Exact hetzelfde, alleen ik geef een 6,5.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:50 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Paul
Gister gekeken, moet zeggen dat ik bijna in slaap viel tijdens de film.
Er zaten wel grappige stukjes in, sommige erg voorspelbaar. Vond het verder niet echt een boeiende film, had er meer van verwacht, qua humor.
6/10
Vermakelijk en voorspelbaar, ben het wel met je eens. 6.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:50 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Paul
Er zaten wel grappige stukjes in, sommige erg voorspelbaar. Vond het verder niet echt een boeiende film, had er meer van verwacht, qua humor.
6/10
Wat ik zei, ik houd wel van rare films, ik ben ook gek op de B-films van The Asylum.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik vond dit werkelijk zo'n slechte film. Niet origineel (alleen dan de reden waarom hij ze ontvoerde), vond het slecht geacteerd, vooral die irritante meisjes. Las ergens dat de film van een Nederlander is en verboden is in England(??). Deze film zou overal verboden moeten worden, maar gewoon omdat die zo slecht was
Maar ben blij voor je dat jij meer plezier uit de film haalde dan ik.
Morgen ga ik die kijken denk ik. Omdat ik toch hier zowel positieve als negatieve beoordelingen heb gelezen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:50 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Paul
6/10
Gisteravond deze film gezien. Het enige wat ik kan zeggen, wat een (slechte) grap. Deze film slaat totaal nergens op. Volgens mij heeft deze regisseur steeds een stukje bedacht. Begint heel normaal maar opeens komen er een soort engelen van god om zijn weg te bepalen. Hij mag opeens niet meer een vrouw zien want dat staat zijn carrière in de weg. Maar hij is verliefd op haar. Dus hij gaat haar wel opzoeken. Zij achtervolgen hem, als ze hem te pakken zeggen ze alleen : foei niet doen. en komt er opeens een engel met gevoel en die helpt hem weer.quote:In The Adjustment Bureau speelt Matt Damon de rol van David Norris, een charismatische praatjesmaker en politicus. Hij lijkt de geschikte man om ooit een grootse, politieke carrière uit te bouwen. Op een dag ontmoet hij de mysterieuze en beeldschone balletdanseres Elise Sellas (Emily Blunt), maar door enkele bizarre omstandigheden geraakt hun relatie nooit van de grond. Hij vermoedt dat er iets of iemand probeert om hen uit elkaar te houden.
volgens mij heb jij de film niet helemaal begrepen, of verkeerd geinterpreteerd..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Gisteravond deze film gezien. Het enige wat ik kan zeggen, wat een (slechte) grap. Deze film slaat totaal nergens op. Volgens mij heeft deze regisseur steeds een stukje bedacht. Begint heel normaal maar opeens komen er een soort engelen van god om zijn weg te bepalen. Hij mag opeens niet meer een vrouw zien want dat staat zijn carrière in de weg. Maar hij is verliefd op haar. Dus hij gaat haar wel opzoeken. Zij achtervolgen hem, als ze hem te pakken zeggen ze alleen : foei niet doen. en komt er opeens een engel met gevoel en die helpt hem weer.
Nee deze film is geen aanrader, kut verhaal en veel fouten een 4.0/10
Ik snapte er ook geen hol vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Surrogates
Na vijf minuten vraag je jezelf al af of iemand überhaupt de moeite heeft genomen om na te denken over het uitgangspunt van deze film.
Want waarom zou 98% van de wereldbevolking er vrijwillig voor kiezen om zichzelf en zijn gezin te laten isoleren?
Lekkere manier om bijvoorbeeld je kind op te voeden.
Doordat een verklaarbaar uitgangspunt volledig ontbreekt roept de film roept vanaf moment één meer fundamentele vragen op die nooit beantwoord worden en daarmee ook het verdere verloop ondermijnen.
Want hoe kan deze Surrogate wereld in godsnaam ooit functioneren?
Waarom heeft het gebruik van Surrogates ertoe geleid dat criminaliteit gedaald is met 90%? Zijn hardcore criminelen van de één op de andere dag model-burgers geworden?
Enfin, deze film zit zo vol gapende plotholes dat het 84 lange minuten zijn.
Radha Mitchell overtuigd geen moment en Bruce staat op auto-pilot en lijkt er geen moment echt zin in te hebben, maar dat kan ik hem moeilijk kwalijk nemen kijkende naar het materiaal waar de acteurs me moesten werken.
De actie scènes zijn een aanfluiting, de special effects zijn op z'n best matig te noemen, dus dan blijft er weinig over.
Van harte aangeraden om hier met een grote boog omheen lopen!
IMDB: 6,3/10
Cijfer: 4,0/10
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Gisteravond deze film gezien. Het enige wat ik kan zeggen, wat een (slechte) grap. Deze film slaat totaal nergens op. Volgens mij heeft deze regisseur steeds een stukje bedacht. Begint heel normaal maar opeens komen er een soort engelen van god om zijn weg te bepalen. Hij mag opeens niet meer een vrouw zien want dat staat zijn carrière in de weg. Maar hij is verliefd op haar. Dus hij gaat haar wel opzoeken. Zij achtervolgen hem, als ze hem te pakken zeggen ze alleen : foei niet doen. en komt er opeens een engel met gevoel en die helpt hem weer.
Nee deze film is geen aanrader, kut verhaal en veel fouten een 4.0/10
Dat is heel het punt van de film. Dat in de gevangenis kleine kruimeldieven zoals Malik in contact komen met grote misdadigers en door de druk daar in de gevangenis ook veranderen in grote criminelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:37 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Un Prophete
Goede film, flink spannend ook. Ook best wel wat grof geweld. Malik komt in de gevangenis, vermoord daar in het begin gelijk iemand in opdracht van de Corsicanen, die daarna beschermheren worden. Maar hij sluit ook deals met andere gevangenen en werkt in feite voor zichzelf. Tijdens verlofdagen knapt hij vuile klusjes op en zet een drugsroute op. Het enige wat ik vaag vind is het einde: is ie nou in een keer verlost van zijn psychische problemen, gaat ie door als een crimineel?
Vaag einde, verder topfilm.
Tuurlijk begrijp ik die mensen zeg maar 'zijn lot' zijn en het dus zo moet lopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heb jij de film niet helemaal begrepen, of verkeerd geinterpreteerd..
Iedereen mag zijn eigen mening hebben. Reacties met alleenquote:
Je hele 'mening' isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Iedereen mag zijn eigen mening hebben. Reacties met alleenkan je dus achterwege laten.
Heb het gevoel hier in dit topic dat iedereen een film goed moet vinden die een hoge rating krijgt.
Ik heb met vorige posts ook gehad toen ik zei dat ik inception niet zo vond en the kings speech ook saai vond. Dan krijg je gelijk van
Laat iedereen lekker zijn mening hebben.....
Ik denk niet dat je mening (of je algemene oordeel als zijnde goed of slecht) die reacties oproept, maar eerder de bijhorende argumenten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Als een film me weinig interesseert, wordt ik wel sneller moe, omdat ik dan meer onderuit gezakt zit en minder aandacht aan de film besteed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:26 schreef Omega het volgende:
Waren jullie dan heel moe of zo? Als ik in slaap val bij een film (tenzij ik echt kapot ben) dan kan ik daar geen voldoende voor geven.
Humor is natuurlijk persoonsgebonden, laat maar weten wat je er van vondquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Morgen ga ik die kijken denk ik. Omdat ik toch hier zowel positieve als negatieve beoordelingen heb gelezen.
Ik vond Inception ook tegenvallen en The King's Speech ook oersaai inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Heb het gevoel hier in dit topic dat iedereen een film goed moet vinden die een hoge rating krijgt.
Ik heb met vorige posts ook gehad toen ik zei dat ik inception niet zo vond en the kings speech ook saai vond. Dan krijg je gelijk van
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mening (of je algemene oordeel als zijnde goed of slecht) die reacties oproept, maar eerder de bijhorende argumenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door AciD_Nightmare op 10-06-2011 15:46:06 ]
fijn dat je al zoveel weggeeft over die film pffffquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ok misschien heb ik hem verkeerd begrepen. Maar komaaaaaaaan, tijdreizen door deuren omdat je een speciaal hoedje op hebt![]()
![]()
Ah, ik herken dit. Jij bent vast ook iemand die The Matrix nep noemt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ok misschien heb ik hem verkeerd begrepen. Maar komaaaaaaaan, tijdreizen door deuren omdat je een speciaal hoedje op hebt![]()
![]()
Los van de magistrale actie is The Matrix ietsje meer dan een sci-fi-film he?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:03 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ah, ik herken dit. Jij bent vast ook iemand die The Matrix nep noemt.
'Mensen kunnen toch niet in de lucht vliegen en super sterk zijn'
Mijn ervaring zegt dat er mensen zijn die een bepaald niveau van inlevingsvermogen missen bij het kijken van films, die zich niet in het 'verhaal' kunnen plaatsten of vinden. Ik heb ook het vermoeden dat dit met Acid het geval is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Los van de magistrale actie is The Matrix ietsje meer dan een sci-fi-film he?
Dat lijkt me bij de door Acid Nightmare bekeken film ff anders.
Ligt dat aan de mensen of aan de film?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Mijn ervaring zegt dat er mensen zijn die een bepaald niveau van inlevingsvermogen missen bij het kijken van films, die zich niet in het 'verhaal' kunnen plaatsten of vinden. Ik heb ook het vermoeden dat dit met Acid het geval is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |