ze is ook meegeweest naar Q-dance Fusion, maar bleef achterin (bij de andere 2 lui) staan toen ik ff linksvoor ging buurten bij julliequote:Op maandag 30 mei 2011 10:50 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Yeah!! Wordt best een grote groep Fok-mevrouwen zo!
Dank! Denk dat het wel handiger is om de open nieuw deel knop te gebruiken, hoef je minder te wijzigenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:58 schreef eQuaL het volgende:
Laatste topics moeten nog toegevoegd worden zie ik, zal ze eerst ff in de Wiki gooien...
*edit* fixed
*edit2* ninjaedit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dank! Denk dat het wel handiger is om de open nieuw deel knop te gebruiken, hoef je minder te wijzigen
Ik heb nu de nieuw deel knop gebruikt, maar zag dat de wiki nog niet was geüpdatet (wat een woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Misschien idd beter om die wiki helemaal niet meer te gebruiken dan?
En welke uitlijning bedoel je precies?
Als je kijkt bij de 2e rij (middelste) van de DJ's dan zie je (ik iig) dat Dj Stephanie en DJ Thera niet gelijk staan, als goed voorbeeld. Ook maar eens een keer aanpassenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb nu de nieuw deel knop gebruikt, maar zag dat de wiki nog niet was geüpdatet (wat een woord)
Misschien idd beter om die wiki helemaal niet meer te gebruiken dan?
En welke uitlijning bedoel je precies?
Tja wat wil je ook met de manier hoe we het nu doenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Als je kijkt bij de 2e rij (middelste) van de DJ's dan zie je (ik iig) dat Dj Stephanie en DJ Thera niet gelijk staan, als goed voorbeeld. Ook maar eens een keer aanpassenOf staan ze bij jou wel goed?
X2quote:
QFT!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:45 schreef Koepert het volgende:
Wat is dat automatisch volgen toch handig, scheelt me weer n tvp..
Wat een positieve reacties allemaal op het TNT album, heb nu al zin om straks naar huis te gaan, het album te 'kopen' en te luisteren. Heb de TNT set wel grotendeels gemist op Emporium was samen met Bert bij MC Steen gaan kijkenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:45 schreef Koepert het volgende:
Wat is dat automatisch volgen toch handig, scheelt me weer n tvp..
TT is dik.. hele album is dik. Ongeluisterd in de auto geknald. Wat ging dat heerlijk los... alleen 1 nummer direct gezapt .. bleek dus die Punk Fanatic te zijn... goh..
Daar zal T-Force blij mee zijn!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:40 schreef eQuaL het volgende:
Mooie releases vandaag en gisteren trouwens: Son of Torture & Greatest Show on Earth
Vocals van clubbinquote:
Ben benieuwd of TN..Who ook vindt lijken op een favo track van jequote:Op maandag 30 mei 2011 11:54 schreef T_Killer het volgende:
Wat een positieve reacties allemaal op het TNT album, heb nu al zin om straks naar huis te gaan, het album te 'kopen' en te luisteren.
Das toch met die hele bekende vocal die heel vaak gebruikt wordt, maar nu in z'n geheel?quote:
quote:
Mijn collega schrikt door mijn "FAAL!" en mijn harde gelachquote:
quote:
Hey, zo heb ik Jarno (gitarist van Masters of Ceremony en bij Bodylotion) ook over het heen getrokken @ Emporium. "Wat ben jij gemeen zei ie!" whehe.quote:
en dat op alleen alcoholquote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef T_Killer het volgende:
Ben weer boven water, heb Emporium overleefd
Dit, maar ben toch niet zo enthousiast als Ripper. Komt voornamelijk door hetgeen er al gezegd is over de drukte en het stilstaand volk. Ik snap dat je niet op ieder nummer kunt/wil losgaan dat kan Ripper alleen
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 29 mei 2011 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
zie allemaal bekende gezichten in de aftermovie en dat doet me iets beseffen; ik mis jullie mensjes![]()
te lang niet gezien/gesproken, want te lang geen hardstyle
maar ik maak het goed met jullie, you have my word on that!
maar DefQon en Decibel gaan we weer, ReMquote:
Dit was je review?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef Sethje het volgende:
TNT is zwaar baas idd. Emporium was leuk, helaas niet zon super leuke sfeer bij de hardstyle, matig geluid en erg druk. Leuke dag gehad al met al natuurlijk
geen Decibel voor mij dit jaar, Defqon.1 wel van de partijquote:Op maandag 30 mei 2011 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel
[..]
maar DefQon en Decibel gaan we weer, ReM.... en donderdag nog ff een Alcatrasje er tussendoor
Haha jij hebt de smaak ook weer goed te pakken hequote:Op maandag 30 mei 2011 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
maar DefQon en Decibel gaan we weer, ReM.... en donderdag nog ff een Alcatrasje er tussendoor
Haha ja, kort en bondig hequote:[..]
Dit was je review?
Tom, dat zei ik je toch!?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:38 schreef T-Force het volgende:
En Negative A, ooh die gast is niet goed bij zijn hoofd, zo zo zo vet
Zieke plaat hequote:I:Gor - Too Hot
donderdag zomerfeesten Hoeve, zaterdagavond en zondag ook; dus deze maar niet meepakkenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef haakon het volgende:
Vrijdag deze wel of niet meepakken?
http://partyflock.nl/party/192359:Dangerouzmind.html
Me likequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker, maar ik vind de sound van de melodie te zwak, komt er niet echt bovenuit zegmaar, was beter geweest als ze een sawtooth ala B-Front hadden gebruikt denk ikquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Voor de niet-geïnteresseerden: Eh ja.. Kan ik wel begrijpen
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of TN..Who ook vindt lijken op een favo track van je
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:18 schreef Koepert het volgende:
Voor de geïnteresseerden..
Een plaatje van een paling.
[ afbeelding ]
Voor de niet geïnteresseerden... ja dat kan ik wel begrijpen...
Nu faal je wel een beetje hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:18 schreef Koepert het volgende:
Voor de geïnteresseerden..
Een plaatje van een paling.
[ afbeelding ]
Voor de niet geïnteresseerden... ja dat kan ik wel begrijpen...
Geeft niet hoor Koep, ik snap je intentie. 10 voor de moeite, 4 voor de uitvoeringquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:22 schreef Koepert het volgende:
Grr..
Mobiele faal.. dat plaatje lukt niet zo..
Daar gaat mn grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |