alleen als je heel stoer bent, weet je datquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Inderdaad, en nu zit het me weer dwars. Wat is dat nou
Mooi. Dan ga ik jullie stalkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke thnx gr gr
Weet trouwens wel waar die zitten hoor.
AH croissantjesquote:
Doe maar niet gr grquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Mooi. Dan ga ik jullie stalkengr gr
Haal dan meteen die chocolade muffins. Die van de AH zijn echt heerlijk!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
AH croisaantjes![]()
![]()
![]()
Morgen maar eens halen in de AH XL die dan open gaat
Mwah, niet al te vaak nee, hoezo?quote:
Nou ik vroeg me af wat jongens nou eigenlijk leuker vinden bij meisjes die uitgaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mwah, niet al te vaak nee, hoezo?
Tenminste, wat is vaak?
Als meisje gok ik op het laatste.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me af wat jongens nou eigenlijk leuker vinden bij meisjes die uitgaan. Gewoon spijkerbroek met shirt en gympen of pumps met een jurkje/rokje
.
Oja, morgen ook gala hè! Je valt dan zekers op, afgelopen weekend stonden we ook met z'n allen in smoking bij de Febo om half vijf 's nachts. Iedereen kijkt je aanquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe maar niet gr gr
We zijn wel in pak dus dat zal wel opvallen btw.
Fijn tijdstipquote:
Jurkjesquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me af wat jongens nou eigenlijk leuker vinden bij meisjes die uitgaan. Gewoon spijkerbroek met shirt en gympen of pumps met een jurkje/rokje
.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
.
Aight! Ik houd van dat land. Waar ga je precies heen en wat ga je doen? Partyvakantie naar Rimini of echt een stedentripje naar Rome of zo?quote:
Gardameerquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aight! Ik houd van dat land. Waar ga je precies heen en wat ga je doen? Partyvakantie naar Rimini of echt een stedentripje naar Rome of zo?
Persoonlijk vind ik dat eerste leukerquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:10 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
.
Wil je wel weten hèquote:
Hm okayquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Gardameerwel chill denk/hoop ik
.
1000 jaar terug hadden ze hem zo voor je afgehaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |