Weet je dat zeker, niet andersom?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Vanwege wat Dido zei ja. Tenminste dat zei die arts. Assistente was lekker johdie mocht mij wel prikken
.
Toen ging je natuurlijk niet vertellen waarom je werkelijk die prik wildequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Vanwege wat Dido zei ja. Tenminste dat zei die arts. Assistente was lekker johdie mocht mij wel prikken
.
Zeker wetenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:25 schreef yosander het volgende:
Hee Jordy mooiboy alles kits achter de rits?
Zeg je naam dan ook gewoonquote:
Dan heb ik dus wel goed opgelet bij bio in de onderbouw hahaquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Leer je niet bij bio hoordaar leer je alleen dat het een SOA is
.
Beter van wel, maar anders was 't niet meer zo grappig ofzoquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Toen ging je natuurlijk niet vertellen waarom je werkelijk die prik wilde![]()
.
Goed om te horenquote:
Iemand aanspreken met Ezel klinkt zo raarquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat heeft sowieso geen toegevoegde waarde op een forum.
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ja hier ook! Ga je nog op vakantie trouwens?
Dat zegt een kaasrol.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Iemand aanspreken net Ezel klinkt zo raar
Klinkt goed!quote:
Je kunt me ook gewoon rogier noemen hoorquote:
Niet.quote:
Nee, ik ga het niet zeggen. Nu houd ik erover op, want anders kunnen we eeuwen door blijven gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je kunt me ook gewoon rogier noemen hoor
Nu jouw beurt
Dus je bent nog wel van plan het te zeggenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik ga het niet zeggen. Nu houd ik erover op, want anders kunnen we eeuwen door blijven gaan.
Is toch zo gebeurd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef DidoCarthago het volgende:
Pff moet zo nog ff muziek op ipod zetten... geen zin in.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef DidoCarthago het volgende:
Pff moet zo nog ff muziek op ipod zetten... geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |