quote:
Hey, zo heb ik Jarno (gitarist van Masters of Ceremony en bij Bodylotion) ook over het heen getrokken @ Emporium. "Wat ben jij gemeen zei ie!" whehe.quote:
en dat op alleen alcoholquote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef T_Killer het volgende:
Ben weer boven water, heb Emporium overleefd
Dit, maar ben toch niet zo enthousiast als Ripper. Komt voornamelijk door hetgeen er al gezegd is over de drukte en het stilstaand volk. Ik snap dat je niet op ieder nummer kunt/wil losgaan dat kan Ripper alleen
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 29 mei 2011 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
zie allemaal bekende gezichten in de aftermovie en dat doet me iets beseffen; ik mis jullie mensjes![]()
te lang niet gezien/gesproken, want te lang geen hardstyle
maar ik maak het goed met jullie, you have my word on that!
maar DefQon en Decibel gaan we weer, ReMquote:
Dit was je review?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef Sethje het volgende:
TNT is zwaar baas idd. Emporium was leuk, helaas niet zon super leuke sfeer bij de hardstyle, matig geluid en erg druk. Leuke dag gehad al met al natuurlijk
geen Decibel voor mij dit jaar, Defqon.1 wel van de partijquote:Op maandag 30 mei 2011 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel
[..]
maar DefQon en Decibel gaan we weer, ReM.... en donderdag nog ff een Alcatrasje er tussendoor
Haha jij hebt de smaak ook weer goed te pakken hequote:Op maandag 30 mei 2011 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
maar DefQon en Decibel gaan we weer, ReM.... en donderdag nog ff een Alcatrasje er tussendoor
Haha ja, kort en bondig hequote:[..]
Dit was je review?
Tom, dat zei ik je toch!?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:38 schreef T-Force het volgende:
En Negative A, ooh die gast is niet goed bij zijn hoofd, zo zo zo vet
Zieke plaat hequote:I:Gor - Too Hot
donderdag zomerfeesten Hoeve, zaterdagavond en zondag ook; dus deze maar niet meepakkenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef haakon het volgende:
Vrijdag deze wel of niet meepakken?
http://partyflock.nl/party/192359:Dangerouzmind.html
Me likequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker, maar ik vind de sound van de melodie te zwak, komt er niet echt bovenuit zegmaar, was beter geweest als ze een sawtooth ala B-Front hadden gebruikt denk ikquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Voor de niet-geïnteresseerden: Eh ja.. Kan ik wel begrijpen
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of TN..Who ook vindt lijken op een favo track van je
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:18 schreef Koepert het volgende:
Voor de geïnteresseerden..
Een plaatje van een paling.
[ afbeelding ]
Voor de niet geïnteresseerden... ja dat kan ik wel begrijpen...
Nu faal je wel een beetje hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:18 schreef Koepert het volgende:
Voor de geïnteresseerden..
Een plaatje van een paling.
[ afbeelding ]
Voor de niet geïnteresseerden... ja dat kan ik wel begrijpen...
Geeft niet hoor Koep, ik snap je intentie. 10 voor de moeite, 4 voor de uitvoeringquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:22 schreef Koepert het volgende:
Grr..
Mobiele faal.. dat plaatje lukt niet zo..
Daar gaat mn grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |