quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hij stond tegen me aan te lullen, en het enige wat ik dacht was of hij het nou was of niet. Maar toen hij ging stamelen toen ik hem iets vroeg wist ik het zeker dat het hem was
ahaha epischquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hij stond tegen me aan te lullen, en het enige wat ik dacht was of hij het nou was of niet. Maar toen hij ging stamelen toen ik hem iets vroeg wist ik het zeker dat het hem was
Ik zei toch dat er bijna niemand zou komen en veel zouden afhaken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand die kan, er komen maar 2 mensen.__!
Ik ga ook maar eens een dutje doen, slaap zequote:
Slapen is overratedquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:21 schreef Flitskikker het volgende:
Hoeveel mensen komen er nou naar de meet?
5-6 als ik even spiek in het meeting topic.quote:
Nee, jij gaat toch ook niet?quote:
Kloptquote:
Mja, ik had gewoon 's ochtends de eerste trein teruggepakt. Doe ik altijdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Klopt
Iedereen die ik nu wel ongeveer ken heeft afgehaakt. Dan hoeft het voor mij niet meer hoor.
M'n ouders vonden dat kamperen ook niet echt goed.
Wat doe je dan als een feest om 1.00 afgelopen is? Dus tussen 1 en 5 a 6?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, ik had gewoon 's ochtends de eerste trein teruggepakt. Doe ik altijd.
Niet naar zo'n feest gaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat doe je dan als een feest om 1.00 afgelopen is? Dus tussen 1 en 5 a 6?
Okequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet naar zo'n feest gaan. Tenminste nog nooit meegemaakt.
Langste dat ik heb moeten wachten (inclusief lopen en alles) is 2,5 uur. Dat was toch wel lang hoor, gelukkig zaten er meer lui van dat feest op 't station. Ook nog een rondje door de stad gemaakt met die vriend waar ik mee was. Wat een pleuriszooi was dat
(Koninginnedag Arnhem).
16 juli en duurt tot 23.00 uur. Maar wij gaan met de autoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke
Wanneer was Free Festival, en tot hoe laat zou dat zijn?
Dan dig jij zo die smatje ja togggquote:
Vlakbij Alphen aan den Rijn, Zuid Hollandquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:45 schreef yosander het volgende:
[..]
16 juli en duurt tot 23.00 uur. Maar wij gaan met de auto. Waar moet je vandaan komen
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |