Inmiddels toch al een stuk of honderd miljoen miljard?quote:
Ja volgens mij zijn er ook veel meer nu.... maar ik hoor dat liedje nog steeds zo thuisquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:23 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Inmiddels toch al een stuk of honderd miljoen miljard?
Vroeger kon je ze tenminste nog allemaal kennen.
Dit ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:26 schreef ThaTim het volgende:
De eerste 150 pokemon zijn baas. Daarna werd het gay.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef ThaTim het volgende:
Pas nog gechecked of ik ze allemaal nog kende. Pen en papier gepakt en begonnen met schrijven. 15 min later had ik ze alle 151
Moet ik eigenlijk ook eens doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef ThaTim het volgende:
Pas nog gechecked of ik ze allemaal nog kende. Pen en papier gepakt en begonnen met schrijven. 15 min later had ik ze alle 151
maar van daarna Ken ik er maar 10 ofzo bij naam. Cyndaquil, totodile, chikorita, wobuffet, noctowl en heracrossquote:
Wat zijn het toch eigenlijk stomme namen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
maar van daarna Ken ik er maar 10 ofzo bij naam. Cyndaquil, totodile, chikorita, wobuffet, noctowl en heracross
Oja, togepie
Daarvan weet ik er misschien wel meer van de eerste, pokemon silver heb ik als kind letterlijk kapotgespeeldquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
maar van daarna Ken ik er maar 10 ofzo bij naam. Cyndaquil, totodile, chikorita, wobuffet, noctowl en heracross
Oja, togepie
Die ken ik niet..?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |