Ismaelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik kreeg een dm van 'ZangerVogelzoekergeileha'![]()
Ik denk dat ik wel weet wie dat is![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey MBquote:
Mooi weer + studeren + Moderator van FOK! gaat niet echt samen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
Top! Ik zou 'm zelf ook wel willen hebbenal was het maar omdat ik NU eigenlijk zou moeten studeren
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ismael
Diegene is nu al gebandYoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat goed met hem man. Hoop ik.Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
(hun waren de grondleggers van het HIV virus)
Verhuizen ook nog.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ben vooral bezig met het inpakken van allerlei shit en uit elkaar halen van meubels.. Verhuizen is prima SOG![]()
Ik zie het meer als een win-win situatie maar blijkbaar kijk je er anders tegenaan.quote:
De wens van iedere man.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
touché![]()
nou ja, ik was erg weinig thuis, maar zodra ik thuis ben dan kan ik alles tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Of aan mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:02 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Verhuizen ook nog.![]()
Je zou bijna je moderatie klachten klonen en aan user Joosterd geven.
Inderdaad, wanneer gaan we trouwen ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:21 schreef Joosterd het volgende:
Heey KlinkerWij vormen al het perfecte duo
Hoiiquote:
Ik neem je mee naar Las Vegas dan kunnen we wel trouwen binnen 24u maar dan is het volgens mij niet rechtsgeldig in Nederland. Maar dan doen we het gewoon 2 keer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, wanneer gaan we trouwen ?
[..]
Hoii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |