de poster en cast verraden veelquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
DR
![]()
Hoe kan je hem beter vinden zonder vergelijking?
Deze opmerking slaat totaal nergens op.
Ik ben het met jimjim eens en wel hierom:quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan je hem beter vinden zonder vergelijking?
Deze opmerking slaat totaal nergens op.
Ik weet niet goed of je nou sarcastisch bent of het serieus bedoelt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben het met jimjim eens en wel hierom:
- het origineel was een Frans-Georgische film, nogal zeldzaam
- het origineel was in zwart-wit (geen idee over de remake)
- het origineel zag ik met 10 anderen in een filmhuis (later op DVD wassie iets minder, maar nog steeds errug sterk)
- de scores van de remake zeggen natuurlijk ook iets
Bloedserieus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik weet niet goed of je nou sarcastisch bent of het serieus bedoelt.
Ik vond dit werkelijk zo'n slechte film. Niet origineel (alleen dan de reden waarom hij ze ontvoerde), vond het slecht geacteerd, vooral die irritante meisjes. Las ergens dat de film van een Nederlander is en verboden is in England(??). Deze film zou overal verboden moeten worden, maar gewoon omdat die zo slecht wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:32 schreef Karina het volgende:
Tijdje niet gepost hier, wel een zooi films gezien, maar ik begin gewoon weer met de meest recente, meteen een nogal vreemde, op zijn zachtst gezegd:
The Human Centipede (First Sequence)
Horror/griezel?
Een gestoorde arts kidnapt 2 meisjes en een jongen en voert een bizar experiment op ze uit. Hij maakt ze tot een "Human Centipede".
Meer vertellen zou spoileren zijn. Ik heb heel wat rare/enge/vreemde films gezien, maar dit was toch wel een van de vreemdste. Op zich niet eens zo een slechte film en ook het acteer werk viel reuze mee.
Als je van rare films houdt, kijken, anders overslaan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Hangt af van je bui.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Welke film zal ik nu gaan kijken?
The Great Buck Howard
Gran Torino
Unstoppable
of Inception ?
of godfather triology, heb ik ook nog nooit gezienof The Matrix.
Matrix.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
The Great Buck Howard
Gran Torino
Unstoppable
of Inception ?
inceptionquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
The Great Buck Howard
Gran Torino
Unstoppable
of Inception ?
De hele hype van de film ging toen over de topless-scene van Berry, Travolta en Jackman waren maar bijzaak.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef JDx het volgende:
Grappig dat je zegt dat Halle Berry zih weer eens van haar matigste kant laat zien, terwijl ze tot deze film eigenlijk nog helemaal niet echt bekend was. Swordfish is echt wel een goede film, jammer dat jij het er niet mee eens bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7.8/10 (IMDB: 6.2/10)The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |