Counter met meer goede bluesmuziek!!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Momenteel wel ja, plaatje van B-Front en Digital Punk nu.
computerquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
Computerprobleem, wat is jouw probleem![]()
?
Was 't maar zo'n feest.quote:
De helft van mijn neighbors is nederlandsquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dan staat er vast 'The Netherlands'..
Plz.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:48 schreef Beatles het volgende:
Maar uh serieus, waar zou jij zitten als je mijn iPod was?
Ik ben hem al dagenlang kwijt. FML.
ik ben een echte feestbeest als ik feest gaat het dak los want dan schiet ik er met artillerie op en bam dak wegquote:
Dit is zeker leeell?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:49 schreef ZangerVogelzoekergeileha het volgende:
MEETING EXA :
Morgen.16.00. Hal, perron 12-bordje.
Utrecht Centraal
niet dat het echt nodig is maar OK
Vereiste inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een feest zonder kapsalon is geen feest.
Dude volgens mij gebruik jij echt sosquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik ben een echte feestbeest als ik feest gaat het dak los want dan schiet ik er met artillerie op en bam dak weg
eckte bazen feesten zo en nemen alles letterlijk jwz
Was ja, zijn weer gestart sinds een paar maandquote:
Dit slaat nergens op. Maar ja, ik ga niet happen verder.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef computerprobleem het volgende:
mensen die naar die meeting gaan hebben echt geen vrienden serieus
Een kloon.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef ZangerVogelzoekergeileha het volgende:
[..]
wie is deze schone dame
ES IST VERBOTEN DIESEN SMILIËN ZU BRAUCHEN VON JETZT AN:quote:
Klinkerbotsing, geloof ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef ZangerVogelzoekergeileha het volgende:
[..]
[..]
wie is deze schone dame
RAUS MIT DEINEM DEUTSCHquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ES IST VERBOTEN DIESEN SMILIËN ZU BRAUCHEN VON JETZT AN:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIESER SMILIËN ZUHÖREN ZU DAS SCHWULEN-VOLKES UND SIND EIN GESUNDHEIDSGEFAHR FÜR DAS GESUNDHEIT DES VOLKES DES WELT
deze heeft toch ban in 30 minutenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hey! Kom je vanavond hier in de SC hangen?
Nouja, besteedt ze dan even goed.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:52 schreef ZangerVogelzoekergeileha het volgende:
[..]
deze heeft toch ban in 30 minuten
lol ik las jouw naam verkeerd ik dacht dat er flikker stondquote:
De zoveelste scheefhoofd die dat verkeerd ziet (no offense)quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
lol ik las jouw naam verkeerd ik dacht dat er flikker stond
Flitskikker
fli (itski) kker
ben je niet toch?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
De zoveelste scheefhoofd die dat verkeerd ziet (no offense)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |