abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97982736
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ok misschien heb ik hem verkeerd begrepen. Maar komaaaaaaaan, tijdreizen door deuren omdat je een speciaal hoedje op hebt :') :') :')
Ah, ik herken dit. Jij bent vast ook iemand die The Matrix nep noemt.

'Mensen kunnen toch niet in de lucht vliegen en super sterk zijn'

:')
pi_97983556
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:03 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Ah, ik herken dit. Jij bent vast ook iemand die The Matrix nep noemt.

'Mensen kunnen toch niet in de lucht vliegen en super sterk zijn'

:')
Los van de magistrale actie is The Matrix ietsje meer dan een sci-fi-film he? ;)

Dat lijkt me bij de door Acid Nightmare bekeken film ff anders.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:30:20 #178
345680 Leanotsoynus
Dat klopt ja.
pi_97983843
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Los van de magistrale actie is The Matrix ietsje meer dan een sci-fi-film he? ;)

Dat lijkt me bij de door Acid Nightmare bekeken film ff anders.
Mijn ervaring zegt dat er mensen zijn die een bepaald niveau van inlevingsvermogen missen bij het kijken van films, die zich niet in het 'verhaal' kunnen plaatsten of vinden. Ik heb ook het vermoeden dat dit met Acid het geval is.
pi_97984007
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef Leanotsoynus het volgende:

[..]

Mijn ervaring zegt dat er mensen zijn die een bepaald niveau van inlevingsvermogen missen bij het kijken van films, die zich niet in het 'verhaal' kunnen plaatsten of vinden. Ik heb ook het vermoeden dat dit met Acid het geval is.
Ligt dat aan de mensen of aan de film? :')

Ik kan best wat vage films hebben (Lost Highway bijv.) maar bedroevende dingen als 2001 A Space Odyssey en het wat minder bedroevende maar wel sterk tegenvallende Donnie Darko vond ik ook ruk.

Mag dat nog, in het vrije Nederland? :')

Of word je gelijk beschuldigd van "het hebben van een gebrek"? :N
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_97984036
Donnie Darko is wel een prima film :P
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_97984403
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef Leanotsoynus het volgende:

[..]

Je hebt de hele film niet gezien dus kom aub niet praten...

Gelukkig loopt er al een 6 pagina lopend topic over deze film op imdb waarin mensen mijn mening delen:

http://www.imdb.com/title/tt1385826/board/thread/179371092

Denk dat je vermoeden dus onjuist is. De film sloeg nergens op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha het verbaast me hoeveel mensen hem crap vonden op imdb......
pi_97984440
Leuk die discussie, jammer van die spoiler, graag alsnog tussen spoiler tags zetten. Maar wil hem nu wel zien. Ben benieuwd wat ik ervan vind.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:45:57 #183
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_97984462
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

maar bedroevende dingen als 2001 A Space Odyssey en het wat minder bedroevende maar wel sterk tegenvallende Donnie Darko vond ik ook ruk.

Dat zijn 2 films uit mijn top 3 allertijden :'(
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:48:40 #184
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_97984564
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ligt dat aan de mensen of aan de film? :')

Ik kan best wat vage films hebben (Lost Highway bijv.) maar bedroevende dingen als 2001 A Space Odyssey en het wat minder bedroevende maar wel sterk tegenvallende Donnie Darko vond ik ook ruk.

Mag dat nog, in het vrije Nederland? :')

Of word je gelijk beschuldigd van "het hebben van een gebrek"? :N
Natuurlijk is het geen of of situatie. Het is een wisselwerking. De ene film werkt wel voor de ander, de andere niet. ;) Dat geldt voor alle kunst. Dat is bijvoorbeeld het goede aan ainticoolnews. Daar nemen ze bij reviews altijd eerst een alinea de tijd om de gemoedstoestand van de reviewer te bespreken.
pi_97984584
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97984609
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:45 schreef JDx het volgende:
Leuk die discussie, jammer van die spoiler, graag alsnog tussen spoiler tags zetten. Maar wil hem nu wel zien. Ben benieuwd wat ik ervan vind.
Is niet echt een spoiler hoor, zegt niks over het verhaal of einde
pi_97984748
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
SPOILER
Alsof wij geinteresseerd zijn in wat een willekeurig ander persoon ervan vond. Jij geeft je kort door de bocht mening, krijgt daar kritiek op en hebt dan opeens de mening van anderen nodig om je gelijk te halen. Er is geen gelijk, het is een mening.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:56:26 #188
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_97984832

Paul Conroy (Ryan Reynolds) is een aannemer uit de Verenigde Staten die werkzaam is in Irak. Na een aanslag van een groep terroristen wordt Paul wakker in een kist, onder de grond. Hij is levend begraven. Met enkel een aansteker en een mobiele telefoon moet Paul aan deze claustrofobische val proberen te ontsnappen...

Ondanks dat de gehele film zich afspeelt in de kist v/d hoofdpersoon heb ik mij geen enkel moment verveelt.

IMDB 7,2
Mijn cijfer: 8

Wil niet teveel spoilen maar:
SPOILER
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_97984899
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:54 schreef picodealion het volgende:

[..]

Alsof wij geinteresseerd zijn in wat een willekeurig ander persoon ervan vond. Jij geeft je kort door de bocht mening, krijgt daar kritiek op en hebt dan opeens de mening van anderen nodig om je gelijk te halen. Er is geen gelijk, het is een mening.
Er wordt hier verteld dat ik een bepaald niveau van inleving zou missen. Wil het tegendeel bewijzen ;) Mensen komen praten zonder de film te hebben gezien en hebben gelijk hun mening klaar liggen....
pi_97985080
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Er wordt hier verteld dat ik een bepaald niveau van inleving zou missen. Wil het tegendeel bewijzen ;) Mensen komen praten zonder de film te hebben gezien en hebben gelijk hun mening klaar liggen....
Dat ligt nogmaals meer aan je verwoording dan aan je mening zelf.
pi_97985104
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]

Paul Conroy (Ryan Reynolds) is een aannemer uit de Verenigde Staten die werkzaam is in Irak. Na een aanslag van een groep terroristen wordt Paul wakker in een kist, onder de grond. Hij is levend begraven. Met enkel een aansteker en een mobiele telefoon moet Paul aan deze claustrofobische val proberen te ontsnappen...

Ondanks dat de gehele film zich afspeelt in de kist v/d hoofdpersoon heb ik mij geen enkel moment verveelt.

IMDB 7,2

SPOILER
Daar ben ik wel benieuwd naar.
pi_97985603
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:02 schreef picodealion het volgende:

[..]
Dat ligt nogmaals meer aan je verwoording dan aan je mening zelf.
Daar heb je gelijk in. Beetje warrige review :P Maar zo kwam de film ook op mij over ;)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:16:51 #193
345680 Leanotsoynus
Dat klopt ja.
pi_97985632
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Je hebt de hele film niet gezien dus kom aub niet praten...

Huh? Dat snap ik even niet. Leg mij alsjeblieft eens uit hoe jij weet of ik de film wel of niet heb gezien?
pi_97985766
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:16 schreef Leanotsoynus het volgende:

[..]

Huh? Dat snap ik even niet. Leg mij alsjeblieft eens uit hoe jij weet of ik de film wel of niet heb gezien?
Omdat je een vermoeden had.
Als je de film gezien had kon je sterkere argumenten geven dan alleen vermoeden van mijn inlevingsniveau :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:20:56 #195
345680 Leanotsoynus
Dat klopt ja.
pi_97985821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Omdat je een vermoeden had.
Als je de film gezien had kon je sterkere argumenten geven dan alleen vermoeden van mijn inlevingsniveau :')
Jij verschuilt je achter argumenten van andere mensen. :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:33:01 #196
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_97986338

X-men - 1st Class

Verhaal: Deze installment uit de X-Men reeks. Draait om de ontstaansgeschiedenis van the X-Men, Charles Xavier en Magneto.

Oordeel: Ik kreeg even het idee dat er hippe juppies in zouden voorkomen in de rol van de jonge versies van de heren en dames X-men. Met een overdaad aan semi-intelligente 1-2 liners en een beginnende liefdes-drama. Mijn gevoel zei echter dat het wel snor zat met de films van Marvel. En dat ik toch moest gaan kijken. Mijn verstand leek heel veen gelijk te krijgen. Maar daarna ontvouwde de film toch uit in gewoon een goede film. Marvel is goed bezig.

Mijn Cijfer: 8.2
iMDB: dikke 7.5

[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 10-06-2011 17:35:01 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_97986354
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]

IMDB 7,2

SPOILER
Deze heb ik ook nog liggen, maar ik vrees dat ie keihard tegen gaat vallen, net als 127 hours...

vrijdag 10 juni 2011 @ 16:37:56 #198
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97986574
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Deze heb ik ook nog liggen, maar ik vrees dat ie keihard tegen gaat vallen, net als 127 hours...
eerste half uur is ff doorbijten maar daarna heb ik niet meer op de klok gekeken, knap gedaan
pi_97986609
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

eerste half uur is ff doorbijten maar daarna heb ik niet meer op de klok gekeken, knap gedaan
Ok, dat belooft wat. :9

Komende week denk ik. 8-)

pi_97986906
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, dat belooft wat. :9

Komende week denk ik. 8-)
Was wel aardig, maar niet echt spannend ofzo. Einde was behoorlijk voorspelbaar....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')