nee'quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
Ergens vind ik het niet zo erg, mis ik ook niks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand die kan, er komen maar 2 mensen.__!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand die kan, er komen maar 2 mensen.__!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef Snuf. het volgende:
Jongens sorry ik kan niet want ik ga om half 4 naar mijn opa die is opgenomen in het ziekenhuis en het is best ernstig, veel plezier in ieder geval. Ik ben bij jullie
Wil je daten? Ik ben al met bijna heel EXA-SC getrouwd geweest, of heb een (knipperlicht-)relatie, of ben gescheiden.quote:
Vooruit dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je daten? Ik ben al met bijna heel EXA-SC getrouwd geweest, of heb een (knipperlicht-)relatie, of ben gescheiden.En jij ontbreekt nog.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Sander!Ben ik weer. Even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |