quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:38 schreef Snuf. het volgende:
oke maar die miesjen zei dus toen ik haar pwnde: morgenochtend ben je dit vergeten oke?
Maar toen ging ze naar de WC en ik vertelde het aan mijn matties
Wat bedoelde ze met "dit"?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:38 schreef Snuf. het volgende:
oke maar die miesjen zei dus toen ik haar pwnde: morgenochtend ben je dit vergeten oke?
Maar toen ging ze naar de WC en ik vertelde het aan mijn matties
Weet ik niet volgens mij weet zij niet dat ik het had gezegd. Maar ja wtf gaat ze proberen als ze minder lekker is dan mijn vriendin + ik had nog niet genoeg alcoholistische versnaperingen op om die verhouding om te kerenquote:
baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weet ik niet volgens mij weet zij niet dat ik het had gezegd. Maar ja wtf gaat ze proberen als ze minder lekker is dan mijn vriendin + ik had nog niet genoeg alcoholistische versnaperingen op om die verhouding om te keren
ga door baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:41 schreef Snuf. het volgende:
Je boy lag hem hard te chillen op een luchtbedje met aan zijn linkerkant die boy Afroman. Zoals echte bazen gingen ze als laatste naar bed want het bier moest op, die kun je natuurlijk niet een nacht laten staan, de volgende dag zouden we nieuwe halen.
Snuffa G zat hem die avond al lekker te chillen bij het vuur en er was een meisje dat heel de tijd naast hem wilde zitten en samen onder een dekentje. Natuurlijk wist ik wat er zou gaan komen maar ik liet het toe.
Toen ik lekker in het slaapzakje lag te chillen lag het meisje rechts naast me. Ze begon met te strelen en
MEER LEES JE STRAKS
Geniaaaaaaalquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
Ze begon me te strelen en langszaam aan ging ze de slaapzak van je boy in. Omdat ik wel best lag hield ik het niet tegen, maar toen dacht ik: dit gaat niet goed matties. Ze vroeg: vind je dit lekker? (ze was met hand in slaapzak) ik zei: nee. Ik pakte haar hand en legde hem weg.
Ze zei: Morgenochtend ben je dit vergeten oke? En enkele minuten later ging ze pissen en ik vertelde het aan mijn matties
Baasquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
Ze begon me te strelen en langszaam aan ging ze de slaapzak van je boy in. Omdat ik wel best lag hield ik het niet tegen, maar toen dacht ik: dit gaat niet goed matties. Ze vroeg: vind je dit lekker? (ze was met hand in slaapzak) ik zei: nee. Ik pakte haar hand en legde hem weg.
Ze zei: Morgenochtend ben je dit vergeten oke? En enkele minuten later ging ze pissen en ik vertelde het aan mijn matties
En dan ook echt zo lekker droog antwoorden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:42 schreef AchmedJan het volgende:
´Lol tell me, wat is er gebeurd in de SC?
Las het net in het feedback topic maar k zag niet precies wat er nou gebeurd is..
Eerst dacht ik, oke ik zou haar doen. Maar toen dacht ik, ik zou mijn vriendin harder doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:44 schreef Keauning het volgende:
[..]
En dan ook echt zo lekker droog antwoorden?
Stiekem vond je het wel lekker.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eerst dacht ik, oke ik zou haar doen. Maar toen dacht ik, ik zou mijn vriendin harder doen.
'nee'quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
Ergens vind ik het niet zo erg, mis ik ook niks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand die kan, er komen maar 2 mensen.__!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |