Ja, die mogen elke dag naar buitenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:46 schreef Corkscrew het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij biologische pindakaas? Is dat gemaakt van scharrelpinda's?
Gemaakt met pinda's die niet door slaven zijn geoogst?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:46 schreef Corkscrew het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij biologische pindakaas? Is dat gemaakt van scharrelpinda's?
Zo klopt hij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:47 schreef DidoCarthago het volgende:
Iets slechters is er idd niet op tv...
Ben wel blij dat Roland Garros deze week nog isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dexter was ook echt precies tijdens de examens ja
Jaaaaaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:50 schreef xCore het volgende:
[..]
Ben wel blij dat Roland Garros deze week nog is
Idd!quote:
Ik heb die serie tijdens de examens ontdekt (kende het wel, maar ben het toen pas gaan kijken) en heb het ook echt elke avond gekeken, examens of niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dexter was ook echt precies tijdens de examens ja
Ik heb inmiddels ook seizoen 1 aangeschaft, maar.dan moet ik nog opschieten.quote:
Dat had ik dus met de vorige serie, tijdens aflevering 1 ontdekte ik het en toen heb ik de hele serie gekeken. Vervolgens heb ik alle voorgaande seizoenen aangeschaft.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:50 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik heb die serie tijdens de examens ontdekt (kende het wel, maar ben het toen pas gaan kijken) en heb het ook echt elke avond gekeken, examens of niet.
Zo irritant is hijquote:
Hebben we niet meer, maar ik weet hoe relaxt dat is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ga vaak naar Frankrijk. Dexter-dvd'tje in de dvd-speler op de achterbank en voor je het weet ben je thuis. Krijg je wel vierkante ogen van
1 en 4 denk ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:02 schreef Corkscrew het volgende:
Welk seizoen vonden jullie als kenners het beste?
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:03 schreef Etsu het volgende:
Hebben we niet meer, maar ik weet hoe relaxt dat is.
Soms eist m'n zusje de dvd-speler op, ik heb op die manier ook al wat romcoms gezien jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik kijk altijd mn meisjesfilms in de auto.
Daarom hebben wij 2 lossequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Soms eist m'n zusje de dvd-speler op, ik heb op die manier ook al wat romcoms gezien ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga nou niet haten op Pokemon.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:06 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Daarom hebben wij 2 losse.. kan mn broertje zijn pokemon films kijken
.
Ik heb Pikachu. *Pika pika chuuuu*quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:12 schreef DidoCarthago het volgende:
Welke pokemon trainers zijn jullie dan?
Inmiddels toch al een stuk of honderd miljoen miljard?quote:
Ja volgens mij zijn er ook veel meer nu.... maar ik hoor dat liedje nog steeds zo thuisquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:23 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Inmiddels toch al een stuk of honderd miljoen miljard?
Vroeger kon je ze tenminste nog allemaal kennen.
Dit ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:26 schreef ThaTim het volgende:
De eerste 150 pokemon zijn baas. Daarna werd het gay.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef ThaTim het volgende:
Pas nog gechecked of ik ze allemaal nog kende. Pen en papier gepakt en begonnen met schrijven. 15 min later had ik ze alle 151
Moet ik eigenlijk ook eens doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef ThaTim het volgende:
Pas nog gechecked of ik ze allemaal nog kende. Pen en papier gepakt en begonnen met schrijven. 15 min later had ik ze alle 151
maar van daarna Ken ik er maar 10 ofzo bij naam. Cyndaquil, totodile, chikorita, wobuffet, noctowl en heracrossquote:
Wat zijn het toch eigenlijk stomme namen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
maar van daarna Ken ik er maar 10 ofzo bij naam. Cyndaquil, totodile, chikorita, wobuffet, noctowl en heracross
Oja, togepie
Daarvan weet ik er misschien wel meer van de eerste, pokemon silver heb ik als kind letterlijk kapotgespeeldquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
maar van daarna Ken ik er maar 10 ofzo bij naam. Cyndaquil, totodile, chikorita, wobuffet, noctowl en heracross
Oja, togepie
Die ken ik niet..?quote:
wie?quote:
ik geel en rood. Van de nieuwe alleen tv serie gedeeltelijk gekekenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daarvan weet ik er misschien wel meer van de eerste, pokemon silver heb ik als kind letterlijk kapotgespeeld
Klinkt niet bijster origineel, ripoff van charizard?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:39 schreef DidoCarthago het volgende:
Monferno is een aapje met vuur aan zn staart.
Jaaaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Klinkt niet bijster origineel, ripoff van charizard?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daarvan weet ik er misschien wel meer van de eerste, pokemon silver heb ik als kind letterlijk kapotgespeeld
Zal wel van die nieuwste zijn van een paar jaar terug dan, niet gespeeldquote:
quote:
Die ken ik wel, zat bij die remakesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Haha maar ze hebben nieuwe dingen he bij die spelletjes... de Pokéwalker. Daarmee kun je de pokémon uit je spel overal trainen zonder je DS erbij.
Die Pokewalkers zijn pas een paar maanden oud... speel jij nog steeds pokemon spelletjes?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die ken ik wel, zat bij die remakes
Heb soulsilver wel gedownload, maar het was niet hetzelfde
Nee natuurlijk niet, maar ik zag dat er een remake was en dacht "leuk herinneringen ophalen"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:45 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Die Pokewalkers zijn pas een paar maanden oud... speel jij nog steeds pokemon spelletjes?
Te armoedig voor een gameboy colour geweest zijnquote:
Ha die Didoquote:
Kijkt hij ook nog die tv serie? Is het nu net zulke bagger als alle kinder tv van nu?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik heb die spelletjes niet hoor.. mn broertje.
niet de pokemon na de eerste 151 gay vindenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Te armoedig voor een gameboy colour geweest zijn
Mooi! Jazeker, net lekker wat pilsies achterover getiktquote:
Ja volgens mij wel.. ja is allemaal rotzooiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kijkt hij ook nog die tv serie? Is het nu net zulke bagger als alle kinder tv van nu?
Hallonquote:
Hee Pino, morgen lekker vroeg op he gr grquote:
Hallo rol jij veel met kaas ofzo?? :$quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.. ja is allemaal rotzooijack chan enzo.. vage shit
. Gelukkig zenden ze What's with Andy ook nog uit
.
Als niemand kijktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Hallo rol jij veel met kaas ofzo?? :$
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Hee Pino, morgen lekker vroeg op he gr gr
Ja echt lol is datquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]!
Maar what's with andy was wel baas altijd
Dat negertje met zn paquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]!
Maar nog steeds zijn de series van daarvoor baziger. Ik ga binnenkort een dvd box van swat cats bestellen, dat was nog steeds de meest bazigste serie ooitquote:
Terras: De Belgische Keizer en Las Rosas bij 't Rodetorenplein (Mediamarkt) of Talimini en de Harmonie op de Melkmarkt/Grote Markt. Bij de Belgische Keizer of de Harmonie kun je ook chill binnen zittenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
![]()
!
Weer is ook nog es KAK dus geen Wythemeneremenrnerplas.
Weet je toevallig nog een goed caféetje waar je gewoon wat biertjes kan nuttigen zonder dat het een dansgedoetje is?
Alleen als ik weer eens wat kaas op heb, maar tegen niemand zeggen hoorquote:
Dat waren de eckte grappen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]!
Oehquote:
Die weet ik nog!quote:
's Avonds uurtje of half 10 a 10u bedoelde ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Terras: De Belgische Keizer en Las Rosas bij 't Rodetorenplein (Mediamarkt) of Talimini en de Harmonie op de Melkmarkt/Grote Markt. Bij de Belgische Keizer of de Harmonie kun je ook chill binnen zitten.
Ik ben morgen trouwens ook nog in de stad te vinden
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alleen als ik weer eens wat kaas op heb, maar tegen niemand zeggen hoor
Dan valt alleen Talimini af, maar dan zou ik naar Las Rosas gaan voor naar buiten of de Belgische Keizer voor binnen. Zitten zo goed als naast mekaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
's Avonds uurtje of half 10 a 10u bedoelde ik. Ff indrinken, want godverdomme wij wonen niet weer in de stad
.
quote:
quote:Ik fiel duf onlangf van mijn miniftep
Fandaar dat ik geen foortanden meer heb
Maar jij vindt fteppen blijkbaar ietf fpefiaalf
Maar ja, je bent tenflotte ook paf twaalf
Best lekker nummer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:58 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik luister al de hele tijd Last fridaynight - Katy Perry.
Nee serieus niet doen anders komt de kaasgestapo weer en krijg ik weer strafquote:
Oke schatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee serieus niet doen anders komt de kaasgestapo weer en krijg ik weer straf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit ben jij met ham:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee serieus niet doen anders komt de kaasgestapo weer en krijg ik weer straf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
correctomundoquote:
QFTquote:
Je hebt mequote:
Oke thnx gr grquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan valt alleen Talimini af, maar dan zou ik naar Las Rosas gaan voor naar buiten of de Belgische Keizer voor binnen. Zitten zo goed als naast mekaar.
Quoted For Truth. In het vervolg als je dit soort afkortingen niet weet: JFGI.quote:
Wat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Quoted For Truth. In het vervolg als je dit soort afkortingen niet weet: JFGI.
Eigen schuld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hebt me
Ik heb nu trouwens wel weer enorme honger door dat plaatje
Het heeft je geraakt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef DidoCarthago het volgende:
Dom dat Keauning dat niet wist... wij waren toch dom omdat we niet wisten wat een eutje was?
quote:
Dat jij nog onthouden hebt wie dat wasquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef DidoCarthago het volgende:
Dom dat Keauning dat niet wist... wij waren toch dom omdat we niet wisten wat een eutje was?
Inderdaad, en nu zit het me weer dwars. Wat is dat nouquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef DidoCarthago het volgende:
alleen als je heel stoer bent, weet je datquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Inderdaad, en nu zit het me weer dwars. Wat is dat nou
Mooi. Dan ga ik jullie stalkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke thnx gr gr
Weet trouwens wel waar die zitten hoor.
AH croissantjesquote:
Doe maar niet gr grquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Mooi. Dan ga ik jullie stalkengr gr
Haal dan meteen die chocolade muffins. Die van de AH zijn echt heerlijk!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
AH croisaantjes![]()
![]()
![]()
Morgen maar eens halen in de AH XL die dan open gaat
Mwah, niet al te vaak nee, hoezo?quote:
Nou ik vroeg me af wat jongens nou eigenlijk leuker vinden bij meisjes die uitgaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mwah, niet al te vaak nee, hoezo?
Tenminste, wat is vaak?
Als meisje gok ik op het laatste.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me af wat jongens nou eigenlijk leuker vinden bij meisjes die uitgaan. Gewoon spijkerbroek met shirt en gympen of pumps met een jurkje/rokje
.
Oja, morgen ook gala hè! Je valt dan zekers op, afgelopen weekend stonden we ook met z'n allen in smoking bij de Febo om half vijf 's nachts. Iedereen kijkt je aanquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe maar niet gr gr
We zijn wel in pak dus dat zal wel opvallen btw.
Fijn tijdstipquote:
Jurkjesquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me af wat jongens nou eigenlijk leuker vinden bij meisjes die uitgaan. Gewoon spijkerbroek met shirt en gympen of pumps met een jurkje/rokje
.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
.
Aight! Ik houd van dat land. Waar ga je precies heen en wat ga je doen? Partyvakantie naar Rimini of echt een stedentripje naar Rome of zo?quote:
Gardameerquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aight! Ik houd van dat land. Waar ga je precies heen en wat ga je doen? Partyvakantie naar Rimini of echt een stedentripje naar Rome of zo?
Persoonlijk vind ik dat eerste leukerquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
.
Wil je wel weten hèquote:
Hm okayquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Gardameerwel chill denk/hoop ik
.
1000 jaar terug hadden ze hem zo voor je afgehaktquote:
Vaccinatie?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Wil je wel weten hè.
Nee, van die vaccinatie, voelt als spierpijn aan.
Moet ik dat ook als ik naar SB ga?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Wil je wel weten hè.
Heb je de plek van je prik niet gelijk gemasseerd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Wil je wel weten hè.
Da's in Italië toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Gardameerwel chill denk/hoop ik
.
Partyquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm okayPartyen of voor de natuur/cultuur?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
1000 jaar terug hadden ze hem zo voor je afgehakt
Hepatitis A. Voor Bulgarijequote:
Hoeft niet, wordt wel aanbevolen: http://www.sunnybeach.nl/zonnestrand/algemene-informatie/quote:
Heb d'r niet echt aangezeten neequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:17 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Heb je de plek van je prik niet gelijk gemasseerd?en je arm geschud enzo.. helpt echt
.
Whehe iddquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Oja, morgen ook gala hè! Je valt dan zekers op, afgelopen weekend stonden we ook met z'n allen in smoking bij de Febo om half vijf 's nachts. Iedereen kijkt je aan
Gr gr succes met je boekenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Whehe idd
Maar ik doe pitten, tot vanochtend allemaal.
Hehehe. Okequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:18 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Party. Haha je kunt er veel bergbeklimmen enzo geloof ik maar dat is niets voor mij
.
Da's toch een soa? Even je link bekijkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:18 schreef yosander het volgende:
Hepatitis A. Voor Bulgarije.
Hoeft niet, wordt wel aanbevolen: http://www.sunnybeach.nl/zonnestrand/algemene-informatie/
Godverdomme dat is niet normaalquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Gr gr succes met je boeken.
Heb je ook al zoveel boeken trouwens?
ja onveilig seksen ftw jeweet. Nee, is een virus, maar kan ook door seksueel contact worden overgedragen jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hehehe. Oke
[..]
Da's toch een soa? Even je link bekijken
Voedsel is ook een besmettingsbron hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hehehe. Oke
[..]
Da's toch een soa? Even je link bekijken
Oeh chill chill. Was inderdaad niet normaal te noemen, hele sporttas zat volquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Godverdomme dat is niet normaal. Originele Van Dijk-doos zit weer helemaal vol, maar gelukkig ga ik met auto
.
Leer je niet bij bio hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ja weet ik veel jongens ik heb geen bioMaar waarschijnlijk is het dus wel daarom aangeraden
Vanwege wat Dido zei ja. Tenminste dat zei die arts. Assistente was lekker johquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ja weet ik veel jongens ik heb geen bioMaar waarschijnlijk is het dus wel daarom aangeraden
Weet je dat zeker, niet andersom?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Vanwege wat Dido zei ja. Tenminste dat zei die arts. Assistente was lekker johdie mocht mij wel prikken
.
Toen ging je natuurlijk niet vertellen waarom je werkelijk die prik wildequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Vanwege wat Dido zei ja. Tenminste dat zei die arts. Assistente was lekker johdie mocht mij wel prikken
.
Zeker wetenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:25 schreef yosander het volgende:
Hee Jordy mooiboy alles kits achter de rits?
Zeg je naam dan ook gewoonquote:
Dan heb ik dus wel goed opgelet bij bio in de onderbouw hahaquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Leer je niet bij bio hoordaar leer je alleen dat het een SOA is
.
Beter van wel, maar anders was 't niet meer zo grappig ofzoquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Toen ging je natuurlijk niet vertellen waarom je werkelijk die prik wilde![]()
.
Goed om te horenquote:
Iemand aanspreken met Ezel klinkt zo raarquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat heeft sowieso geen toegevoegde waarde op een forum.
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ja hier ook! Ga je nog op vakantie trouwens?
Dat zegt een kaasrol.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Iemand aanspreken net Ezel klinkt zo raar
Klinkt goed!quote:
Je kunt me ook gewoon rogier noemen hoorquote:
Niet.quote:
Nee, ik ga het niet zeggen. Nu houd ik erover op, want anders kunnen we eeuwen door blijven gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je kunt me ook gewoon rogier noemen hoor
Nu jouw beurt
Dus je bent nog wel van plan het te zeggenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik ga het niet zeggen. Nu houd ik erover op, want anders kunnen we eeuwen door blijven gaan.
Is toch zo gebeurd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef DidoCarthago het volgende:
Pff moet zo nog ff muziek op ipod zetten... geen zin in.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef DidoCarthago het volgende:
Pff moet zo nog ff muziek op ipod zetten... geen zin in.
Oja, itunesquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Mijn computer doet altijd zo sloom met itunes :S.
Altijd chillquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
waarschijnlijk een weekje Italië, Griekenland oid met ouders
Royal Sun. Jij dan?quote:
Moet toch iemand achterblijvenquote:
Ja, jij niet dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:43 schreef yosander het volgende:
Hebben wij ook nog naar gekeken, zag d'r wel goed uit. Eerste keer SB voor jou?
Zal ik wel zijn jaquote:
Ook mijn eerste keer. Jij gaat in juli weg tochquote:
Nee, iedereen die ik ken blijft hier, en een stuk of 3 gaan wel weg maar met allemaal mensen die ik niet kenquote:
Ja, 1 dag na mijn diploma-uitreiking, 6 juli.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Ook mijn eerste keer. Jij gaat in juli weg toch?
Ah dat is minder, maar ook weer geen ramp natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, iedereen die ik ken blijft hier, en een stuk of 3 gaan wel weg maar met allemaal mensen die ik niet ken.
Ga over een week of 4 wel naar luxemburg, dat dan weer wel
Ja ik zal 't proberen te onthoudenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:46 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ja, 1 dag na mijn diploma-uitreiking, 6 juli.
Dan hoor ik van jou de hotspots in Bulgarije?![]()
Mooi.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik zal 't proberen te onthouden!
En als 't goed is hebben we WiFi daar dus zal nog wel eens in de SC wat posten ofzo.
Nu niet nee. Een of ander raar telefoongesprek in de 53N8CLUB zeker?quote:
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nu niet nee. Een of ander raar telefoongesprek in de 53N8CLUB zeker?
Heel veel plezier in Italië Didoquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:52 schreef DidoCarthago het volgende:
Nou ik ga muziek op ipod zetten en slapen! Dag dag! Tot over een tijdje weer.
Welterusten en goede reis!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:52 schreef DidoCarthago het volgende:
Het is stil aan de overkant... Het is stil aan de overkant!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
HET IS ZO STIL IN MIJ IK HEB NERGENS WOORDEN VOOR LAALLALA
Fijne vakantie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:52 schreef DidoCarthago het volgende:
Veel plezier in Italië!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:52 schreef DidoCarthago het volgende:
Dat zong ik vroeger altijd als klein jochie bij voetbalwedstrijdenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is stil aan de overkant... Het is stil aan de overkant!
Bij de gymlessenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat zong ik vroeger altijd als klein jochie bij voetbalwedstrijden
Fijne vakantiequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:52 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik las eerst alleen: 'kom veilig'quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fijne vakantieKom veilig aan en maak veel plezier!!
![]()
Tot snel!
Dankje! Jij ook in Bulgarijequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Heel veel plezier in Italië Dido![]()
! En kallem 'an met de jongens hè
Dankje! Jij ook slaap lekker alvast en een fijne vakantiequote:
Wat lief dat je dat zegtquote:
Dankuquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dankje! Jij ook in Bulgarije. Uhhhhh misschien
.. jij anders met je Bulgaarse meisjes
.
[..]
Dankje! Jij ook slaap lekker alvast en een fijne vakantie!
[..]
Wat lief dat je dat zegt. Thnx!
Kom veiligquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik las eerst alleen: 'kom veilig'. Dido is toch geen jongen dacht ik toen
![]()
Dankje!!quote:
Dankje!! Tot snel idd en jij ook veel plezier op vakantie!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fijne vakantieKom veilig aan en maak veel plezier!!
![]()
Tot snel!
Met blokjesquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef Ezell het volgende:
Schoolvoetbal was op de basisschool trouwens wel geniaal.
Elke dag weer uitkijken na de pauzes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef Ezell het volgende:
Schoolvoetbal was op de basisschool trouwens wel geniaal.
A dirty mind..quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik las eerst alleen: 'kom veilig'. Dido is toch geen jongen dacht ik toen
![]()
Bier.quote:
Blokjesvoetbal was leuk..quote:
Op mijn school was het halve plein bezet door de kinderen die voetbalden. Dat was zo k*t voor de kinderen die de bal tegen hun hoofd aankregen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:57 schreef Keauning het volgende:
[..]
Elke dag weer uitkijken na de pauzes.
Hadden jullie dat vaak dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Blokjesvoetbal was leuk..
[..]
Op mijn school was het halve plein bezet door de kinderen die voetbalden. Dat was zo k*t voor de kinderen die de bal tegen hun hoofd aankregen.
Ik bedoelde eigenlijk de voetbalwedstrijden tegen andere basisscholen.
Sowieso altijd voetballen in de pauze.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Blokjesvoetbal was leuk..
[..]
Op mijn school was het halve plein bezet door de kinderen die voetbalden. Dat was zo k*t voor de kinderen die de bal tegen hun hoofd aankregen.
Ik bedoelde eigenlijk de voetbalwedstrijden tegen andere basisscholen.
Eckte bro's hè, geef die *boks*!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer geheel nuchter
Bij ons was dat ook één keer per jaar voor groep 7 en 8. Dat was wel grappig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:59 schreef Keauning het volgende:
[..]
Hadden jullie dat vaak dan?
Wij 1x per jaar in groep 7 en groep 8.
En in groep 6 mocht ik ook al meedoen met trefbal, omdat ik zo een beest was.
Hele goede track.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu heb ik de hele tijd Uprising van Muse in m'n kop
zing ik altijd op guitar heroquote:
wat een pussies. Hoort erbij duhquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
Wij waren uitgesloten van die toernooien omdat iemand van onze school ooit iemand anders kreupel had geschopt.
Leuke organisatoren..quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
Wij waren uitgesloten van die toernooien omdat iemand van onze school ooit iemand anders kreupel had geschopt.
Boeiend, soberzo voetbalquote:
Inderdaad, maar alles was op de basisschool nog best wel grappig..quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Boeiend, soberzo voetbal
Maar op de basisschool was het nog wel grappig
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Boeiend, soberzo voetbal
Maar op de basisschool was het nog wel grappig
Dat meen je toch niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik was zeker een week lang down toen we de WK finale hadden verloren.
Dit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Telt niet, WK is het enige interessante voetbal. Maar die finale was dan ook onzinquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Nog steeds een bloedhekel aan Portugezen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:08 schreef Ezell het volgende:
De wedstrijd Nederland - Portugal op het WK van 2006. Gele en rode kaarten overaaaal.
Wat was ik boos toen jongequote:Op woensdag 1 juni 2011 01:08 schreef Ezell het volgende:
De wedstrijd Nederland - Portugal op het WK van 2006. Gele en rode kaarten overaaaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |