Jij aan 't trollen klink.quote:
Nee dan is het goed.quote:
Hihihi you made me giggle.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij aan 't trollen klink.Je ziet er zo lief en onschuldig uit.
Ik weet wat je bedoeltquote:
supquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net een trauma opgelopen.
Ik was onderweg naar mijn werk, had een beetje haast dus ik loop een beetje snel (ik loop altijd snelmaargoed). Toen moesten we een roltrap op, maar iemand stond voor mij, dus ik wacht even. Opeens zei die man dat ik wel vooraan mocht staan ofzo, dus ik ga staan en opeens komt die naast mij staan
toen begon ie te lullen over waarom ik haast had, niet wachtte op hem (deed ik wel) en dat hij daar een verklaring voor had: het zit in mijn hoofd, ik heb het van mijn ouders geërfd en dat ik een psychiater nodig had en van soort zulks
Ik, als eckte baas, ging hele tijd ja knikken en zeggen dat het inderdaad waar was en toen ben ik snel weggelopen
Pedofiel
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net een trauma opgelopen.
Ik was onderweg naar mijn werk, had een beetje haast dus ik loop een beetje snel (ik loop altijd snelmaargoed). Toen moesten we een roltrap op, maar iemand stond voor mij, dus ik wacht even. Opeens zei die man dat ik wel vooraan mocht staan ofzo, dus ik ga staan en opeens komt die naast mij staan
toen begon ie te lullen over waarom ik haast had, niet wachtte op hem (deed ik wel) en dat hij daar een verklaring voor had: het zit in mijn hoofd, ik heb het van mijn ouders geërfd en dat ik een psychiater nodig had en van soort zulks
Ik, als eckte baas, ging hele tijd ja knikken en zeggen dat het inderdaad waar was en toen ben ik snel weggelopen
Pedofiel
Tijd te veel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik sta met twee accounts in de top 100 vd dagcijfers...
Je zou toch komen vanmiddag ik zet de drankjes vast koud. En eventueel een laptop zodat je door kan blijven posten.quote:
Ik heb een hele hippe smartphone, maar wat lief van je dat je zo om me geeft en aan me denkt!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je zou toch komen vanmiddag ik zet de drankjes vast koud. En eventueel een laptop zodat je door kan blijven posten.
Dan gaan we samen hip doen met onze smartphone's.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een hele hippe smartphone, maar wat lief van je dat je zo om me geeft en aan me denkt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |