Lat0rquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
Ewa mensen, ik zei een halfuur geleden al dat ik ging slapen![]()
DOEIIIIIIIII.
Trusten, date.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
DOEIIIIIIIII.
Ah nog 10 minuutjes joh, dan ga ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
DOEIIIIIIIII.
Like a bossquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb 18,5 uur gewerkt in 2 dagen, dat is langer dan dat ik geslapen heb ik de 3 dagen kamperen ervoor en ik ben echt gesloopt.
Maar ik blijf wakker.
Pep is goed voor elkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb 18,5 uur gewerkt in 2 dagen, dat is langer dan dat ik geslapen heb ik de 3 dagen kamperen ervoor en ik ben echt gesloopt.
Maar ik blijf wakker.
Hermelien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:58 schreef yosander het volgende:
Leuke dames trouwens, Jordy.
In mijn falende zoektocht naar een geschikte wallpaper van Noureen DeWulf heb ik dit meisje nu maar als achtergrond
[ afbeelding ]
Ik verveel me, wat jullie?
Hermelien van HJquote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:01 schreef Proletariaat het volgende:
he hallo mijn verbanning is weer opgeheven blijkt
nee een maand maar ik dacht dat ik 6 juni pas weer mocht, maar 3 juni dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Welkom terug! Had je niet een ban een week dan?
Haha lol ik heb het gezien jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:03 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, wie had vorige week die rondom 10 aflevering over gameverslaving gekeken?
Ik kwam die gozer tegen die tot 1 uur 's middgs doorspeelde en dat normaal vond![]()
![]()
Open avond HU, hij moest daar uitleg geven maar zei nou niet bijster veel
Hij stond tegen me aan te lullen, en het enige wat ik dacht was of hij het nou was of niet. Maar toen hij ging stamelen toen ik hem iets vroeg wist ik het zeker dat het hem wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |