abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:26:07 #101
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_97863667
The Hangover Part II (2011, VS, Todd Phillips)
Een herhalingsoefening idd ja. Maar wel een heel geslaagde en leuke herhalingsoefening.
cijfer: 7,5
pi_97863781
Waarom vinden veel users het hier raar dat men liever de Nederlandse Loft kijkt?

Sowieso is de remake fijn voor mensen zoals ik. Die Belgische accenten vind ik maar irritant.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:31:58 #103
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_97864095
De Hotshots! films nu op RTL 7. Blijft altijd heerlijk flauwe humor. _O-
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:49:06 #104
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97865185
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef ScudRaket het volgende:
De Hotshots! films nu op RTL 7. Blijft altijd heerlijk flauwe humor. _O-
In exactly five hours and 17 minutes, we hit the enemy toast.
I think that's the "enemy coast", sir.
Huh? Coast? That'll take a little more planning.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:52:04 #105
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_97865355
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

In exactly five hours and 17 minutes, we hit the enemy toast.
I think that's the "enemy coast", sir.
Huh? Coast? That'll take a little more planning.
http://www.imdb.com/title/tt0107144/quotes :D
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:15:02 #106
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_97866675
quote:
Topper Harley: President Benson.
President Thomas 'Tug' Benson: No you're not. I've seen him on TV. An older man, about my height.
Michelle Huddleson: Mr. President, this is Topper Harley.
President Thomas 'Tug' Benson: Topper Harley, of course, the son I never had. No wonder I didn't recognize you then.

:')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:17:34 #107
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_97866820
quote:
News Anchorman: In an emotional address at the state capitol Nebraska Governor, Paul Burmaster made a public apology for his state being so flat.
Elke seconde een nieuwe grap :7
pi_97870688
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom vinden veel users het hier raar dat men liever de Nederlandse Loft kijkt?

Sowieso is de remake fijn voor mensen zoals ik. Die Belgische accenten vind ik maar irritant.
BE Loft gezien, zeer goede film. NL trailer gezien, precies dezelfde scenes maar dan slechter geacteerd.

Het voelt gewoon wat overbodig om een film 2x te maken, alleen maar in een ander accent. Bovendien heb ik zelden tot nooit een goede NL film gezien (misschien gewoon niet mijn smaak).

Wellicht moet ik niets zeggen zonder de NL versie gezien te hebben, maar dan val ik terug op mijn argument: ''het voelt gewoon wat overbodig om een film 2x te maken''. :)

Heb jij ze beide gezien? Zo ja, welk vond je beter en waarom?
pi_97870899
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:31 schreef Flixxy het volgende:

[..]

BE Loft gezien, zeer goede film. NL trailer gezien, precies dezelfde scenes maar dan slechter geacteerd.

Het voelt gewoon wat overbodig om een film 2x te maken, alleen maar in een ander accent. Bovendien heb ik zelden tot nooit een goede NL film gezien (misschien gewoon niet mijn smaak).

Wellicht moet ik niets zeggen zonder de NL versie gezien te hebben, maar dan val ik terug op mijn argument: ''het voelt gewoon wat overbodig om een film 2x te maken''. :)

Heb jij ze beide gezien? Zo ja, welk vond je beter en waarom?
Voor mij is het niet overbodig omdat ik me erger aan belgische accenten. Behalve de trailer ga ik die belgische dan ook niet kijken. Ik ben blij dat er een nederlandse is, al is die dan misschien slechter geacteerd. :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:01:19 #110
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_97871974
Hoezo vind je een vlaams accent irritant dan :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_97872045
Grappig, ik vind Vlaams mooier klinken dan Nederland.

Die remake is overigens gemaakt omdat er dan Nederlandse acteurs in zitten die het publiek zou kennen. Dat zou dan meer bezoekers opleveren dan de Belgische versie hier uitbrengen. Dat is de theorie tenminste.
pi_97873447
District 9

Fantastische film. _O_

Ik vond het in het begin moeilijk om aan te zien hoe de aliens werden behandeld door de mensen. Het keerpunt kwam namelijk maar niet. Nergens een beetje sympathie. Maar dat hebben ze uiteindelijk helemaal goed geschreven. That was some nice and deserved ass kicking.

Verder natuurlijk erg goed gedaan met de opnames van mensen tussendoor, de communicatie tussen de aliens en de mensen, de misverstanden die ontstaan over de bedoelingen van de aliens, wat wel geloofwaardig is, de mensen die een individu ten onder laten gaan voor een hoger doel (nieuwe wapens), een mooi en origineel einde.

Vanaf het begin ontzettend meegeleefd met de aliens en op het eind ook gelukkig nog een beetje menselijkheid, waar ik zo op zat te hopen.

Ja, ik vind dit een hele goede film.

8,8
  woensdag 8 juni 2011 @ 02:17:22 #113
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_97873801

quote:
De film volgt Vince (Sam Riley), een jonge klusjesman die door een vreemde speling van het lot instructies in handen krijgt die voor iemand anders bedoeld zijn. Vince besluit ze zelf op te volgen, onwetend dat hij gevolgd wordt door de messcherpe rechercheur Larry Mullane (David Zayas). Aan het eind van de aanwijzingen bereikt hij een afgelegen huis waar voor veel geld illegale weddenschappen worden afgesloten. Op mensenlevens. Vince heeft de identiteit van de onbekende man aangenomen en blijkt deelnemer te zijn...
Aparte film, leuk idee maar niet spannend, geen plotwendingen, geen verassingen. Nee, vond hem niet goed.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_97874511
Die Fremde

quote:
Umay is a young woman of Turkish descent, fighting for an independent and self-determined life in Germany against the resistance of her family. Her struggle initiates a dynamic, which results in a life-threatening situation.
Damn. Heel erg goede en aangrijpende film. Geen sentiment, ingetogen en komt vrij reeel over. Acteerprestaties beste die ik dit jaar gezien heb. En dat einde dan, komt in als een mokerslag. 9
pi_97874811
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 02:17 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Aparte film, leuk idee maar niet spannend, geen plotwendingen, geen verassingen. Nee, vond hem niet goed.
Origineel is veel beter.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97875475
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 02:17 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Ik vond het sfeertje van de film geweldig! Maar het eerste shot van de film hadden ze eruit moeten laten, dat maakt het iets te voorspelbaar...
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:43:13 #117
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_97878320
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:16 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Ik vond het sfeertje van de film geweldig! Maar het eerste shot van de film hadden ze eruit moeten laten, dat maakt het iets te voorspelbaar...
Dit dus, alleen hadden ze er meer uit kunnen halen met een eventuele tweede verhaallijn van die politie oid..
pi_97882102
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 04:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Origineel is veel beter.
Dit.

En dat kan ik zeggen zonder de remake gezien te hebben.
pi_97882301
Moon (2009):
Een film over een astronaut die alleen op de maan zit om de aarde van energie te voorzien. Hier zit hij drie jaar lang maar in de laatste paar weken is hij langzaam aan gek aan het worden van eenzaamheid.

Deze one-man-show is echt goed uitgewerkt. 8/10

Sunshine (2001?):
Toffe film waarin de zon dood gaat en de aarde daardoor ook afkoelt. Een team van astronauten gaat naar de zon om 'm weer tot leven te wekken, vrij tof maar had ook aardige tekortkomingen.
8/10

Star Trek: First Contact (1998)
Kapitein Picard achtervolgd de Borg die een tijdreis maakt in het verleden om de aarde te assimileren zonder tegenstand. Vrij tof ook al is Star Trek niet echt mijn ding.
7/10

Ik was in een sci-fi mood. :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:47:07 #120
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97882816
Loft

Kon de belgische niet vinden dus daarom de nederlandse gekeken. Vond het een vermakelijke film zonder teveel poespas. Alleen sommige onthullingen later in de film deden afbreuk aan het verhaal. Prima cast, kan alleen jeroen van koningsbrugge niet echt serieus nemen alhoewel hij het nieteens zo slecht deed.

7.0
pi_97883572
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:32 schreef drumstickNL het volgende:
Moon (2009):
Een film over een astronaut die alleen op de maan zit om de aarde van energie te voorzien. Hier zit hij drie jaar lang maar in de laatste paar weken is hij langzaam aan gek aan het worden van eenzaamheid.

Deze one-man-show is echt goed uitgewerkt. 8/10

Sunshine (2001?):
Toffe film waarin de zon dood gaat en de aarde daardoor ook afkoelt. Een team van astronauten gaat naar de zon om 'm weer tot leven te wekken, vrij tof maar had ook aardige tekortkomingen.
8/10

Star Trek: First Contact (1998)
Kapitein Picard achtervolgd de Borg die een tijdreis maakt in het verleden om de aarde te assimileren zonder tegenstand. Vrij tof ook al is Star Trek niet echt mijn ding.
7/10

Ik was in een sci-fi mood. :')
Moon en Sunshine zijn een van de beste SF films die ik heb gezien de afgelopen jaren. In ieder geval 2 die me bij zijn gebleven!
pi_97883784
Celda 211, vond hem er goed, acteerwerk is sterk, verhaal is ook best aardig als je van genre gevangenisfilms houd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_97883818
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Dit.

En dat kan ik zeggen zonder de remake gezien te hebben.
8)7

Hoe kan je hem beter vinden zonder vergelijking?

Deze opmerking slaat totaal nergens op.
pi_97894310
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:08 schreef JDx het volgende:

[..]

Moon en Sunshine zijn een van de beste SF films die ik heb gezien de afgelopen jaren. In ieder geval 2 die me bij zijn gebleven!
True, true, ik moet toegeven dat het ook twee dikke achten zijn dan. :Y
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 18:32:54 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_97897271
Tijdje niet gepost hier, wel een zooi films gezien, maar ik begin gewoon weer met de meest recente, meteen een nogal vreemde, op zijn zachtst gezegd:
The Human Centipede (First Sequence)
Horror/griezel?

Een gestoorde arts kidnapt 2 meisjes en een jongen en voert een bizar experiment op ze uit. Hij maakt ze tot een "Human Centipede".

Meer vertellen zou spoileren zijn. Ik heb heel wat rare/enge/vreemde films gezien, maar dit was toch wel een van de vreemdste. Op zich niet eens zo een slechte film en ook het acteer werk viel reuze mee.

Als je van rare films houdt, kijken, anders overslaan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97897836
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]
DR
8)7

de poster en cast verraden veel
pi_97900060
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

8)7

Ik ben het met jimjim eens en wel hierom:

- het origineel was een Frans-Georgische film, nogal zeldzaam
- het origineel was in zwart-wit (geen idee over de remake)
- het origineel zag ik met 10 anderen in een filmhuis (later op DVD wassie iets minder, maar nog steeds errug sterk)
- de scores van de remake zeggen natuurlijk ook iets
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:42:17 #128
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_97900806
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben het met jimjim eens en wel hierom:

- het origineel was een Frans-Georgische film, nogal zeldzaam
- het origineel was in zwart-wit (geen idee over de remake)
- het origineel zag ik met 10 anderen in een filmhuis (later op DVD wassie iets minder, maar nog steeds errug sterk)
- de scores van de remake zeggen natuurlijk ook iets
Ik weet niet goed of je nou sarcastisch bent of het serieus bedoelt.
pi_97901681
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ik weet niet goed of je nou sarcastisch bent of het serieus bedoelt.
Bloedserieus. })

Als een remake hoge ogen gooit, lijkt ie me de moeite waard. Maar er zijn niet zo gek veel remakes die beter zijn dan het origineel. ;)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_97906839
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:32 schreef Karina het volgende:
Tijdje niet gepost hier, wel een zooi films gezien, maar ik begin gewoon weer met de meest recente, meteen een nogal vreemde, op zijn zachtst gezegd:
The Human Centipede (First Sequence)
Horror/griezel?

Een gestoorde arts kidnapt 2 meisjes en een jongen en voert een bizar experiment op ze uit. Hij maakt ze tot een "Human Centipede".

Meer vertellen zou spoileren zijn. Ik heb heel wat rare/enge/vreemde films gezien, maar dit was toch wel een van de vreemdste. Op zich niet eens zo een slechte film en ook het acteer werk viel reuze mee.

Als je van rare films houdt, kijken, anders overslaan.
[ afbeelding ]
Ik vond dit werkelijk zo'n slechte film. Niet origineel (alleen dan de reden waarom hij ze ontvoerde), vond het slecht geacteerd, vooral die irritante meisjes. Las ergens dat de film van een Nederlander is en verboden is in England(??). Deze film zou overal verboden moeten worden, maar gewoon omdat die zo slecht was :P
Maar ben blij voor je dat jij meer plezier uit de film haalde dan ik.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:18:06 #131
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_97907000
Deel 2 is verboden. en wel hierom

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_97908070
ok, dank je voor de uitleg. Ik zag het op televaag, en die hadden er een trailer van de eerste bij gezet. Dus ik was even op het verkeerde been gezet.
Nou deel 2 ga ik zeer waarschijnlijk niet kijken ook al zou die beschikbaar zijn :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:52:06 #133
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_97909599
Swordfish
Hacken en actie, ik vind het maar een suffe combinatie, zeker als het plot niet veel bijzonders is. Bad guy John Travolta en een driftig op een toetsenbord rammende Hugh Jackman maken nog het beste van Swordfish, maar Hale Berry laat zichzelf weer es van haar matigste kant zien met als dieptepunt een uiterst onnodige bloot-scene. De actiescenes waren nog wel lollig om te zien, maar daar houdt het wel bij op. Cijfer: 5,5

Adaptation.
Geinig om te zien hoe een film over een loserige screenwriter, die een verhaal over orchideeën voor op het witte doek wil schrijven, toch nog boeiend kan zijn. Adaptation. houdt de kijker voortdurend bezig en is bovendien geestig. Cijfer: 8

Cat on a Hot Tin Roof
De vonken vliegen eraf! Wat een geweldig familiedrama is ditmet eerste-klas-acteerwerk van de cast, waaronder een quasi-stoere Paul Newman en knappe Elisabeth Taylor. Mooi ook dat ontwrichte families in de jaren '50 het onderwerp van een film kon zijn. Zie je niet vaak in die tijd, zeker niet wanneer het slechtste in mensen naar boven gehaald kan worden. Menig karakter verdient een schop onder zijn of haar kont en gelukkig blijft dan ook niet iedereen gespaard! Cijfer: 8

Kindergarten Cop
Schwarzenegger in een kinderfilm is als pakweg eh... bier zonder alcohol? Het is zo jammerlijk om de grote baas te zien stuntelen als kleuterleider van een ongeregeld zootje koters. Extra jammer is dat weer zo'n typische film is, waarbij al die koters zogenaamd allemaal grappig moeten zijn. Het beperkt zich tot van die vieze ondeugende humor, hihihi. Nee, dit was niet veel soeps. Cijfer: 5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_97909817
Grappig dat je zegt dat Halle Berry zih weer eens van haar matigste kant laat zien, terwijl ze tot deze film eigenlijk nog helemaal niet echt bekend was. Swordfish is echt wel een goede film, jammer dat jij het er niet mee eens bent :P
pi_97913326
waiting for forever (2010 )

Een redelijke film. Beetje kort. had wel langer gekund. lange inleiding maar kort einde.

7/10
pi_97913691
Paul

Leuk filmpje wel, niet heel speciaal, gewoon simpel en grappig. CGI van tegenwoordig is trouwens wel om je vingers bij af te likken, nog even en je ziet écht geen verschil meer tussen echt en 3D.

7,5.
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:43:00 #137
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_97913985
Welke film zal ik nu gaan kijken?
The Great Buck Howard
Gran Torino
Unstoppable
of Inception ?
of godfather triology, heb ik ook nog nooit gezien :P of The Matrix.
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:49:41 #138
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_97914474
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
The Great Buck Howard
Gran Torino
Unstoppable
of Inception ?
Hangt af van je bui.
pi_97914706
quote:
The Great Buck Howard
Gran Torino
Unstoppable
of Inception ?
Matrix.
pi_97914760
quote:
The Great Buck Howard
Gran Torino
Unstoppable
of Inception ?
inception _O_
pi_97914862
Matrix! Fo Sho! Zijn betere films, maar is echt een must see!
pi_97914911
Echt MUST MUST See..!
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:09:44 #143
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_97915838
Zonet Street Kings 2 gezien. Standaard verhaal, maar kijkt lekker weg door hoofdrolspelers
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:22:45 #144
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_97916598
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef JDx het volgende:
Grappig dat je zegt dat Halle Berry zih weer eens van haar matigste kant laat zien, terwijl ze tot deze film eigenlijk nog helemaal niet echt bekend was. Swordfish is echt wel een goede film, jammer dat jij het er niet mee eens bent :P
De hele hype van de film ging toen over de topless-scene van Berry, Travolta en Jackman waren maar bijzaak.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_97916990
The Jacket

een ex-militair wordt in een TBS kliniek geplaatst omdat hij een agent zou hebben vermoord en zijn alibi niet klopt (zijn geheugen is wat beroerd door zijn tijd in de golfoorlog)
daar ondergaat hij een behandeling die hem soort van in de toekomst laat kijken

intressante film ^O^
goede opbouw van de film ook :Y
7,5/10
pi_97919062
Never let me go

(Sci-fi/drama/romantiek)

Film over de jonge mensen Kathy, Tommy en Ruth die met elkaar opgroeien. Ze zijn alledrie gedwongen orgaandonoren waardoor ze nooit een normaal, lang leven zullen hebben.

Er staan me heel veel dingen tegen aan deze film (niet lezen als je niet gespoiled wil worden).

Ten eerste vind ik het onlogisch dat je niet meer moeite doet om de grote liefde van je leven, waar je dus zelfs mee omgaat, te laten zien wat je voor hem/haar voelt. En waarom Tommy bij Ruth blijft als hij weet dat zijn gevoelens voor Kathy zo sterk zijn, en het mogelijk wederzijds is. Tuurlijk, Ruth toont meer initiatief, maar toch. Tommy is een slappe zak.

Ten tweede kan ik er absoluut niet tegen dat ze hun lot accepteren, wat bijvoorbeeld bij The Island (soortgelijk idee) niet het geval was. Dat ze, ondanks nog zoveel hebben om voor te leven, niet vechten tegen het oneerlijke lot dat hun is toegeschreven. Dat wordt gedaan alsof ze geen ziel hebben, geen mensen zijn, omdat het klonen zijn (terwijl het te vergelijken is met tweelingen, absurd dus). Waar is de strijdlust, de overlevingsdrang, de drang om vrij te zijn, zelf je keuzes te maken en anderen niet over jouw leven te laten bepalen. Zeker niet wanneer deze eindigt.

Natuurlijk is het een goeie film, en het einde legt uit waarom Kathy oa accepteert dat ze 'complete' (dood gaat), na de orgaandonaties. Het is haar levensdoel, haar bestaansrecht, en misschien zullen de normale mensen ook wel meer tijd willen dat ze niet altijd gegund wordt. Volgens haar redenatie is hun leven niet slechter.

Dat is het wel, want die niet-donoren proberen ten minste te blijven leven, hun dromen waar te maken. Het enige waaruit blijkt dat Kathy en Tommy dat ook willen is hun deferral aanvraag. Maar daarna accepteren ze vrij snel zonder slag of stoot dat de tijd ze niet gegund is.

Ik weet niet wat voor een cijfer het te geven. Aan de ene kant is het een heel sterke film, maar aan de andere kant ben ik dus totaal niet tevreden waar de film naartoe geschreven is.

Een neutrale 7 dan maar.
pi_97924285
Love in the Time of Cholera (2007)
Romantisch drama in het Colombia van eind 19e - begin 20e eeuw. Mooie beelden, landschappen, scenes, etc. Acteerwerk is goed, met een uitstekende Javier Bardem en een uiteraard adembenemende Catalina Sandino Moreno (Maria Full of Grace) en een heel blik mooie Colombiaanse vrouwen.

Het verhaal is nogal slap en matig, maar ik vind het thema nu wel persoonlijk confronterend*, daarom toch nog redelijk goed, maar er had veel meer in deze film gezeten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

7.8/10
(IMDB: 6.2/10)

pi_97924328
Vandaag Thor (2011) gezien. Vond het toch een te hoog cliche/hollywood gehalte hebben. Einde ook niet heel sterk en de Iron Man films zijn mijn inziens beduidend sterker. Cliche helden filmpje. Niet meer niet minder.

6.5
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:09:47 #149
277865 Sejt
Ondertitel
pi_97926335
The Painted Veil

Een romantisch drama met een setting in China. Geweldige beelden, (hele) goede acteurs en een goed verhaal. Verwacht geen plotwendingen, maar gewoon een prachtig opgezette vertelling van 2 mensen die een enorm afstand tussen elkaar moeten overbruggen.

IMDb: 7,5
Ik: 8,0
I love my mispoken words.
pi_97926412
The Women

Vage horrorfilm over een mokkel dat in het bos wordt gevonden. Die binden ze vast in de kelder. Daar doen ze allerlei dingen met haar. Op een gegeven moment wordt ze bevrijd en gaat ze haar woede af reageren op de familie. Best wel wat gore. Ik had na het einde echt zoiets, waar heb ik 1,5 uur lang naar zitten kijken?!
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:50:38 #151
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_97927136
Paul

Gister gekeken, moet zeggen dat ik bijna in slaap viel tijdens de film.
Er zaten wel grappige stukjes in, sommige erg voorspelbaar. Vond het verder niet echt een boeiende film, had er meer van verwacht, qua humor.

6/10
ⁿڻⁿ
pi_97928008
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:50 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Paul

Er zaten wel grappige stukjes in, sommige erg voorspelbaar. Vond het verder niet echt een boeiende film, had er meer van verwacht, qua humor.

6/10
Exact hetzelfde, alleen ik geef een 6,5.
pi_97928123
Waren jullie dan heel moe of zo? Als ik in slaap val bij een film (tenzij ik echt kapot ben) dan kan ik daar geen voldoende voor geven.
pi_97928289
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:50 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Paul

6/10
Vermakelijk en voorspelbaar, ben het wel met je eens. 6.
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 10:39:40 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_97928517
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Omega het volgende:

[..]

Ik vond dit werkelijk zo'n slechte film. Niet origineel (alleen dan de reden waarom hij ze ontvoerde), vond het slecht geacteerd, vooral die irritante meisjes. Las ergens dat de film van een Nederlander is en verboden is in England(??). Deze film zou overal verboden moeten worden, maar gewoon omdat die zo slecht was :P
Maar ben blij voor je dat jij meer plezier uit de film haalde dan ik.
Wat ik zei, ik houd wel van rare films, ik ben ook gek op de B-films van The Asylum.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:16:04 #156
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_97954672
L'ennemi public n°1

http://www.imdb.com/title/tt0411272/

Staat op plaats 284 gebaseerd op waargebeurde feiten.

Wat een film!

Let op bestaat ui twee delen totaal iets van 4 uur kijk plezier.
Dat ik deze film pas gisteren heb ontdekt.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:38:58 #157
205549 daruk
Honten,kadden en caffia's
pi_97956002
Unknown

Goede film, Liam Neeson speelde echt goed.
Het enige nadeel van de film was dat hij op sommige punten voorspelbaar was, hij deed me af ee toe, ik weet niet waarom, aan Shutter Island denken.

8.0 van mij.

The Crow'

Ongelooflijk, wat een toffe film. Briljant, heb met volle teugen genoten. Alles is gewoon goed, het briljante acteer werk van Brandon Lee, het verhaal, de actiescenes.

9.0
Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Chillerd het volgende:
O ja. Op FOK is iedereen perfect.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:23:40 #158
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_97958897
Zojuist Conviction met Hilary Swanks gezien. Goed geacteerd en ik ben het eens met het cijfer van Imdb: 7,2
http://www.imdb.com/title/tt1244754/
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_97963712
quote:
Paul

6/10
Morgen ga ik die kijken denk ik. Omdat ik toch hier zowel positieve als negatieve beoordelingen heb gelezen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:01:01 #160
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_97964604

Surrogates
Na vijf minuten vraag je jezelf al af of iemand überhaupt de moeite heeft genomen om na te denken over het uitgangspunt van deze film.
Want waarom zou 98% van de wereldbevolking er vrijwillig voor kiezen om zichzelf en zijn gezin te laten isoleren? :?
Lekkere manier om bijvoorbeeld je kind op te voeden.

Doordat een verklaarbaar uitgangspunt volledig ontbreekt roept de film roept vanaf moment één meer fundamentele vragen op die nooit beantwoord worden en daarmee ook het verdere verloop ondermijnen.
Want hoe kan deze Surrogate wereld in godsnaam ooit functioneren? :?
Waarom heeft het gebruik van Surrogates ertoe geleid dat criminaliteit gedaald is met 90%? Zijn hardcore criminelen van de één op de andere dag model-burgers geworden? :?

Enfin, deze film zit zo vol gapende plotholes dat het 84 lange minuten zijn.
Radha Mitchell overtuigd geen moment en Bruce staat op auto-pilot en lijkt er geen moment echt zin in te hebben, maar dat kan ik hem moeilijk kwalijk nemen kijkende naar het materiaal waar de acteurs me moesten werken.
De actie scènes zijn een aanfluiting, de special effects zijn op z'n best matig te noemen, dus dan blijft er weinig over.

Van harte aangeraden om hier met een grote boog omheen lopen!

IMDB: 6,3/10
Cijfer: 4,0/10
pi_97977421

quote:
In The Adjustment Bureau speelt Matt Damon de rol van David Norris, een charismatische praatjesmaker en politicus. Hij lijkt de geschikte man om ooit een grootse, politieke carrière uit te bouwen. Op een dag ontmoet hij de mysterieuze en beeldschone balletdanseres Elise Sellas (Emily Blunt), maar door enkele bizarre omstandigheden geraakt hun relatie nooit van de grond. Hij vermoedt dat er iets of iemand probeert om hen uit elkaar te houden.
Gisteravond deze film gezien. Het enige wat ik kan zeggen, wat een (slechte) grap. Deze film slaat totaal nergens op. Volgens mij heeft deze regisseur steeds een stukje bedacht. Begint heel normaal maar opeens komen er een soort engelen van god om zijn weg te bepalen. Hij mag opeens niet meer een vrouw zien want dat staat zijn carrière in de weg. Maar hij is verliefd op haar. Dus hij gaat haar wel opzoeken. Zij achtervolgen hem, als ze hem te pakken zeggen ze alleen : foei niet doen. en komt er opeens een engel met gevoel en die helpt hem weer.

Nee deze film is geen aanrader, kut verhaal en veel fouten een 4.0/10
pi_97978752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Gisteravond deze film gezien. Het enige wat ik kan zeggen, wat een (slechte) grap. Deze film slaat totaal nergens op. Volgens mij heeft deze regisseur steeds een stukje bedacht. Begint heel normaal maar opeens komen er een soort engelen van god om zijn weg te bepalen. Hij mag opeens niet meer een vrouw zien want dat staat zijn carrière in de weg. Maar hij is verliefd op haar. Dus hij gaat haar wel opzoeken. Zij achtervolgen hem, als ze hem te pakken zeggen ze alleen : foei niet doen. en komt er opeens een engel met gevoel en die helpt hem weer.

volgens mij heb jij de film niet helemaal begrepen, of verkeerd geinterpreteerd..
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:26:17 #163
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_97978823
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

Surrogates
Na vijf minuten vraag je jezelf al af of iemand überhaupt de moeite heeft genomen om na te denken over het uitgangspunt van deze film.
Want waarom zou 98% van de wereldbevolking er vrijwillig voor kiezen om zichzelf en zijn gezin te laten isoleren? :?
Lekkere manier om bijvoorbeeld je kind op te voeden.

Doordat een verklaarbaar uitgangspunt volledig ontbreekt roept de film roept vanaf moment één meer fundamentele vragen op die nooit beantwoord worden en daarmee ook het verdere verloop ondermijnen.
Want hoe kan deze Surrogate wereld in godsnaam ooit functioneren? :?
Waarom heeft het gebruik van Surrogates ertoe geleid dat criminaliteit gedaald is met 90%? Zijn hardcore criminelen van de één op de andere dag model-burgers geworden? :?

Enfin, deze film zit zo vol gapende plotholes dat het 84 lange minuten zijn.
Radha Mitchell overtuigd geen moment en Bruce staat op auto-pilot en lijkt er geen moment echt zin in te hebben, maar dat kan ik hem moeilijk kwalijk nemen kijkende naar het materiaal waar de acteurs me moesten werken.
De actie scènes zijn een aanfluiting, de special effects zijn op z'n best matig te noemen, dus dan blijft er weinig over.

Van harte aangeraden om hier met een grote boog omheen lopen!

IMDB: 6,3/10
Cijfer: 4,0/10
Ik snapte er ook geen hol van :P
pi_97978909
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

pi_97979166
Un Prophete

Goede film, flink spannend ook. Ook best wel wat grof geweld. Malik komt in de gevangenis, vermoord daar in het begin gelijk iemand in opdracht van de Corsicanen, die daarna beschermheren worden. Maar hij sluit ook deals met andere gevangenen en werkt in feite voor zichzelf. Tijdens verlofdagen knapt hij vuile klusjes op en zet een drugsroute op. Het enige wat ik vaag vind is het einde: is ie nou in een keer verlost van zijn psychische problemen, gaat ie door als een crimineel?
Vaag einde, verder topfilm.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:11:08 #166
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_97980605
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:37 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Un Prophete

Goede film, flink spannend ook. Ook best wel wat grof geweld. Malik komt in de gevangenis, vermoord daar in het begin gelijk iemand in opdracht van de Corsicanen, die daarna beschermheren worden. Maar hij sluit ook deals met andere gevangenen en werkt in feite voor zichzelf. Tijdens verlofdagen knapt hij vuile klusjes op en zet een drugsroute op. Het enige wat ik vaag vind is het einde: is ie nou in een keer verlost van zijn psychische problemen, gaat ie door als een crimineel?
Vaag einde, verder topfilm.
Dat is heel het punt van de film. Dat in de gevangenis kleine kruimeldieven zoals Malik in contact komen met grote misdadigers en door de druk daar in de gevangenis ook veranderen in grote criminelen.
pi_97980768
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:23 schreef mschol het volgende:

[..]

volgens mij heb jij de film niet helemaal begrepen, of verkeerd geinterpreteerd..
Tuurlijk begrijp ik die mensen zeg maar 'zijn lot' zijn en het dus zo moet lopen.
Ik vind het gewoon een slecht idee.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:29 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Iedereen mag zijn eigen mening hebben. Reacties met alleen :') kan je dus achterwege laten.
Heb het gevoel hier in dit topic dat iedereen een film goed moet vinden die een hoge rating krijgt.
Ik heb met vorige posts ook gehad toen ik zei dat ik inception niet zo vond en the kings speech ook saai vond. Dan krijg je gelijk van :')

Laat iedereen lekker zijn mening hebben.....
pi_97980793
Edit dubbel
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:23:47 #169
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97981094
Red Riding Hood

Van de regisseuse van Twilight dus vooraf was ik al sceptisch en ook de recensies waren slecht. En dat klopt ook wel want het is allemaal erg matig. Amanda Seyfried en Gary Oldman zijn nog wel te verteren maar de rest van de cast, en dan vooral de vriendjes van Seyfried, is lachwekkend. De spanning is niet echt aanwezig, de actie te warrig om goed te zien en de karakters over de top. Is deze moderne versie van Roodkapje dan helemaal mislukt? Dat niet want de setting en het verhaal opzich is wel aardig dus daarom heb ik me niet verveeld maar meer dan het predikaat matig verdient de film niet.

5.8

Paul

Ondanks de ietwat tegenvallende reacties heb ikzelf genoten. De film is niet buitengewoon grappig maar er zitten een paar erg geslaagde grappen in(bijv in de winkel met Paul). Paul ziet er realistisch uit en de stem van seth rogen is goed gecast. Echt zo een film waar je lekker anderhalf uur ongecompliceerd een geinig verhaaltje kunt volgen. Pegg en Frost zijn altijd wel geinig als ze bij elkaar zijn en daar is Paul geen uitzondering op.

7.8
pi_97981115
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Iedereen mag zijn eigen mening hebben. Reacties met alleen :') kan je dus achterwege laten.
Heb het gevoel hier in dit topic dat iedereen een film goed moet vinden die een hoge rating krijgt.
Ik heb met vorige posts ook gehad toen ik zei dat ik inception niet zo vond en the kings speech ook saai vond. Dan krijg je gelijk van :')

Je hele 'mening' is :')

Puur om het feit dat je de film niet hebt begrepen, dat maak je duidelijk in het stukje waar je in een paar woorden het plot uitlegt.

Er zouden ook veel fouten in de film zitten, ik ben benieuwd wat je hebt ontdekt.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:25:01 #171
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_97981142
quote:
Ik denk niet dat je mening (of je algemene oordeel als zijnde goed of slecht) die reacties oproept, maar eerder de bijhorende argumenten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:25:46 #172
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_97981177
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:26 schreef Omega het volgende:
Waren jullie dan heel moe of zo? Als ik in slaap val bij een film (tenzij ik echt kapot ben) dan kan ik daar geen voldoende voor geven.
Als een film me weinig interesseert, wordt ik wel sneller moe, omdat ik dan meer onderuit gezakt zit en minder aandacht aan de film besteed.
Het is niet dat ik letterlijk in slaap val tijdens de film, maar oogleden worden wel wat zwaarder :P

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Morgen ga ik die kijken denk ik. Omdat ik toch hier zowel positieve als negatieve beoordelingen heb gelezen.
Humor is natuurlijk persoonsgebonden, laat maar weten wat je er van vond ;).

--------------
Gister nog Jackass 3 en 3.5 gekeken..
Pure leedvermaak, erg hard gelachen.

8/10
ⁿڻⁿ
pi_97981634
quote:

Ik vond Inception ook tegenvallen en The King's Speech ook oersaai inderdaad.

Die zogenaamde "goede" films. :')

Ik weet dat ik die film met een 4 niet hoef te gaan kijken, dat scheelt. Dat is natuurlijk smaak, maar zegt ook genoeg over de film zelf.

pi_97982278
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je mening (of je algemene oordeel als zijnde goed of slecht) die reacties oproept, maar eerder de bijhorende argumenten.
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door AciD_Nightmare op 10-06-2011 15:46:06 ]
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:57:01 #175
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97982422
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ok misschien heb ik hem verkeerd begrepen. Maar komaaaaaaaan, tijdreizen door deuren omdat je een speciaal hoedje op hebt :') :') :')
fijn dat je al zoveel weggeeft over die film pffff
pi_97982736
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ok misschien heb ik hem verkeerd begrepen. Maar komaaaaaaaan, tijdreizen door deuren omdat je een speciaal hoedje op hebt :') :') :')
Ah, ik herken dit. Jij bent vast ook iemand die The Matrix nep noemt.

'Mensen kunnen toch niet in de lucht vliegen en super sterk zijn'

pi_97983556
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:03 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Ah, ik herken dit. Jij bent vast ook iemand die The Matrix nep noemt.

'Mensen kunnen toch niet in de lucht vliegen en super sterk zijn'

Los van de magistrale actie is The Matrix ietsje meer dan een sci-fi-film he? ;)

Dat lijkt me bij de door Acid Nightmare bekeken film ff anders.

vrijdag 10 juni 2011 @ 15:30:20 #178
345680 Leanotsoynus
Dat klopt ja.
pi_97983843
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Los van de magistrale actie is The Matrix ietsje meer dan een sci-fi-film he? ;)

Dat lijkt me bij de door Acid Nightmare bekeken film ff anders.
Mijn ervaring zegt dat er mensen zijn die een bepaald niveau van inlevingsvermogen missen bij het kijken van films, die zich niet in het 'verhaal' kunnen plaatsten of vinden. Ik heb ook het vermoeden dat dit met Acid het geval is.
pi_97984007
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef Leanotsoynus het volgende:

[..]

Mijn ervaring zegt dat er mensen zijn die een bepaald niveau van inlevingsvermogen missen bij het kijken van films, die zich niet in het 'verhaal' kunnen plaatsten of vinden. Ik heb ook het vermoeden dat dit met Acid het geval is.
Ligt dat aan de mensen of aan de film? :')

Ik kan best wat vage films hebben (Lost Highway bijv.) maar bedroevende dingen als 2001 A Space Odyssey en het wat minder bedroevende maar wel sterk tegenvallende Donnie Darko vond ik ook ruk.

Mag dat nog, in het vrije Nederland? :')

Of word je gelijk beschuldigd van "het hebben van een gebrek"? :N

pi_97984036
Donnie Darko is wel een prima film :P
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_97984403
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef Leanotsoynus het volgende:

[..]

Je hebt de hele film niet gezien dus kom aub niet praten...

Gelukkig loopt er al een 6 pagina lopend topic over deze film op imdb waarin mensen mijn mening delen:

http://www.imdb.com/title/tt1385826/board/thread/179371092

Denk dat je vermoeden dus onjuist is. De film sloeg nergens op.

SPOILER
Hahaha het verbaast me hoeveel mensen hem crap vonden op imdb......
pi_97984440
Leuk die discussie, jammer van die spoiler, graag alsnog tussen spoiler tags zetten. Maar wil hem nu wel zien. Ben benieuwd wat ik ervan vind.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:45:57 #183
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_97984462
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

maar bedroevende dingen als 2001 A Space Odyssey en het wat minder bedroevende maar wel sterk tegenvallende Donnie Darko vond ik ook ruk.

Dat zijn 2 films uit mijn top 3 allertijden :'(
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:48:40 #184
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_97984564
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ligt dat aan de mensen of aan de film? :')

Ik kan best wat vage films hebben (Lost Highway bijv.) maar bedroevende dingen als 2001 A Space Odyssey en het wat minder bedroevende maar wel sterk tegenvallende Donnie Darko vond ik ook ruk.

Mag dat nog, in het vrije Nederland? :')

Of word je gelijk beschuldigd van "het hebben van een gebrek"? :N
Natuurlijk is het geen of of situatie. Het is een wisselwerking. De ene film werkt wel voor de ander, de andere niet. ;) Dat geldt voor alle kunst. Dat is bijvoorbeeld het goede aan ainticoolnews. Daar nemen ze bij reviews altijd eerst een alinea de tijd om de gemoedstoestand van de reviewer te bespreken.
pi_97984584
SPOILER
pi_97984609
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:45 schreef JDx het volgende:
Leuk die discussie, jammer van die spoiler, graag alsnog tussen spoiler tags zetten. Maar wil hem nu wel zien. Ben benieuwd wat ik ervan vind.
Is niet echt een spoiler hoor, zegt niks over het verhaal of einde
pi_97984748
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
SPOILER
Alsof wij geinteresseerd zijn in wat een willekeurig ander persoon ervan vond. Jij geeft je kort door de bocht mening, krijgt daar kritiek op en hebt dan opeens de mening van anderen nodig om je gelijk te halen. Er is geen gelijk, het is een mening.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:56:26 #188
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_97984832

Paul Conroy (Ryan Reynolds) is een aannemer uit de Verenigde Staten die werkzaam is in Irak. Na een aanslag van een groep terroristen wordt Paul wakker in een kist, onder de grond. Hij is levend begraven. Met enkel een aansteker en een mobiele telefoon moet Paul aan deze claustrofobische val proberen te ontsnappen...

Ondanks dat de gehele film zich afspeelt in de kist v/d hoofdpersoon heb ik mij geen enkel moment verveelt.

IMDB 7,2
Mijn cijfer: 8

Wil niet teveel spoilen maar:
SPOILER
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_97984899
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:54 schreef picodealion het volgende:

[..]

Alsof wij geinteresseerd zijn in wat een willekeurig ander persoon ervan vond. Jij geeft je kort door de bocht mening, krijgt daar kritiek op en hebt dan opeens de mening van anderen nodig om je gelijk te halen. Er is geen gelijk, het is een mening.
Er wordt hier verteld dat ik een bepaald niveau van inleving zou missen. Wil het tegendeel bewijzen ;) Mensen komen praten zonder de film te hebben gezien en hebben gelijk hun mening klaar liggen....
pi_97985080
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Er wordt hier verteld dat ik een bepaald niveau van inleving zou missen. Wil het tegendeel bewijzen ;) Mensen komen praten zonder de film te hebben gezien en hebben gelijk hun mening klaar liggen....
Dat ligt nogmaals meer aan je verwoording dan aan je mening zelf.
pi_97985104
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]

Paul Conroy (Ryan Reynolds) is een aannemer uit de Verenigde Staten die werkzaam is in Irak. Na een aanslag van een groep terroristen wordt Paul wakker in een kist, onder de grond. Hij is levend begraven. Met enkel een aansteker en een mobiele telefoon moet Paul aan deze claustrofobische val proberen te ontsnappen...

Ondanks dat de gehele film zich afspeelt in de kist v/d hoofdpersoon heb ik mij geen enkel moment verveelt.

IMDB 7,2

SPOILER
Daar ben ik wel benieuwd naar.
pi_97985603
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:02 schreef picodealion het volgende:

[..]
Dat ligt nogmaals meer aan je verwoording dan aan je mening zelf.
Daar heb je gelijk in. Beetje warrige review :P Maar zo kwam de film ook op mij over ;)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:16:51 #193
345680 Leanotsoynus
Dat klopt ja.
pi_97985632
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Je hebt de hele film niet gezien dus kom aub niet praten...

Huh? Dat snap ik even niet. Leg mij alsjeblieft eens uit hoe jij weet of ik de film wel of niet heb gezien?
pi_97985766
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:16 schreef Leanotsoynus het volgende:

[..]

Huh? Dat snap ik even niet. Leg mij alsjeblieft eens uit hoe jij weet of ik de film wel of niet heb gezien?
Omdat je een vermoeden had.
Als je de film gezien had kon je sterkere argumenten geven dan alleen vermoeden van mijn inlevingsniveau :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:20:56 #195
345680 Leanotsoynus
Dat klopt ja.
pi_97985821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Omdat je een vermoeden had.
Als je de film gezien had kon je sterkere argumenten geven dan alleen vermoeden van mijn inlevingsniveau :')
Jij verschuilt je achter argumenten van andere mensen. :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:33:01 #196
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97986338

X-men - 1st Class

Verhaal: Deze installment uit de X-Men reeks. Draait om de ontstaansgeschiedenis van the X-Men, Charles Xavier en Magneto.

Oordeel: Ik kreeg even het idee dat er hippe juppies in zouden voorkomen in de rol van de jonge versies van de heren en dames X-men. Met een overdaad aan semi-intelligente 1-2 liners en een beginnende liefdes-drama. Mijn gevoel zei echter dat het wel snor zat met de films van Marvel. En dat ik toch moest gaan kijken. Mijn verstand leek heel veen gelijk te krijgen. Maar daarna ontvouwde de film toch uit in gewoon een goede film. Marvel is goed bezig.

Mijn Cijfer: 8.2
iMDB: dikke 7.5

[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 10-06-2011 17:35:01 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_97986354
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]

IMDB 7,2

SPOILER
Deze heb ik ook nog liggen, maar ik vrees dat ie keihard tegen gaat vallen, net als 127 hours...

vrijdag 10 juni 2011 @ 16:37:56 #198
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97986574
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Deze heb ik ook nog liggen, maar ik vrees dat ie keihard tegen gaat vallen, net als 127 hours...
eerste half uur is ff doorbijten maar daarna heb ik niet meer op de klok gekeken, knap gedaan
pi_97986609
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

eerste half uur is ff doorbijten maar daarna heb ik niet meer op de klok gekeken, knap gedaan
Ok, dat belooft wat. :9

Komende week denk ik. 8-)

pi_97986906
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, dat belooft wat. :9

Komende week denk ik. 8-)
Was wel aardig, maar niet echt spannend ofzo. Einde was behoorlijk voorspelbaar....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')