Iemand aanspreken met Ezel klinkt zo raarquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat heeft sowieso geen toegevoegde waarde op een forum.
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ja hier ook! Ga je nog op vakantie trouwens?
Dat zegt een kaasrol.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Iemand aanspreken net Ezel klinkt zo raar
Klinkt goed!quote:
Je kunt me ook gewoon rogier noemen hoorquote:
Niet.quote:
Nee, ik ga het niet zeggen. Nu houd ik erover op, want anders kunnen we eeuwen door blijven gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je kunt me ook gewoon rogier noemen hoor
Nu jouw beurt
Dus je bent nog wel van plan het te zeggenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik ga het niet zeggen. Nu houd ik erover op, want anders kunnen we eeuwen door blijven gaan.
Is toch zo gebeurd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef DidoCarthago het volgende:
Pff moet zo nog ff muziek op ipod zetten... geen zin in.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef DidoCarthago het volgende:
Pff moet zo nog ff muziek op ipod zetten... geen zin in.
Oja, itunesquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Mijn computer doet altijd zo sloom met itunes :S.
Altijd chillquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
waarschijnlijk een weekje Italië, Griekenland oid met ouders
Royal Sun. Jij dan?quote:
Moet toch iemand achterblijvenquote:
Ja, jij niet dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:43 schreef yosander het volgende:
Hebben wij ook nog naar gekeken, zag d'r wel goed uit. Eerste keer SB voor jou?
Zal ik wel zijn jaquote:
Ook mijn eerste keer. Jij gaat in juli weg tochquote:
Nee, iedereen die ik ken blijft hier, en een stuk of 3 gaan wel weg maar met allemaal mensen die ik niet kenquote:
Ja, 1 dag na mijn diploma-uitreiking, 6 juli.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Ook mijn eerste keer. Jij gaat in juli weg toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |