abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:26:07 #101
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_97863667
The Hangover Part II (2011, VS, Todd Phillips)
Een herhalingsoefening idd ja. Maar wel een heel geslaagde en leuke herhalingsoefening.
cijfer: 7,5
pi_97863781
Waarom vinden veel users het hier raar dat men liever de Nederlandse Loft kijkt?

Sowieso is de remake fijn voor mensen zoals ik. Die Belgische accenten vind ik maar irritant.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:31:58 #103
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_97864095
De Hotshots! films nu op RTL 7. Blijft altijd heerlijk flauwe humor. _O-
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:49:06 #104
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97865185
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef ScudRaket het volgende:
De Hotshots! films nu op RTL 7. Blijft altijd heerlijk flauwe humor. _O-
In exactly five hours and 17 minutes, we hit the enemy toast.
I think that's the "enemy coast", sir.
Huh? Coast? That'll take a little more planning.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:52:04 #105
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_97865355
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

In exactly five hours and 17 minutes, we hit the enemy toast.
I think that's the "enemy coast", sir.
Huh? Coast? That'll take a little more planning.
http://www.imdb.com/title/tt0107144/quotes :D
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:15:02 #106
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_97866675
quote:
Topper Harley: President Benson.
President Thomas 'Tug' Benson: No you're not. I've seen him on TV. An older man, about my height.
Michelle Huddleson: Mr. President, this is Topper Harley.
President Thomas 'Tug' Benson: Topper Harley, of course, the son I never had. No wonder I didn't recognize you then.

:')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:17:34 #107
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_97866820
quote:
News Anchorman: In an emotional address at the state capitol Nebraska Governor, Paul Burmaster made a public apology for his state being so flat.
Elke seconde een nieuwe grap :7
pi_97870688
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom vinden veel users het hier raar dat men liever de Nederlandse Loft kijkt?

Sowieso is de remake fijn voor mensen zoals ik. Die Belgische accenten vind ik maar irritant.
BE Loft gezien, zeer goede film. NL trailer gezien, precies dezelfde scenes maar dan slechter geacteerd.

Het voelt gewoon wat overbodig om een film 2x te maken, alleen maar in een ander accent. Bovendien heb ik zelden tot nooit een goede NL film gezien (misschien gewoon niet mijn smaak).

Wellicht moet ik niets zeggen zonder de NL versie gezien te hebben, maar dan val ik terug op mijn argument: ''het voelt gewoon wat overbodig om een film 2x te maken''. :)

Heb jij ze beide gezien? Zo ja, welk vond je beter en waarom?
pi_97870899
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:31 schreef Flixxy het volgende:

[..]

BE Loft gezien, zeer goede film. NL trailer gezien, precies dezelfde scenes maar dan slechter geacteerd.

Het voelt gewoon wat overbodig om een film 2x te maken, alleen maar in een ander accent. Bovendien heb ik zelden tot nooit een goede NL film gezien (misschien gewoon niet mijn smaak).

Wellicht moet ik niets zeggen zonder de NL versie gezien te hebben, maar dan val ik terug op mijn argument: ''het voelt gewoon wat overbodig om een film 2x te maken''. :)

Heb jij ze beide gezien? Zo ja, welk vond je beter en waarom?
Voor mij is het niet overbodig omdat ik me erger aan belgische accenten. Behalve de trailer ga ik die belgische dan ook niet kijken. Ik ben blij dat er een nederlandse is, al is die dan misschien slechter geacteerd. :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:01:19 #110
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_97871974
Hoezo vind je een vlaams accent irritant dan :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_97872045
Grappig, ik vind Vlaams mooier klinken dan Nederland.

Die remake is overigens gemaakt omdat er dan Nederlandse acteurs in zitten die het publiek zou kennen. Dat zou dan meer bezoekers opleveren dan de Belgische versie hier uitbrengen. Dat is de theorie tenminste.
pi_97873447
District 9

Fantastische film. _O_

Ik vond het in het begin moeilijk om aan te zien hoe de aliens werden behandeld door de mensen. Het keerpunt kwam namelijk maar niet. Nergens een beetje sympathie. Maar dat hebben ze uiteindelijk helemaal goed geschreven. That was some nice and deserved ass kicking.

Verder natuurlijk erg goed gedaan met de opnames van mensen tussendoor, de communicatie tussen de aliens en de mensen, de misverstanden die ontstaan over de bedoelingen van de aliens, wat wel geloofwaardig is, de mensen die een individu ten onder laten gaan voor een hoger doel (nieuwe wapens), een mooi en origineel einde.

Vanaf het begin ontzettend meegeleefd met de aliens en op het eind ook gelukkig nog een beetje menselijkheid, waar ik zo op zat te hopen.

Ja, ik vind dit een hele goede film.

8,8
  woensdag 8 juni 2011 @ 02:17:22 #113
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_97873801

quote:
De film volgt Vince (Sam Riley), een jonge klusjesman die door een vreemde speling van het lot instructies in handen krijgt die voor iemand anders bedoeld zijn. Vince besluit ze zelf op te volgen, onwetend dat hij gevolgd wordt door de messcherpe rechercheur Larry Mullane (David Zayas). Aan het eind van de aanwijzingen bereikt hij een afgelegen huis waar voor veel geld illegale weddenschappen worden afgesloten. Op mensenlevens. Vince heeft de identiteit van de onbekende man aangenomen en blijkt deelnemer te zijn...
Aparte film, leuk idee maar niet spannend, geen plotwendingen, geen verassingen. Nee, vond hem niet goed.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_97874511
Die Fremde

quote:
Umay is a young woman of Turkish descent, fighting for an independent and self-determined life in Germany against the resistance of her family. Her struggle initiates a dynamic, which results in a life-threatening situation.
Damn. Heel erg goede en aangrijpende film. Geen sentiment, ingetogen en komt vrij reeel over. Acteerprestaties beste die ik dit jaar gezien heb. En dat einde dan, komt in als een mokerslag. 9
pi_97874811
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 02:17 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Aparte film, leuk idee maar niet spannend, geen plotwendingen, geen verassingen. Nee, vond hem niet goed.
Origineel is veel beter.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97875475
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 02:17 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Ik vond het sfeertje van de film geweldig! Maar het eerste shot van de film hadden ze eruit moeten laten, dat maakt het iets te voorspelbaar...
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:43:13 #117
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_97878320
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:16 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Ik vond het sfeertje van de film geweldig! Maar het eerste shot van de film hadden ze eruit moeten laten, dat maakt het iets te voorspelbaar...
Dit dus, alleen hadden ze er meer uit kunnen halen met een eventuele tweede verhaallijn van die politie oid..
pi_97882102
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 04:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Origineel is veel beter.
Dit.

En dat kan ik zeggen zonder de remake gezien te hebben.
pi_97882301
Moon (2009):
Een film over een astronaut die alleen op de maan zit om de aarde van energie te voorzien. Hier zit hij drie jaar lang maar in de laatste paar weken is hij langzaam aan gek aan het worden van eenzaamheid.

Deze one-man-show is echt goed uitgewerkt. 8/10

Sunshine (2001?):
Toffe film waarin de zon dood gaat en de aarde daardoor ook afkoelt. Een team van astronauten gaat naar de zon om 'm weer tot leven te wekken, vrij tof maar had ook aardige tekortkomingen.
8/10

Star Trek: First Contact (1998)
Kapitein Picard achtervolgd de Borg die een tijdreis maakt in het verleden om de aarde te assimileren zonder tegenstand. Vrij tof ook al is Star Trek niet echt mijn ding.
7/10

Ik was in een sci-fi mood. :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:47:07 #120
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97882816
Loft

Kon de belgische niet vinden dus daarom de nederlandse gekeken. Vond het een vermakelijke film zonder teveel poespas. Alleen sommige onthullingen later in de film deden afbreuk aan het verhaal. Prima cast, kan alleen jeroen van koningsbrugge niet echt serieus nemen alhoewel hij het nieteens zo slecht deed.

7.0
pi_97883572
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:32 schreef drumstickNL het volgende:
Moon (2009):
Een film over een astronaut die alleen op de maan zit om de aarde van energie te voorzien. Hier zit hij drie jaar lang maar in de laatste paar weken is hij langzaam aan gek aan het worden van eenzaamheid.

Deze one-man-show is echt goed uitgewerkt. 8/10

Sunshine (2001?):
Toffe film waarin de zon dood gaat en de aarde daardoor ook afkoelt. Een team van astronauten gaat naar de zon om 'm weer tot leven te wekken, vrij tof maar had ook aardige tekortkomingen.
8/10

Star Trek: First Contact (1998)
Kapitein Picard achtervolgd de Borg die een tijdreis maakt in het verleden om de aarde te assimileren zonder tegenstand. Vrij tof ook al is Star Trek niet echt mijn ding.
7/10

Ik was in een sci-fi mood. :')
Moon en Sunshine zijn een van de beste SF films die ik heb gezien de afgelopen jaren. In ieder geval 2 die me bij zijn gebleven!
pi_97883784
Celda 211, vond hem er goed, acteerwerk is sterk, verhaal is ook best aardig als je van genre gevangenisfilms houd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_97883818
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Dit.

En dat kan ik zeggen zonder de remake gezien te hebben.
8)7

Hoe kan je hem beter vinden zonder vergelijking?

Deze opmerking slaat totaal nergens op.
pi_97894310
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:08 schreef JDx het volgende:

[..]

Moon en Sunshine zijn een van de beste SF films die ik heb gezien de afgelopen jaren. In ieder geval 2 die me bij zijn gebleven!
True, true, ik moet toegeven dat het ook twee dikke achten zijn dan. :Y
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 18:32:54 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_97897271
Tijdje niet gepost hier, wel een zooi films gezien, maar ik begin gewoon weer met de meest recente, meteen een nogal vreemde, op zijn zachtst gezegd:
The Human Centipede (First Sequence)
Horror/griezel?

Een gestoorde arts kidnapt 2 meisjes en een jongen en voert een bizar experiment op ze uit. Hij maakt ze tot een "Human Centipede".

Meer vertellen zou spoileren zijn. Ik heb heel wat rare/enge/vreemde films gezien, maar dit was toch wel een van de vreemdste. Op zich niet eens zo een slechte film en ook het acteer werk viel reuze mee.

Als je van rare films houdt, kijken, anders overslaan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')