quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.. ja is allemaal rotzooijack chan enzo.. vage shit
. Gelukkig zenden ze What's with Andy ook nog uit
.
Als niemand kijktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Hallo rol jij veel met kaas ofzo?? :$
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Hee Pino, morgen lekker vroeg op he gr gr
Ja echt lol is datquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]!
Maar what's with andy was wel baas altijd
Dat negertje met zn paquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]!
Maar nog steeds zijn de series van daarvoor baziger. Ik ga binnenkort een dvd box van swat cats bestellen, dat was nog steeds de meest bazigste serie ooitquote:
Terras: De Belgische Keizer en Las Rosas bij 't Rodetorenplein (Mediamarkt) of Talimini en de Harmonie op de Melkmarkt/Grote Markt. Bij de Belgische Keizer of de Harmonie kun je ook chill binnen zittenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
![]()
!
Weer is ook nog es KAK dus geen Wythemeneremenrnerplas.
Weet je toevallig nog een goed caféetje waar je gewoon wat biertjes kan nuttigen zonder dat het een dansgedoetje is?
Alleen als ik weer eens wat kaas op heb, maar tegen niemand zeggen hoorquote:
Dat waren de eckte grappen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]!
Oehquote:
Die weet ik nog!quote:
's Avonds uurtje of half 10 a 10u bedoelde ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Terras: De Belgische Keizer en Las Rosas bij 't Rodetorenplein (Mediamarkt) of Talimini en de Harmonie op de Melkmarkt/Grote Markt. Bij de Belgische Keizer of de Harmonie kun je ook chill binnen zitten.
Ik ben morgen trouwens ook nog in de stad te vinden
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alleen als ik weer eens wat kaas op heb, maar tegen niemand zeggen hoor
Dan valt alleen Talimini af, maar dan zou ik naar Las Rosas gaan voor naar buiten of de Belgische Keizer voor binnen. Zitten zo goed als naast mekaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
's Avonds uurtje of half 10 a 10u bedoelde ik. Ff indrinken, want godverdomme wij wonen niet weer in de stad
.
quote:
quote:Ik fiel duf onlangf van mijn miniftep
Fandaar dat ik geen foortanden meer heb
Maar jij vindt fteppen blijkbaar ietf fpefiaalf
Maar ja, je bent tenflotte ook paf twaalf
Best lekker nummer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:58 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik luister al de hele tijd Last fridaynight - Katy Perry.
Nee serieus niet doen anders komt de kaasgestapo weer en krijg ik weer strafquote:
Oke schatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee serieus niet doen anders komt de kaasgestapo weer en krijg ik weer straf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit ben jij met ham:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee serieus niet doen anders komt de kaasgestapo weer en krijg ik weer straf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |