quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef ThaTim het volgende:
Pas nog gechecked of ik ze allemaal nog kende. Pen en papier gepakt en begonnen met schrijven. 15 min later had ik ze alle 151
Moet ik eigenlijk ook eens doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef ThaTim het volgende:
Pas nog gechecked of ik ze allemaal nog kende. Pen en papier gepakt en begonnen met schrijven. 15 min later had ik ze alle 151
maar van daarna Ken ik er maar 10 ofzo bij naam. Cyndaquil, totodile, chikorita, wobuffet, noctowl en heracrossquote:
Wat zijn het toch eigenlijk stomme namen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
maar van daarna Ken ik er maar 10 ofzo bij naam. Cyndaquil, totodile, chikorita, wobuffet, noctowl en heracross
Oja, togepie
Daarvan weet ik er misschien wel meer van de eerste, pokemon silver heb ik als kind letterlijk kapotgespeeldquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
maar van daarna Ken ik er maar 10 ofzo bij naam. Cyndaquil, totodile, chikorita, wobuffet, noctowl en heracross
Oja, togepie
Die ken ik niet..?quote:
wie?quote:
ik geel en rood. Van de nieuwe alleen tv serie gedeeltelijk gekekenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daarvan weet ik er misschien wel meer van de eerste, pokemon silver heb ik als kind letterlijk kapotgespeeld
Klinkt niet bijster origineel, ripoff van charizard?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:39 schreef DidoCarthago het volgende:
Monferno is een aapje met vuur aan zn staart.
Jaaaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Klinkt niet bijster origineel, ripoff van charizard?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daarvan weet ik er misschien wel meer van de eerste, pokemon silver heb ik als kind letterlijk kapotgespeeld
Zal wel van die nieuwste zijn van een paar jaar terug dan, niet gespeeldquote:
quote:
Die ken ik wel, zat bij die remakesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Haha maar ze hebben nieuwe dingen he bij die spelletjes... de Pokéwalker. Daarmee kun je de pokémon uit je spel overal trainen zonder je DS erbij.
Die Pokewalkers zijn pas een paar maanden oud... speel jij nog steeds pokemon spelletjes?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die ken ik wel, zat bij die remakes
Heb soulsilver wel gedownload, maar het was niet hetzelfde
Nee natuurlijk niet, maar ik zag dat er een remake was en dacht "leuk herinneringen ophalen"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:45 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Die Pokewalkers zijn pas een paar maanden oud... speel jij nog steeds pokemon spelletjes?
Te armoedig voor een gameboy colour geweest zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |