Inderdaad, wanneer gaan we trouwen ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:21 schreef Joosterd het volgende:
Heey KlinkerWij vormen al het perfecte duo
Hoiiquote:
Ik neem je mee naar Las Vegas dan kunnen we wel trouwen binnen 24u maar dan is het volgens mij niet rechtsgeldig in Nederland. Maar dan doen we het gewoon 2 keer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, wanneer gaan we trouwen ?
[..]
Hoii
Ah tofff ! Puik plan!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik neem je mee naar Las Vegas dan kunnen we wel trouwen binnen 24u maar dan is het volgens mij niet rechtsgeldig in Nederland. Maar dan doen we het gewoon 2 keer.
Ja!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:29 schreef Dastan het volgende:
Denken jullie dat leeell is wie hij zegt dat hij is?
Geile shit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:30 schreef Dastan het volgende:
Ik ben toch qat terughoudend.Die exa-meet wordt trouwens gewoon een verkapte date tussen mij en hem.
Een op een meets zijn leuker dan een hele groep mensen opeens. Tenminste, dat vind ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel heel raar vind je niet? Ik wacht op een veilig afstandje nu.
Een J, weet je wel. Waar ons land zo bekend om staat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is een j?
Wat Dastan ben jij geen 18?
Oh wow ik had jou veel ouder geschatquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een J, weet je wel. Waar ons land zo bekend om staat.
Nee, ben nog geen achttien.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:39 schreef Dastan het volgende:
Geboortedatum staat ook in m'n profiel, hoor.
Ik nietquote:
Doe mij denken aan foto's van meets waar 80% met de mobiel zit te spelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:01 schreef Dastan het volgende:
Misschien heeft leeell wel internet op zijn mobiel. Kunnen we jullie op de hoogte houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |