Oh blijkbaar heb ik een smartphone.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Zie ook
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_smartphones
Maar vind medicijnen verder wel interessant, ga dan ook farmaceutische wetenschappen studerenquote:
quote:
Nokiaquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
[..]_____________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat voor een?
Straks zegt ze iPhone, wedden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
[..]_____________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat voor een?
Welke Nokiaquote:
Hier ook, Biomedische Wetenschappen of Moleculaire Levenswetenschappen (biom als ik nog mee kan lotenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar vind medicijnen verder wel interessant, ga dan ook farmaceutische wetenschappen studeren.
Wageningenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hier ook, Biomedische Wetenschappen of Moleculaire Levenswetenschappen (biom als ik nog mee kan loten)..
Biomedische Wetenschappen in Nijmegen aan de Radboud, maar als dat niet lukt weet ik nog niet wat en waar. Jij?quote:
Okéquote:
Okéquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Biomedische Wetenschappen in Nijmegen aan de Radboud, maar als dat niet lukt weet ik nog niet wat en waar. Jij?
Ik ga uiteindelijk ook naar Groningenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké!
Kikker! B-Front is nu aan 't draaien @ FearFM
[..]
Oké. Ik ga naar Groningen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |