Blokjesvoetbal was leuk..quote:
Op mijn school was het halve plein bezet door de kinderen die voetbalden. Dat was zo k*t voor de kinderen die de bal tegen hun hoofd aankregen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:57 schreef Keauning het volgende:
[..]
Elke dag weer uitkijken na de pauzes.
Hadden jullie dat vaak dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Blokjesvoetbal was leuk..
[..]
Op mijn school was het halve plein bezet door de kinderen die voetbalden. Dat was zo k*t voor de kinderen die de bal tegen hun hoofd aankregen.
Ik bedoelde eigenlijk de voetbalwedstrijden tegen andere basisscholen.
Sowieso altijd voetballen in de pauze.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Blokjesvoetbal was leuk..
[..]
Op mijn school was het halve plein bezet door de kinderen die voetbalden. Dat was zo k*t voor de kinderen die de bal tegen hun hoofd aankregen.
Ik bedoelde eigenlijk de voetbalwedstrijden tegen andere basisscholen.
Eckte bro's hè, geef die *boks*!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer geheel nuchter
Bij ons was dat ook één keer per jaar voor groep 7 en 8. Dat was wel grappig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:59 schreef Keauning het volgende:
[..]
Hadden jullie dat vaak dan?
Wij 1x per jaar in groep 7 en groep 8.
En in groep 6 mocht ik ook al meedoen met trefbal, omdat ik zo een beest was.
Hele goede track.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu heb ik de hele tijd Uprising van Muse in m'n kop
zing ik altijd op guitar heroquote:
wat een pussies. Hoort erbij duhquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
Wij waren uitgesloten van die toernooien omdat iemand van onze school ooit iemand anders kreupel had geschopt.
Leuke organisatoren..quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
Wij waren uitgesloten van die toernooien omdat iemand van onze school ooit iemand anders kreupel had geschopt.
Boeiend, soberzo voetbalquote:
Inderdaad, maar alles was op de basisschool nog best wel grappig..quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Boeiend, soberzo voetbal
Maar op de basisschool was het nog wel grappig
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Boeiend, soberzo voetbal
Maar op de basisschool was het nog wel grappig
Dat meen je toch niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik was zeker een week lang down toen we de WK finale hadden verloren.
Dit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Telt niet, WK is het enige interessante voetbal. Maar die finale was dan ook onzinquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Nog steeds een bloedhekel aan Portugezen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:08 schreef Ezell het volgende:
De wedstrijd Nederland - Portugal op het WK van 2006. Gele en rode kaarten overaaaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |