Best lekker nummer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:58 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik luister al de hele tijd Last fridaynight - Katy Perry.
Nee serieus niet doen anders komt de kaasgestapo weer en krijg ik weer strafquote:
Oke schatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee serieus niet doen anders komt de kaasgestapo weer en krijg ik weer straf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit ben jij met ham:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee serieus niet doen anders komt de kaasgestapo weer en krijg ik weer straf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
correctomundoquote:
QFTquote:
Je hebt mequote:
Oke thnx gr grquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan valt alleen Talimini af, maar dan zou ik naar Las Rosas gaan voor naar buiten of de Belgische Keizer voor binnen. Zitten zo goed als naast mekaar.
Quoted For Truth. In het vervolg als je dit soort afkortingen niet weet: JFGI.quote:
Wat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Quoted For Truth. In het vervolg als je dit soort afkortingen niet weet: JFGI.
Eigen schuld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hebt me
Ik heb nu trouwens wel weer enorme honger door dat plaatje
Het heeft je geraakt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef DidoCarthago het volgende:
Dom dat Keauning dat niet wist... wij waren toch dom omdat we niet wisten wat een eutje was?
quote:
Dat jij nog onthouden hebt wie dat wasquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef DidoCarthago het volgende:
Dom dat Keauning dat niet wist... wij waren toch dom omdat we niet wisten wat een eutje was?
Inderdaad, en nu zit het me weer dwars. Wat is dat nouquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:03 schreef DidoCarthago het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |