Vaccinatie?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Wil je wel weten hè.
Nee, van die vaccinatie, voelt als spierpijn aan.
Moet ik dat ook als ik naar SB ga?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Wil je wel weten hè.
Heb je de plek van je prik niet gelijk gemasseerd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Wil je wel weten hè.
Da's in Italië toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:15 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Gardameerwel chill denk/hoop ik
.
Partyquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm okayPartyen of voor de natuur/cultuur?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
1000 jaar terug hadden ze hem zo voor je afgehakt
Hepatitis A. Voor Bulgarijequote:
Hoeft niet, wordt wel aanbevolen: http://www.sunnybeach.nl/zonnestrand/algemene-informatie/quote:
Heb d'r niet echt aangezeten neequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:17 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Heb je de plek van je prik niet gelijk gemasseerd?en je arm geschud enzo.. helpt echt
.
Whehe iddquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Oja, morgen ook gala hè! Je valt dan zekers op, afgelopen weekend stonden we ook met z'n allen in smoking bij de Febo om half vijf 's nachts. Iedereen kijkt je aan
Gr gr succes met je boekenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Whehe idd
Maar ik doe pitten, tot vanochtend allemaal.
Hehehe. Okequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:18 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Party. Haha je kunt er veel bergbeklimmen enzo geloof ik maar dat is niets voor mij
.
Da's toch een soa? Even je link bekijkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:18 schreef yosander het volgende:
Hepatitis A. Voor Bulgarije.
Hoeft niet, wordt wel aanbevolen: http://www.sunnybeach.nl/zonnestrand/algemene-informatie/
Godverdomme dat is niet normaalquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Gr gr succes met je boeken.
Heb je ook al zoveel boeken trouwens?
ja onveilig seksen ftw jeweet. Nee, is een virus, maar kan ook door seksueel contact worden overgedragen jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hehehe. Oke
[..]
Da's toch een soa? Even je link bekijken
Voedsel is ook een besmettingsbron hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hehehe. Oke
[..]
Da's toch een soa? Even je link bekijken
Oeh chill chill. Was inderdaad niet normaal te noemen, hele sporttas zat volquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Godverdomme dat is niet normaal. Originele Van Dijk-doos zit weer helemaal vol, maar gelukkig ga ik met auto
.
Leer je niet bij bio hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ja weet ik veel jongens ik heb geen bioMaar waarschijnlijk is het dus wel daarom aangeraden
Vanwege wat Dido zei ja. Tenminste dat zei die arts. Assistente was lekker johquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ja weet ik veel jongens ik heb geen bioMaar waarschijnlijk is het dus wel daarom aangeraden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |